Analiză reclamă

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Am ales o reclama la combinele frigorifice Whirlpool. Printul este luat din revista Elle - iunie 1999, o revista dedicata publicului feminin.

Publicul-tinta se identifica prin cercetarile de segmentare a pietei, care folosesc patru criterii. Astfel, reclama se adreseaza persoanelor din mediul urban (criteriu geografic), mai exact, femeilor cu varsta cuprinsa intre 25-50 de ani (criteriu demografic), care se incadreaza in categoria potential users - indivizi care ar putea consuma produsul (criteriu comportamental). Dupa criteriul psihografic, identificam urmatoarele categorii de public : societally conscious (maturi, responsabili, isi directioneaza consumul in functie de rolul lor), integrated (maturi psihologic, pot face alegeri bune), achievers (de varsta mijlocie, cauta produse/brand-uri de origine).

Din punct de vedere al pozitionarii,dupa tipologia Ries & Trout, intalnim : the new category positioning (pozitionarea printr-un nou atribut/ o noua categorie) reliefata aici cu ajutorul textului : << Rafturile interschimbabile cu marginile rotunjite, suportul multifunctional pentru sticle, rotile de pe partea din spate si picioarele reglabile, sertarul pentru congelare rapida si sertarul pentru cuburi de gheata >>, << variantele cu dezghetare

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza Reclama.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
528 cuvinte
Nr caractere:
3 413 caractere
Marime:
8.17KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Mass Media
Tag-uri:
publicitate, informare
Predat:
la facultate
Materie:
Mass Media
Sus!