Zahăr Mărgăritar - Tehnici promoționale

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Subiectul analizei: Agrana Romania doreste sa isi creasca vanzarile prin pachetul cuplu.

Macromediu:

Factori tehnologici- aceasta fiind prima linie automata de ambalat rahat din Romania.

Factori legislativi - activitatile pe care noi le desfasuram sunt reglementate de lege ; Factori economici - rata inflatiei ; nivelul salariilor.

Micromediu :

Furnizori -materie prima ;

Clientii -dorim sa diversicam gama de produse satisfacand dorintele clientilor.

Concurenta- alte firme care ofera aceleasi produse.

Analiza SWOT :

Puncte tari :

-personal calificat

-experienta in domeniu

-tehnologie avansata de prelucrare a zaharului.

- existenta unei imagini favorabile despre firma.

Puncte slabe:

-lipsa competentei manageriale;

- reducerea ponderii pe piata;

- existenta unei infrastructuri neadecvate, uzate fizic sau moral.

Oportunitati:

-cresterea rapida a pietei;

- existenta cererii de noi produse si/sau servicii pe pietele existente sau pe piete noi;

-posibilitati de incheiere a unor aliante, acorduri avantajoase.

Amenintari:

-schimbari demografice nefavorabile;

-intrarea unor noi competitori pe piata;

-schimbari ale nevoilor, gusturilor sau preferintelor clientilor;

Analiza interna:

Resurse financiare: Aproximativ 900 000 euro;

Resurse umane: 4000 angajati;

Resurse materiale: 3 fabrici.

Obiective: Cresterea vanzarilor cu 30% pana la sfarsitul anului 2008.

Strategie: Prin pachetul cuplu.

Plan operational:

Activitate Durata Persoana responsabila Resurse

Cautarea personalului pentru promovare 20martie-1aprilie 2008 Departamentul relatii umane ----

Noul Margaritar Zahar Pudra 1-30aprilie Departamentul de productie 5000 ron

Costuri cu noul ambalaj 1-20 martie Departament Marketing

(subdepartamentul Grafica-design) 8000 ron

Total buget:5000+8000=13000ron

Implementare si monitorizare:

Firma "Agrana"si-a propus ca in perioada martie-aprilie sa desfasoare o campanie de crestere a vanzarilor cu 40% pentru prima jumatate a anului, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la zaharul ambalat, Margaritar Zahar Cristal, Margaritar Zahar Cubic si Margaritar Zahar Pudra.

Pe 27 aprilie este sarbatoarea Pastelui, iar de la inceputul lunii aprilie incepe deja agitatia cu aprovizionarea, in vederea asigurarii belsugului pe masa pascala. Coacerea cozonacilor si pastii este prevazuta de o aprovizionare riguroasa pentru achizitia tuturor ingredientelor, iar indispensabil este zaharul.

Pentru realizarea acestor delicatese, romanii vor fi nevoiti sa achizitioneze mai mult zahar decat de obicei. Zaharul, facand parte din categoria FMCG-urilor, unde loialitatea fata de brand nu este atat de mare, trebuie sa ii determinam pe consumatori sa cumpere Zahar Margaritar.

Firma Agrana incearca sa isi atinga obiectivele prin pachetul cuplu, in care sunt cuprinse 2 pachete de 1 KG de Margaritar Zahar Cristal si un pachetel de 0,25 KG de Margaritar Zahar Pudra, cadou.Promovarea se va face cunoscuta

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Zahar Margaritar - Tehnici promotionale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
501 cuvinte
Nr caractere:
3 196 caractere
Marime:
10.96KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produs, promovare, firma, vanzari
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!