Viitorul Blogging-ului ca Afacere

Extras din referat

Viitorul blogging-ului ca afacere
Tinand cont de faptul ca blogging-ul a luat nastere din nevoia oamenilor de a avea acces la o alta forma de a comunica, pentru a stabili relatii intre ei mult mai usor si eficient, putem afirma ca aceasta industrie cu siguranta nu va stagna, ci din contra, ea va deveni mult mai apreciata si recunoscuta pe piata.
Insa, la un nivel la care totul este in continua transformare, blogging-ul va deveni si el un domeniu supus schimbarii, inevitabila de altfel. Pentru a verifica noile pareri suscitate de aceasta industrie, oamenii specializati vor trebui sa fie gata sa-si asume riscuri si, dupa cum considera Jeremy Wright, sa-si mute atentia catre comunicare si relatii, sa continue construirea relatiilor prospere cu clientii si sa relationeze pe o scara globala de la unu la unu cu clientii.
In ceea ce priveste viitorul blogging-ului, putem spune ca in continuare acesta se va baza pe cele trei cele mai importante elemente apreciate de publicul sau, si anume: autenticitate, relationare si sinceritate; iar asta pentru ca bloggerii tin la relatiile cu oamenii mai mult decat la orice si considera ca o relatie nu merita efortul daca nu este autentica si onesta. 
De asemenea, blogging-ul va prospera, dat fiind faptul ca bani se vor mai baga si se vor mai face din acest domeniu. Vor continua sa apara bloguri false si bloggeri noi, care se vor mentine numai si numai prin autenticitate. Totodata, in viitorul blogging-ului vor mai juca un rol important si vor avea in final un rezultat interesant, influentat de niste tendinte minore: acuratete versus rapiditate, relatii versus cititori, onestitate versus venit.
Unii bloggeri au devenit precum unii jurnalisti, dat fiind faptul ca se straduiau sa publice anumite informatii inaintea mediei traditionale, dar si inaintea altor bloggeri, iar asta de multe ori in defavoarea acuratetei; aceasta tendinta se va mentine si in viitor, pana cand bloggerii vor lua in sfarsit atitudine si vor stopa minciuna, luptand pentru adevar, si nu pentru a atrage atentia.
Bloggerii vor continua sa aprecieze relatiile dezvoltate cu cititorii, insa unii dintre acestia, din dorinta inevitabila de a avea faima si avere, isi vor injunghia prietenii in spate sau vor renunta. De aceea, insasi onestitatea blogging-ului va avea de suferit si va fi pusa la indoiala, drept pentru care veteranii blogging-ului vor blama aceasta industrie pe care ei insisi au creat-o. Cei mai noi dintre bloggeri vor munci in favoarea obtinerii profitului material de pe urma blogging-ului si vor uita de spiritul adevarului si al acuratetii informatiilor.
Totusi, in ciuda elementelor rele care se abat in zona blogging-ului, putem spune ca blogosfera si bloggerii vor deveni mai profesionisti, chiar daca scopurile lor sunt conectate mai mult spre castig si vizibilitate.
Acuratete versus Rapiditate
Acuratetea merita o atentie deosebita si este utilizata de cei mai multi bloggeri in scrierile acestora; alaturi de marele public, bloggerii doresc sa afle ce este cel mai important lucru in compania ta, ce atrage ea si prin ce acel lucru care atrage este important de stiut pentru clienti.
De asemenea, blogging-ul, in comparatie cu alte domenii mass-media ( presa, televiziune) pierde audienta daca este in urma cu doar cateva minute, deoarece in acest domeniu exista o foarte mare concurenta intre bloggerii care vor sa-si construiasca o reputatie si un stil aparte si fac din blogging o meserie pe viata si pe moarte. De aceea, multi bloggeri vor scrie primii, fara sa stie insa daca informatia lor este veridica sau nu. Iar asta se intampla pentru ca, de obicei, oamenii se raporteaza la prima informatie gasita.


Fisiere in arhiva (1):

  • Viitorul Blogging-ului ca Afacere.doc

Imagini din acest referat

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!