Agrevisitatea in Media

Cuprins referat Cum descarc?

1. Introducere.pag 3
2. Delimitari conceptuale (false e-mail, spam, jocurile online).pag 4
3. Avantaje si dezavantaje ale agresivitatii noilor media. pag20
4. Aspecte legislative privitoare la noile media.pag30
5. Anexe.pag 37


Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Tot mai multi dintre noi am ajuns sa fim legati de mediul online pentru a desfasura activitatile perfesionale sau personale. Facem research pentru un nou proiect, verificam concurenta, ii contactam si pastram legatura cu partenerii nostri de afaceri, avem un birou virtual, ba chiar cautam retete online pentru a fi siguri ca gatim cum trebuie drobul de miel, avem conturi pe retelele de socializare pentru a cunoaste oameni noi sau pentru a pastra legaturi la distanta. Aceasta enumerare ar putea continua la nesfarsit. 
Important este ca specialistii in publicitate si relatii publice s-au mutat in mediul online pentru ca acolo este publicul tinta. Am putea spune ca online-ul nu are un perimetru si ca toata lumea ,,are loc". Este foarte adevarat, doar ca pentru domeniul business nu conteaza doar sa existi, ci si daca esti in topul preferintelor consumatorului. 
Aici intervine subiectului discutiei noatre: modalitati agresive de promovare online. Un banner printre alte bannere nu ne atrage atentia, asa ca respectivul agent comercial trebuie sa gaseasca solutii prin care sa castige toata atentia publicului. Nu putini sunt cei care se opresc la spamming. 
Ce este spammingul vom descoperi pe parcursul paginilor de mai jos, insa doar de noi depinde daca vom descoperi o solutie prin care sa ne aparam, ca si consumatori, de aceste metode de promovare care ne violeaza intimitatea si ne determina sa ne pierdem increderea in afacerile online. 
Ca si specialisti in relatii publice suntem interesati sa descoperim avantajele acestot metode pentru a analiza daca le putem utiliza in campaniile demarate de noi. 
Seth Godin ne tragea de maneca de specialist in PR&Comunicare in randurile cartii Marketing bazat pe permisiune si ne reamintea ca cel mai de pret lucru pe care il au consumatorii este atentia, nu banii. Asadar, sa descoperim impreuna prin acesta lucrare daca putem atrage atentia publicului nostru prin modalitatile agresive de promovare online. 
Cap 1. Delimitari conceptuale
False e-mail, spam, jocurile online
Ce este spam-ul si cum functioneaza acesta?
Termenul de spam a fost utilizat pentru prima data in S.U.A. ca o prescurtare pentru non - Solicited Pornography and Marketing Acted. In cea mai recenta definitie data termenului, spamul desemneaza trimiterea masiva si uneori repetata a mesajelor electronice nesolicitate, catre persoane cu care expeditorul nu a avut niciodata contact si a caror adresa electronica a fost obtinuta pe cai ilegale.
Spammerul - cel care trimite mesajele nesolicitate - are nevoie de o lista de adrese e-mail pentru a-si trimite mesajele. Acestea pot fi obtinute in mod legal sau ilegal.
Se considera ca o adresa este obtinuta in mod ilicit atunci cand spammerul foloseste diferite motoare de cautare pentru a gasi pe Internet adrese valide sau cand, apeland la programe speciale, spammerul utilizeaza diverse combinatii pentru a obtine posibile adrese.
Care este scopul cautarii acestor adrese e-mail? Spammerul, care poate fi o persoana fizica sau juridica, trimite catre aceste adrese, in interes propriu sau in schimbul unei sume de bani, in folosul altei persoane, e-mailuri cu informatii publicitare, de natura comerciala sau pornografica, pentru a determina destinatarul sa achizitioneze diferite produse sau servicii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Agrevisitatea in Media.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!