Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1993
Mărime: 63.82KB (arhivat)
Publicat de: Noemi Roșca
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dumea Andrei
sustinut la UAIC iasi

Extras din referat

Facem parte din departamentul de marketing al firmei “All eyes on you”Srl

Firma noastră doreşte să se lanseze pe piaţa oraşului Iaşi cu un nou produs si neîntâlnit şi anume vizorul electric cu detecţie de mişcare şi înregistrare pentru uşi de apartament si case.

I. Mediul de marketing

Mediul de marketing al întreprinderii reprezintă ansablul factorilor fizici şi sociali prin acţiunea lor indirecta sau directă, sistemul de negociere al întreprinderii şi nivelul de performanţă pe care îl realizează în raport cu obiectivele de piaţă pe care şi le-a fixat.

Macromediul unei întreprinderi este constituit din factori ce nu pot fi controlaţi de agentul economic şi care nu poate avea un efect pozitiv sau negativ asupra activităţii acestuia.

Mediul demografic

Dimensiunile demografice ale judeţului Iaşi influenţează starea si nivelul de dezvoltate al oraşului şi nivelul de dezvoltare al oraşului, determinând pozitiv valorificarea şanselor dar şi a oportunităţilor de care dispune aceasta.

Conform recensământului din anul 2002 în Iaşi numărul de locuitori era 320 888 şi era al doilea oraş ca mărime din România.Include 13 localităţi învecinate şi ar avea o populaţie de aproximativ 400 000 de locuitori.

Astfel numărul populaţiei,structura pe vârstă,structura familiei,densitatea ,mobilitatea populaţiei,speranţa de viaţă,repartiţia populaţiei în mediul urban şi rural şi educaţia sunt atribute utilizate de către întreprindere în determinarea dimensiunulor pieţei potenţiale dar şi in stabilirea celui mai bun mix de piaţă.Aceste atribute indică informaţii clare asupra structurii gamei de produse dar si a preţului pe care consumatorii ar fi dispuşi sa plătească.

Mediul economic

Mediul economic joacă un rol decisiv în întreaga activitate a întreprinderii.Acesta este format din totalitatea factorilor economici ce influenţează capacitatea întreprinderii de a concura in domeniul de activitate dar si posibilitatea clienţilor de a cumpăra sau nu produsul.

Preţurile practicate,evoluţia veniturilor,puterea de cumpărare,rata de schimb a monedei,tendinţa spre economii sau consum cât şi politica de credite reprezintă factorii ce stau la baza evoluţiei întregii activităţi a întreprinderii.

Atunci când vine vorba de siguranţa unei persoane sau a familiei trebuie luat măsuri mai ales când oraşul Iaşi este atat de mare si expus la pericole.Astfel preţurile practicate sunt medii cât pentru toţi consumatorii indiferent de nivelul financiar.

Mediul tehnologic

Mediul tehnologic are un rol important în atingerea scopurilor şi obiectivelor propuse.Tehnologia poate determina modul de satisfacere a diferitelor trebuinţe dar şi deciziile de marketing referitoare la produs(ambalaj,promovare,distribuire).

Odată cu trecerea anilor si cerinţele clienţilor cresc odata cu concurenţa.Astfel producătorii de produse de pază şi protecţie sunt nevoiţi sa înoveze de la un an la altul si asftel se ajunge la un grad de tehnologie înalt.

Complexitatea proceselor implicate în producţia vizoarelor(fizice,mecanice) îşi pun amprenta asupra calităţii produsului dar şi a succesului pe piaţă.

Tehnologia reprezintă un factor definitoriu dar si competitiv pe aceasta piată.Şi cum pe piaţa Iaşului nu a fost adus un sistem de protecţie si siguranţă atat de performant noi dorim să îl promovăm.

Mediul socio-cultural

Mediul socio-cultural se referă instituţiile şi factorii care definesc o societate, care conferă un sistem de valori,tradiţii şi obiceiuri care realizează un anumit comportament etic,moral şi cultural a membrilor săi.

Uneori acesti factori influenţează decizia consumatorilorin vederea achiziţionării produselor.

Nu poti caracteriza un public ţintă din prisma unui factor,spre exemplu cel demografic.

Standardul de viaţă al oamenilor poate influenţă foarte mult decizia lor de cumpărare, de aceea este necesar o buna cunoaştere a mentalităţii lor pentru a învăţa cum ai parte de succes pe aceasta piaţă.

Aceşti factori au un rol decisiv in comportamenul de consum şi de cumpărare al consumatorilor,de aceea se necesită o monitorizare a mediului cultural cât şi urmăriea tendinţelor şi schimbările ce intervin de la o generaţie la alta.

Mediul natural

Mediul natural face referire la reglementările cu privire la mediul înconjurător.Acesta face parte din cadrul general din care o întreprindere îşi desfăşoară activitatea.

Preţul produsului influenţează costul materiilor prime,al energiei dar şi a cheltuielilor pentru reducerea poluării cât şi activitatea de reciclare

Restul mediilor care fac parte din macromediul întreprinderii sunt: mediul politic,mediul juridic, şi mediul internaţional nu au efect asupra firmei

Preview document

Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare - Pagina 1
Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare - Pagina 2
Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare - Pagina 3
Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare - Pagina 4
Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare - Pagina 5
Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare - Pagina 6
Vizor Electric cu Detecție de Mișcare și Înregistrare - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Vizor Electric cu Detectie de Miscare si Inregistrare.doc

Te-ar putea interesa și

Proiect Marketing - Vizor

Odată cu trecerea anilor nu numai omul se schimbă ci şi dorinţele nevoile şi aşteptările lui la o viaţă mai bună. În ţara noastră pericolul...

Ai nevoie de altceva?