"Tu pentru comunitate" este un program de voluntariat lansat de Orange Romania. Orange Romania sustine initiative si proiecte care se bazeaza pe comunicare. Vor sa aduca valoare comunitatilor in care isi desfasura activitatile, iar pentru a atinge acest obiectiv trebuie sa se implice mai mult decat doar cu resurse financiare. Vor sa ofere experienta lor si timpul lor. Prin proiectele de responsabilitate corporativa doresc sa aibe un rol activ in viata comunitatii, sa provoce o schimbare de atitudine, sa promoveze dinamismul si inovatia. Scoala Orange "Scoala Orange" este un program care vine in ajutorul studentilor. Ii implica pe tineri in mediul real de afaceri pentru a-i ajuta sa depaseasca simpla abordare teoretica. Proiectul de training le stimuleaza creativitatea si ii invata sa lucreze in echipa.Proaspetii absolventi se lovesc de lipsa experientei. Altfel spus, a unei abordari aplicate a cunostintelor dobandite in scoala. Orange vine in intampinarea nevoilor studentilor de a se dezvolta si de a avea o interactiune cat mai directa cu mediul de afaceri in vederea pregatirii carierei lor profesionale. In cadrul programului, in fiecare an, Orange a organizat un proiect diferit de training pentru studenti: - Scoala de Vanzari, - Scoala de Marketing, - School of Customer Experience, - Scoala de Comunicare. Au beneficiat de program, pana acum, peste 100 de studenti. Acces la comunicare In 2005, Orange s-a alaturat Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii si Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei in efortul de a facilita accesul la informatie pentru locuitorii mediului rural. Compania s-a implicat in proiectele "Serviciul Universal", respectiv "Economia Bazata pe Cunoastere", deoarece considera ca este important sa contribuie la dezvoltarea comunitatii si prin tehnologia de care dispune. Comunicarea este esentiala pentru dezvoltarea economica, sociala si culturala a comunitatilor. Accesul la un set minim de servicii de comunicatii electronice este considerat un drept fundamental al cetatenilor. In zonele rurale din Romania exista localitati care nu au acces la acest tip de servicii. Ca si companie care ofera servicii de comunicatii, Orange a considerat ca este important sa se implice in dezvoltarea comunitatii si cu tehnologia de care dispune. Orange s-a implicat in doua proiecte ce au avut ca obiectiv facilitarea accesului la comunicare si informatie in zonele rurale: 1. Serviciul Universal In 2005, Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii a initiat proiectul Serviciul Universal. Orange a fost primul operator de telefonie care s-a implicat inca de la inceput in acest proiect. Compania a instalat telecentre in 5 sate din Romania: - Colacu, comuna Racari, judetul Dambovita; - Breaza, comuna Negrilesti, judetul Bistrita Nasaud; - Barla, comuna Barla, judetul Arges; - Raciu, comuna Lucieni, judetul Dambovita; - Poiana Marului, comuna Malini, judetul Suceava
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).