Analiza Reclama

Extras din referat Cum descarc?

Am ales o reclama la combinele frigorifice Whirlpool. Printul este luat din revista Elle - iunie 1999, o revista dedicata publicului feminin.
Publicul-tinta se identifica prin cercetarile de segmentare a pietei, care folosesc patru criterii. Astfel, reclama se adreseaza persoanelor din mediul urban (criteriu geografic), mai exact, femeilor cu varsta cuprinsa intre 25-50 de ani (criteriu demografic), care se incadreaza in categoria potential users - indivizi care ar putea consuma produsul (criteriu comportamental). Dupa criteriul psihografic, identificam urmatoarele categorii de public : societally conscious (maturi, responsabili, isi directioneaza consumul in functie de rolul lor), integrated (maturi psihologic, pot face alegeri bune), achievers (de varsta mijlocie, cauta produse/brand-uri de origine).
Din punct de vedere al pozitionarii,dupa tipologia Ries & Trout, intalnim : the new category positioning (pozitionarea printr-un nou atribut/ o noua categorie) reliefata aici cu ajutorul textului : <<  Rafturile interschimbabile cu marginile rotunjite, suportul multifunctional pentru sticle, rotile de pe partea din spate si picioarele reglabile, sertarul pentru congelare rapida si sertarul pentru cuburi de gheata >>, << variantele cu dezghetare


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Reclama.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!