1. Stabilirea scopului Scopul cercetarii directe selective efectuate il reprezinta : - pozitionarea bauturii racoritoare ,,Coca-Cola" in cadrul pietei. 2. Stabilirea obiectivelor si ipotezelor cercetarii Obiectivul 1. Cunoasterea importantei pe care consumatorii o acorda bauturilor racoritoare . Ipoteza 1. Majoritatea consumatorilor acorda o mai mare importanta bauturilor racoritoare carbogazoase . Obiectivul 2 .Cunoasterea gustului produsului ,,Coca-Cola". Ipoteza 2 .Majoritatea consumatorilor au baut cel putin odata in viata o Coca - Cola. Obiectivul 3. Cunoasterea multumirilor sau nemultumirilor pe care consumatorii o au fata de sucul Coca - Cola pe care l-au consumat. Ipoteza 3 . Majoritatea consumatorilor sunt multumiti de bautura racoritoare Coca - Cola pe care au consumat-o . Obiectivul 4 . Cunoasterea parerilor consumatorilor fata de raportul pret - calitatea a produsului Coca - Cola pe care l-au consumat. Ipoteza 4 . Majoritatea consumatorilor sunt multumiti de pret in raport cu calitatea a sucului Coca - Cola pe care l-au consumat . Obiectivul 5 .Cunoasterea parerilor consumatorilor bauturii racoritoare Coca - Cola daca aceasta se ridica la nivelul celorlalte bauturi racoritoare . Ipoteza 5 . Majoritatea consumatorilor sunt multumiti de nivelul pe care sucul Coca - Cola il are fata de alte bauturi racoritoare . Obiectivul 6 . Cunoasterea insatisfactiilor create de bautura racoritoare Coca - Cola pe care au consumat-o . Ipoteza 6 . Majoritatea consumatorilor sunt multumiti de bautura racoritoare Coca - Cola si nu au insatisfactii. Obiectivul 7 . Cunoasterea gradului de raspandire a bauturii racoritoare Coca - Cola. Ipoteza 7. Majoritatea consumatorilor cred ca produsul Coca - Cola este foarte raspandit. Obiectivul 8 .Cunoasterea parerilor consumatorilor despre imbunatatirea gustului viitorului produs Coca - Cola . Ipoteza 8 . Majoritatea consumatorilor sunt multumiti de actualul gust al bauturii racoritoare Coca - Cola. Obiectivul 9 .Cunoasterea parerilor consumatorilor despre bautura racoritoare Coca - Cola sau a altor bauturi racoritoare in functie de modul in care satisfac cerintele pietei. Ipoteza 9 . Majoritatea consumatorilor sunt multumiti de nivelul pretului al bauturii racoritoare Coca - Cola . Obiectivul 10 . Cunoasterea mediului de provenienta al consumatorilor intervievati. Ipoteza 10 . Majoritatea consumatorilor intervievati provin din mediul urban. 3. Colectivitatea cercetata Localizare:orasul Hunedoara. Structura: colectivitatea cercetata -oricare membru al orasului . Unitatea de sondaj , acea parte a colectivitatii cercetate care ofera informatii si e reprezentata de decident. Decidentul reprezinta persoana din cadrul unei comunitati care ia decizia privind solutionarea unei probleme . 4. Metode de recoltare Am folosit ,,formele structurate de comunicare" ca metoda de recoltare. Aceasta metoda are la baza un chestionar ale carui intrebari sunt prezentate tuturor subiectilor in aceeasi ordine si cu aceeasi formulare. Pentru obtinerea datelor am folosit metoda directa ( anchetatorul a prezentat unitatii de cercetare un chestionar cu intrebari, cel intervievat raspunzand potrivit specificul fiecarei intrebari prin da sau nu, prin alegerea unei variante de raspuns etc.). Anchetatorul are obligatia de a expune explicit scopul cercetarii si institutia care beneficiaza de rezultatele anchetei.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).