Referate pentru domeniul Mass Media

docx

Analiza grafica si editoriala a ziarului Adevarul

Adevarul este un cotidian independent. El este in afara oricaror influente politice, economice, financiare, de grup ori personale - interne sau din exterior. Adevarul nu face politica nici unui partid. Ca o garantie a statutului sau de independeta, redactorii ziarului nu pot fi membri unui partid politic. Adevarul promoveaza valorile democratiei si statutului de drept, sustine instaurarea economiei pe piata. El actioneaza in apararea drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, definite in Constitutie si in documentele internationale la care Romania este parte. Ziarul este impotriva... vezi detalii

doc

The PR - Marketing Relation at Invent Media

1. Invent Media - Facts and Communication Invent Media is a Romanian fully privately owned company established in 2005. After about 6 years of experience in the field it takes pride in managing an impressive portfolio of clients renowned for their strict need for quality communication. The company's clients opted to promote both their image and products in the elevators included in the Invent Media's network (office buildings, for example). Invent Media is one of the leading players in the indoor advertising market from Romania, together with its partners operating a network of elevators... vezi detalii

doc

Ce Cred eu despre Coruptia Academica

Fiind un fenomen omniprezent in societatile ,,de trecere", in statele in curs de dezvoltare, dar si in marele imperii ale lumii (SUA, Marea Britanie, Franta, ,,tigrii asiatici" etc.), coruptia, vizeaza un ansamblu de activitati imorale, ilicite, ilegale realizate nu numai de indivizi cu functii de conducere sau care exercita un rol public, ci si de diverse grupuri si organizatii, publice sau private, in scopul obtinerii unor avantaje materiale sau morale sau unui statut social superior prin utilizarea unor forme de constrangere, santaj, inselaciune, mituire, cumparare, intimidare.... vezi detalii

doc

Festivalul de Film de la Cannes

Festivalul international de film de la Cannes cunoscut si ca Festivalul de la Cannes este un festival cinematografic de mare prestigiu international care se desfasoara in fiecare an, in luna mai la Cannes, oras situat in sudul Franta. Oferind garantia unei importante acoperiri din partea mass-mediei, festivalul este vizitat in fiecare an de numeroase staruri de cinema, incantate de ocazia de a fi prezente (Montee de Marche). Multi producatori aleg acest prilej pentru a lansa ultimele lor realizari si pentru a vinde drepturile de difuzare distribuitorilor veniti din intreaga lume. De asem... vezi detalii

doc

Tehnici de Manipulare

Revolutia din decembrie 1989 o In Oglinda Data de 22 decembrie 1989 reprezinta sfarsitul unei boli care a apasat asupra poporului roman o foarte indelungata perioada de timp.. Daca evenimentele din '89 au avut sau nu un scenariu nu se poate spune cu certitundine. Din aceasta cauza, in absenta unor adevaruri intregi, istoria incepe sa fie devorata de mitologie. Intebarea "a fost revolutie sau lovitura de palat?" nu este corect pusa deoarece a fost atat revolutie cat si lovitura de palat. "Strada" s-a decis in decembrie ca rabdarea a ajuns la capat si nu mai pot indura ... vezi detalii

doc

Publicitate Outdoor

PUBLICITATE TAXI Descriere: Destinatie: Reclama pe taxiuri este o forma eficienta si ingenioasa de prezentare a diverselor produse si servicii. Posibilitatea de acoperire a unei arii largi din oras, vizibilitatea pe timpul noptii precum si prezenta simultana in diferite orase ale tarii sunt avantajele acestui tip de media. Elemente tehnice: Caseta de baza - prisma conica de culoare alba; Suporturi publicitare cu dimensiunea 850 x 252 mm; Constructie intermediara-contine sistemul de iluminare; Talpi magnetice de prindere Dimensiuni gabaritice: Lungime - 186mm Latime - 300mm Inal... vezi detalii

doc

Lead

INTRODUCERE Actualitatea temei. Lead-ul (sau paragraful introductiv) joaca un rol foarte important in presa scrisa, deoarece acesta are functia de a trezi interesul cititorului si de a-l informa pe scurt despre intreg articolul publicat. Fara a exagera putem sustine ipoteza conform careia lead-ul reprezinta piatra de incercare a oricarui jurnalist de profesie, este punctul care determina priceperea autorului de a captiva interesul cititorului fata de intreg materialul publicat. Lead-ul presupune o mare putere de concentrare logica a autorului de a rezuma captivant si in limita normelor e... vezi detalii

doc

Teoria spiralei tacerii

Macroefectele mediatice In decursul anilor s-au cristalizat trei teorii care domina cercetarea macroefectelor mediatice:1. Teoria agendarii,2. Teoria spiralei tacerii,3. Teoria prapastiei cognitive (cunoasterea diferentiala). 2. Teoria spiralei tacerii In anii '70 Noelle Neumann, o cercetatoare germana, a elaborat teoria spiralei tacerii. Ea a plecat de la faptul ca influenta mediatica este foarte greu de dovedit, pentru ca opinia publica obliga individul sa se retina, sa nu-si dezvaluie optiunile proprii. In viziunea cercetatoarei, individul are un astfel de comportament pentru ca el c... vezi detalii

doc

Comunicare Sau Manipulare Analiza Unei Pagini A Jurnalului Lui Armand Calinescu

Fragmentul ales drept referinta este din Insemnari politice de Armand Calinescu, editie ingrijita si prefatata de Al. Gh. Savu, Editura Humanitas, Bucuresti, 1990. Nu este propriu-zis un discurs politic, ci un discurs despre practica politica vazuta de un observator precum Armand Calinescu. El incearca sa fondeze si sa precizeze o maniera de a elabora politicul. Textul este destul de lung si de aceea analiza s-a constituit intr-o pendulare constanta asupra ansamblului textului si o serie de reajustari intre reprezentarea globala a textului si analiza detaliata a catorva paragrafe. Fragmen... vezi detalii

doc

Mass-Media si Persuasiunea

Traim intr-o epoca in care mai multe mii de inteligente dintre cele mai bine pregatite si-au ales drept obiect de activitate patrunderea in spiritul public colectiv. Scopul: sa manipuleze, sa exploateze, sa controleze. Efectul: mentinerea tuturor intr-o stare de neputinta generata de deprinderi mentale perpetuate la nesfarsit. De vreme ce atatia specialisti sunt angajati in reducerea oamenilor la aceasta conditie de neajutorati, pare justificata incercarea de a gasi metode pentru a inversa procesul. Dupa ce a facut lumea medievala una cu pamantul, tehnologia Gutenberg a extins capacitatea ... vezi detalii

doc

Publicitatea Subliminala - Mit sau Realitate

Publicitatea subliminala-mit sau realitate? Publicitatea subliminala este unul dintre marile mituri ale ale domeniului publicitar. Este o notiune in privinta careia multi sunt sceptici, pe care analistii o resping, de care consumatorii se tem. Faptul ca se vorbeste desprea ea, este o dovada ca cel putin este o posibilitate daca nu chiar o realitate. Publicitatea Publicitatea exista din timpuri stravechi. Indiferent de forma pe care a capatat-o, plecand de la tablite de lut pictate si ajungand pana la cele mai fanteziste metode de a face cunoscut un produs sau serviciu, publicitatea a por... vezi detalii

doc

Evolutia scrisului cu caractere chirilice

In legatura cu data la care romanii au adoptat alfabetul chirilic pentru scrierea de texte nu exista o data certa asupra careia sa cada de-acord specialistii. Se presupune ca momentul adoptarii alfabetului chirilic s-ar situa in perioada dintre momentul crestinarii bulgarilor si cel al aparitiei primelor formatiuni statale romanesti. Cauzele care ar fi dus la adoptarea alfabetului chirilic sunt adoptarea liturghiei slave si binenteles afirmarea limbi slavone ca limba de expansiune a culturii est-europene. Primele atestari arheologice ale alfabetului chirilic la noi apar in secolul X. In ace... vezi detalii

doc

Biserica si Mass Media

Mass-media este un termen generic, de origine engleza, care denumeste "ansamblul mijloacelor si modalitatilor tehnice moderne de informare a maselor". 1 Mass-media cuprinde presa scrisa, (ziare, reviste), radioul, televiziunea, reteaua internet, precum si alte instrumente de stocare si transmitere a informatiei (discuri, compact-discuri, casete, etc). Pe plan mondial, mijloacele de comunicare in masa au cunoscut o dezvoltare si o raspandire remarcabila in secolul nostru odata cu crearea posibilitatilor tehnice pentru transmiterea si accesul relativ usor la informatia scrisa, vor... vezi detalii

doc

Mass Media si Violenta

,,Ma gandesc la comunicare ca la cel mai important proces narativ care ne guverneaza relatiile unul fata de celalalt si fata de lume" G. Gerbner Societatea contemporana se caracterizeaza in primul rand prin ,,comunicare generalizata". Ea este ,,societatea mijloacelor de comunicare in masa". Gianni Vattimo vorbea de o ,,societate transparenta" care, in opinia lui David Lyon (1998, p. 89), profesor de sociologie la Queen's University, Kingston, Canada, este: ,,in parte rezultatul prabusirii colonialismului si imperialismului, care a aratat clar ca stilul european nu es... vezi detalii

doc

Radioul online

Prima statie de radio prin Internet, Internet Talk Radio, a fost elaborata de Carl Malumud in 1993. Statia lui Malumud folosea tehnologia denumita MBONE (IP Multicast Backone on the Internet. in februarie 1995, prima statie de radio care emitea exclusiv pe Internet, full-time, Radio HK, a inceput sa transmita muzica unor formatii independente. Radio HK a fost creat de Norman Hajjar si de Hajjar / Kaufman New Media Lab, o agentie de publicitate din Marina del Rey, California. Radioul Online (Web Radio sau Internet Radio) este un serviciu de difuzare a transmisiunilor radio pe care o persoa... vezi detalii

Hopa sus!