Am ales o reclama la combinele frigorifice Whirlpool. Printul este luat din revista Elle - iunie 1999, o revista dedicata publicului feminin.
Publicul-tinta se identifica prin cercetarile de segmentare a pietei, care folosesc patru criterii. Astfel, reclama se adreseaza persoanelor din mediul urban (criteriu geografic), mai exact, femeilor cu varsta cuprinsa intre 25-50 de ani (criteriu demografic), care se incadreaza in categoria potential users - indivizi care ar putea consuma produsul (criteriu comportamental). Dupa criteriul psihografic, identificam urmatoarele categorii de public : societally conscious (maturi, responsabili, isi directioneaza consumul in functie de rolul lor), integrated (maturi psihologic, pot face alegeri bune), achievers (de varsta mijlocie, cauta produse/brand-uri de origine).
Din punct de vedere al pozitionarii,dupa tipologia Ries & Trout, intalnim : the new category positioning (pozitionarea printr-un nou atribut/ o noua categorie) reliefata aici cu ajutorul textului : << Rafturile interschimbabile cu marginile rotunjite, suportul multifunctional pentru sticle, rotile de pe partea din spate si picioarele reglabile, sertarul pentru congelare rapida si sertarul pentru cuburi de gheata >>, << variantele cu dezghetare
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.