Zahar Margaritar - Tehnici promotionale

Extras din referat Cum descarc?

Subiectul analizei: Agrana Romania doreste sa isi creasca vanzarile  prin pachetul cuplu.
Macromediu:
Factori tehnologici- aceasta fiind prima linie automata de ambalat rahat din Romania.
Factori legislativi - activitatile pe care noi le desfasuram sunt reglementate de lege  ; Factori economici - rata inflatiei ; nivelul salariilor.
Micromediu :
Furnizori -materie prima ;
Clientii -dorim sa diversicam gama de produse satisfacand dorintele clientilor.
Concurenta- alte firme care ofera aceleasi produse.
Analiza SWOT :
Puncte tari : 
-personal calificat
-experienta in domeniu
-tehnologie avansata de prelucrare a zaharului. 
- existenta unei imagini favorabile despre firma.
Puncte slabe:
-lipsa competentei manageriale;
- reducerea ponderii pe piata;
- existenta unei infrastructuri neadecvate, uzate fizic sau moral.
Oportunitati:
-cresterea rapida a pietei;
- existenta cererii de noi produse si/sau servicii pe pietele existente sau pe piete noi;
-posibilitati de incheiere a unor aliante, acorduri avantajoase.
Amenintari:
-schimbari demografice nefavorabile;
-intrarea unor noi competitori pe piata;
-schimbari ale nevoilor, gusturilor sau preferintelor clientilor;
Analiza interna:
Resurse financiare: Aproximativ 900 000 euro;
Resurse umane: 4000 angajati;
Resurse materiale: 3 fabrici.
Obiective: Cresterea vanzarilor cu 30% pana la sfarsitul anului 2008.
Strategie: Prin pachetul cuplu.
Plan operational:
Activitate	 Durata	Persoana responsabila	Resurse
Cautarea personalului pentru promovare	20martie-1aprilie 2008	 Departamentul relatii umane	----
Noul Margaritar Zahar Pudra	1-30aprilie	Departamentul de productie	5000 ron
Costuri cu noul ambalaj 	1-20 martie 	Departament Marketing 
(subdepartamentul Grafica-design)	8000 ron
Total buget:5000+8000=13000ron
Implementare si monitorizare:
Firma "Agrana"si-a propus ca in perioada martie-aprilie sa desfasoare o campanie de crestere a vanzarilor cu 40% pentru prima jumatate a anului, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la zaharul ambalat, Margaritar Zahar Cristal, Margaritar Zahar Cubic si Margaritar Zahar Pudra.
Pe 27 aprilie este sarbatoarea Pastelui, iar de la inceputul lunii aprilie incepe deja agitatia cu aprovizionarea, in vederea asigurarii belsugului pe masa pascala. Coacerea cozonacilor si pastii este prevazuta de o aprovizionare riguroasa pentru achizitia tuturor ingredientelor, iar indispensabil este zaharul.
Pentru realizarea acestor delicatese, romanii vor fi nevoiti sa achizitioneze mai mult zahar decat de obicei. Zaharul, facand parte din categoria FMCG-urilor, unde loialitatea fata de brand nu este atat de mare, trebuie sa ii determinam pe consumatori sa cumpere Zahar Margaritar.
Firma Agrana incearca sa isi atinga obiectivele prin pachetul cuplu, in care sunt cuprinse 2 pachete de 1 KG de Margaritar Zahar Cristal si un pachetel de 0,25 KG de Margaritar Zahar Pudra, cadou.Promovarea se va face cunoscuta


Fisiere in arhiva (1):

  • Zahar Margaritar - Tehnici promotionale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!