Vodafone

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 45 în total
Cuvinte : 16699
Mărime: 220.30KB (arhivat)
Publicat de: Teodora Ghiță
Puncte necesare: 7

Extras din referat

1) Prezentarea companiei

Descriere si istoric

Vodafone, compania care a lansat prima retea GSM in Romania, in aprilie 1997, sustine si investeste permanent in inovatie, in idei noi, in creativitate. In industria de telecomunicatii, evolutia tehnologiei are un ritm ametitor, care raspunde nevoilor in continua crestere si schimbare ale utilizatorului contemporan de comunicatii mobile. Vodafone si-a canalizat resursele si puterea globala pentru a oferi clientilor sai produse si servicii inovatoare, care, de-a lungul timpului, au revolutionat experienta de utilizare a telefonului mobil. Apartenenta la Grupul Vodafone, cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, permite sa raspunda tuturor nevoilor de comunicare, aducand clientilor o experienta unica, servicii si produse noi si inovatoare.

Misiunea pe care si-au asumat-o, inca de la inceput, este de a ajuta oamenii din Romania sa comunice mai usor si sa fie in legatura permanenta cu lumea. Sunt primul operator care a introdus serviciile 3G si apoi nivelul superior de performanta, HSDPA - 3G broadband pe piata romaneasca.

In cei 12 ani de activitate in Romania, Vodafone a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de afaceri, prin investitii majore la nivel national, orientate in principal spre extinderea acoperirii retelelor 2G si 3G, lansarea de noi produse si servicii de comunicatii, extinderea retelei de magazine la nivelul intregii tari si, nu in ultimul rand, programe sociale in sprijinul comunitatii.

Viziunea Vodafone este sa deveina lider de piata si un model in ceea ce priveste conduita de afaceri in Romania.

Vodafone a fost recunoscută recent, de unele dintre cele mai prestigioase topuri internaţionale, pentru valoarea business-ului, inovaţie, incredere şi etică. Conform topului Forbes Global 2000 pentru anul 2009, Vodafone se situează printre cele mai mari companii din lume, în timp ce revista Business Week plasează Vodafone în topul celor mai inovatoare companii la nivel mondial, în urma analizei realizate împreună cu Boston Consulting Group. În acelaşi timp, conform studiului realizat de revista Reader’s Digest, Trusted Brand 2009, Vodafone a fost nominalizat drept cel mai de incredere brand de telecom din Romania, iar analiza institutului american Ethisphere include Vodafone în topul celor mai etice companii la nivel global.

La 1 iunie 2005, România a devenit parte a celei mai mari comunităţi mobile din lume, după achiziţionarea Connex de către Vodafone Group Plc.

Momente de referință

2006

• S-a lansat brand-ul Vodafone în România, prin campania "Trăieşte fiecare clipă".

• S-a lansat Vodafone Mobile Connect, o soluţie performantă pentru conectare wireless, dedicată utilizatorilor de laptop.

• S-au extins serviciile 3G în 22 de oraşe.

• S-a lansat Vodafone World, un serviciu de roaming inovativ pentru clienţii din România.

2005

• Au devenit parte a celei mai mari comunităţi mobile din lume, prin achiziţionarea Connex de către Vodafone, în ceea ce a fost apreciată la acea dată ca cea mai mare tranzacţie din România în ultimii 15 ani.

• În octombrie, s-a lansat campania co-brand "Împreună", prima fază a introducerii brand-ului Vodafone în Romania.

• Sunt primul operator care a lansat serviciile 3G în România în aprilie 2005, oferind clienţilor videotelefonie, Internet rapid şi convorbiri telefonice la tarife mai avantajoase.

• S-a lansat Play, primul portal mobil 3G din Romania.

• S-au lansat soluţii de comunicare pentru clienţii din mediul de afaceri - cum ar fi BlackBerry sau Connex 3G MultiOffice.

• S-a lansat programul "Connex pentru viitor", prin care compania şi-a propus să susţină iniţiativele ce pot îmbunătăţi viaţa românilor, în domeniile educaţiei, culturii şi mediului.

• Au câştigat numeroase premii pentru excelenţă şi performanţe în afaceri.

2004

• S-a lansat serviciul "Busola Connex".

• S-a realizat prima demonstraţie de videotelefonie din România bazată pe tehnologia 3G.

• S-a lansat primul card co-brand din România, împreună cu Raiffeisen Bank România.

• S-au câştigat multe premii pentru produsele şi serviciile noastre, dar şi pentru campaniile de comunicare.

2003

• Au fost primul operator care a lansat serviciul GPRS Roaming.

• Au fost primul operator care a lansat myBanking, serviciul care permite plata facturii de pe telefonul mobil.

• Au câştigat Trofeul de Aur pentru Excelenţă în Relaţii Publice pentru cea mai bună campanie de PR, Programul Educaţional Connex pentru Facultatea de Electronică şi Telecomunicaţii Bucureşti, acordat de "Forum for International Communication"

• Au primit premii de excelenţă pentru campania "Tu faci viitorul", oferite de revista Piaţa Financiară şi IDG Romania, precum şi Premiul "Cea mai admirată companie de telecomunicaţii din România", acordat de revista Bucharest Business Week

2002

• Au fost primul operator din România care a extins tehnologia GPRS la serviciul pre-plătit şi de asemenea primul operator care a oferit Încărcarea Electronică, o alternativă la reîncărcarea pe bază de cartele.

• Au fost primul operator care a introdus serviciul Mobile Banking, bazat pe SMS, în cooperare cu Banca Comercială Română.

• Au câştigat trei premii la Festivalul de publicitate Ad`Or din România.

2001

• Au lansat primul portal mobil din România - myX.

• Au fost primul operator care a lansat comercial în România tehnologia GPRS (General Packet Radio Service).

• Am câştigat premiul "Cel mai bun Serviciu GSM din România, în 2001", acordat MobiFon pentru serviciul Connex, în cadrul premiilor IT&C din România.

• BERD (Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare) desemnează Connex ca una dintre primele zece cele mai performante investiţii ale sale.

2000

• Au fost primul operator GSM din România care a lansat tehnologia WAP (Wireless Application Protocol).

• Au lansat, în premieră pe piaţa românească, serviciul de SMS CHAT.

• Au câştigat pentru al treilea an consecutiv (1998-1999-2000) premiul "Cea mai bună Companie din România" acordat de către Business Central Europe, o publicaţie a grupului "The Economist".

1999

• Au fost primul operator GSM din România care a oferit servicii complete de Internet, prin Xnet.

• Au fost prima companie care a instalat echipament GSM în vârfuri inaccesibile cu ajutorul elicopterelor (vârful Toaca, 1904m, Munţii Ceahlău).

• Au fost prima companie din România care a donat telefoane mobile pentru dotarea serviciilor de ambulanţă - Serviciul de Ambulanţă Oradea.

• Au câştigat premiul pentru "Cea mai Creativă Campanie de Publicitate din România" pentru campania de imagine "Viitorul sună bine", acordat la "Romanian Advertising Awards".

Preview document

Vodafone - Pagina 1
Vodafone - Pagina 2
Vodafone - Pagina 3
Vodafone - Pagina 4
Vodafone - Pagina 5
Vodafone - Pagina 6
Vodafone - Pagina 7
Vodafone - Pagina 8
Vodafone - Pagina 9
Vodafone - Pagina 10
Vodafone - Pagina 11
Vodafone - Pagina 12
Vodafone - Pagina 13
Vodafone - Pagina 14
Vodafone - Pagina 15
Vodafone - Pagina 16
Vodafone - Pagina 17
Vodafone - Pagina 18
Vodafone - Pagina 19
Vodafone - Pagina 20
Vodafone - Pagina 21
Vodafone - Pagina 22
Vodafone - Pagina 23
Vodafone - Pagina 24
Vodafone - Pagina 25
Vodafone - Pagina 26
Vodafone - Pagina 27
Vodafone - Pagina 28
Vodafone - Pagina 29
Vodafone - Pagina 30
Vodafone - Pagina 31
Vodafone - Pagina 32
Vodafone - Pagina 33
Vodafone - Pagina 34
Vodafone - Pagina 35
Vodafone - Pagina 36
Vodafone - Pagina 37
Vodafone - Pagina 38
Vodafone - Pagina 39
Vodafone - Pagina 40
Vodafone - Pagina 41
Vodafone - Pagina 42
Vodafone - Pagina 43
Vodafone - Pagina 44
Vodafone - Pagina 45

Conținut arhivă zip

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Vodafone în România

I. All about Vodafone It's a well known fact that no business can exist without customers. Marketing and human resource strategies, like any...

Cercetarea Satisfacției Consumatorilor Vodafone

Introducere Secolul XXI este considerat de marea majoritate a specialiștilor secolul revoluției informaționale și tehnologice, începută încă din...

Mixul de Marketing în cadrul SC Vodafone SA

1.1. Prezentarea o rganizatie/intreprinderii Vodafone continua să îi sprijinim pe clienții noștri, oricine și oriunde ar fi, prin calitatea...

Managementul relațiilor cu clienții - Vodafone România

CAPITOLUL 1: ANALIZA DIAGNOSTIC A ACTIVITĂŢII DESFĂŞURATE DE S.C. VODAFONE ROMÂNIA S.A. - 1.1.PREZENTAREA COMPANIEI 1.1..1. DATE DE IDENTIFICARE...

Management bazat pe cunoștințe la firma Vodafone

Premisele elaborării lucrării Cunoştinţele au devenit, în ultimele decenii, o forţă importantă în creşterea economică şi, în consecinţă, o...

Rebrandingul Connex - Vodafone

Introducere “Anul acesta, Connex a devenit parte a Vodafone, iar multi romani si-au exprimat entuziasmul fata de integrarea in cea mai mare...

Proiect Vodafone MRC - Strategii de Fidelizare

Istoria Vodafone Vodafone România este filiala românească a operatorului internaţional de telefonie mobilă Vodafone, care deţine întreg...

Tendința și eficența în afaceri - Orange vs Vodafone

Introducere Lucrarea de față își propune să facă o analiză comparativă a Vodafone România S.A. și a Orange România S.A. din punctul de vedere al...

Ai nevoie de altceva?