Trepied Foto

Referat
6.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 31 în total
Cuvinte : 7220
Mărime: 206.13KB (arhivat)
Publicat de: Codin Vasilescu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adriana Zait
studiu de piata trepied foto

Cuprins

  1. Cap. 1 Analiza pietei 3
  2. Cap. 2 Factori care influenteaza comportamentul de consum 7
  3. Cap. 3 Configurarea produsului 9
  4. Cap. 4 Configurarea pretului 16
  5. Cap. 5 Configurarea promovarii 23
  6. Cap. 6 Configurarea distributiei 26
  7. Concluzii si propuneri 29
  8. Bibliografie 31

Extras din referat

Piata de referinta. Elaborarea strategiilor si programelor de marketing nu are în vedere piata în general, ci o anumita piata, care într-un interval de timp dat are anumite dimensiuni, o localizare spatiala, caracteristici socio-demografice si economice. Numele generic dat acestei piete este acela de piata de referinta. “ Piata tinta “ avuta în vedere de catre firma Manfrotto a dobândit o pozitie semnificativa pe piata zonala si nationala.

Piata produsului este data de întreaga piata de consumatori si utilizatori ai produselor de acelasi gen, indiferent de originea si marca acestora. Primul nivel la care trebuie abordata piata unui produs este articolul sau sortimentul. Aceasta este piata trepiedelor foto Manfrotto, piata gamei de produse se concretizeaza în piata înterprinderii Manfrotto iar cel de-al treilea nivel se refera la piata productiei. În legatura cu piata produsului trebuie avut în vedere aspectul relatiilor în care se afla produsele cu pietele altor produse:

Retatii de asociere, când doua sau mai multe produse diferite se asociaza pentru a satisface o anumita trebuinta (în cazul nostru ne referim la piata trepiedelor ) . O asociere putem realiza între piata trepiedelor si societatea furnizoare de energie electrica.

- Relatii de substituire , cînd produsele analizate se pot înlocui unul cu celalalt pentru a satisface o trebuinta.

- Relatii de indiferenta cînd orientarea spre unul din produse nu are nici o legatura cu orientarea spre un alt produs. Piata trepiedelor se afla într-o legatura indiferenta cu o multitudine de alte piete.

Piata întreprinderii este acea parte din piata produselor, pe care producatorul sau distribuitorul de referinta vinde în nume propriu, în interes propriu si sub marca proprie.

Cota de piata reprezinta ponderea pietei întreprinderii sau a marcii în piata produsului. Aceasta este de 59.5 %

Amploarea pietei este determinata de urmatorii factori:

a) cotele partilor din pietele produselor pe care ea le fabrica si care le obtine ea la un moment dat;

b) întinderea în spatiul respectiv, numarul pietelor pe care îsi plaseaza marfa;

c) felul si numarul diferitelor categorii omogene de consumatori carora le este destinata productia firmei.

Piata critica reprezinta acea parte a pietei sub care functionarea întreprinderii este in pericol. Mai este numita si piata protejata, referindu-se la efortul pe care trebuie sa îl faca întreprinderea pentru a o pastra.

Cota relativa de piata se determina ca raport între cota firmei Manfrotto pe piata (59.5%) si cota detinuta de firma concurenta cea mai puternica (Sony-26, 37%) si se obtine un procent de 1,60%, rezultand ca Manfrotto este lider unic în Romania pe piata trepiedelor foto.

Piata produsului de referinta este formata din oamenii cu venituri medii si mari, care sunt dispusi sa achizitioneze un trepied foto.

Pe piata româneasca, oferta firmelor producatoare de trepiede foto este variata: Giottos, Sony, Manfrotto etc

Preview document

Trepied Foto - Pagina 1
Trepied Foto - Pagina 2
Trepied Foto - Pagina 3
Trepied Foto - Pagina 4
Trepied Foto - Pagina 5
Trepied Foto - Pagina 6
Trepied Foto - Pagina 7
Trepied Foto - Pagina 8
Trepied Foto - Pagina 9
Trepied Foto - Pagina 10
Trepied Foto - Pagina 11
Trepied Foto - Pagina 12
Trepied Foto - Pagina 13
Trepied Foto - Pagina 14
Trepied Foto - Pagina 15
Trepied Foto - Pagina 16
Trepied Foto - Pagina 17
Trepied Foto - Pagina 18
Trepied Foto - Pagina 19
Trepied Foto - Pagina 20
Trepied Foto - Pagina 21
Trepied Foto - Pagina 22
Trepied Foto - Pagina 23
Trepied Foto - Pagina 24
Trepied Foto - Pagina 25
Trepied Foto - Pagina 26
Trepied Foto - Pagina 27
Trepied Foto - Pagina 28
Trepied Foto - Pagina 29
Trepied Foto - Pagina 30
Trepied Foto - Pagina 31

Conținut arhivă zip

  • Trepied Foto.doc

Alții au mai descărcat și

Procesul decizional de cumpărare a unui telefon

1.Introducere In Romania comportamentul de cumparare si consum s-a modificat considerabil înultimii ani. Totusi el difera de cel al cumparatorilor...

Lansarea unui Produs

I Conceptul de produs în domeniul marketingului Marketingul defineşte drept produs orice realizare materială sau nematerială, destinată...

Marketing Turistic

Cum vede lumea un om de marketing? De ce turismul are nevoie de oameni de marketing? Ce trebuie sa stie un om de marketing? Paradigme ale...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Marketing Online

1. Principiile şi motoarele noului mediu de marketing Telefonia a avut nevoie de 40 de ani pentru a ajunge la 50 de milioane de clienţi....

Te-ar putea interesa și

Cercetarea la fata locului

INTRODUCERE Cercetarea la fața locului este una dintre cele mai importante activități care se desfășoară de către organele judiciare în vederea...

Studiul Mediului Extern și Fundamentarea Strategiei SC Marian Company Impex

CAPITOLUL 1. IMPORTANŢA CUNOAŞTERII MEDIULUI EXTERN AL FIRMEI Evoluţia întreprinderii moderne este marcată, în prezent de amplificarea...

Studiu de fezabilitate - casă de producție video

I. Descrierea generală a afacerii a. Descrierea afacerii în care se doreste să se intre S.C SUNVIDEO S.A. este o societate cu sediul în Iaşi,...

Plan de afaceri fotograf

Prezentarea istoricului și a activității economice alese pentru cercetare O descriere generală a afacerii PFA - Creangă PFA oferă consumatorilor...

Plan de Afacere SC AnticFoto SRL

1. Sumar Afacerea pe care o propunem are în vedere preocuparea oamenilor pentru tradiţie dar mai ales pentru fotografie. Prin serviciile şi...

Merchandising - Joyful Hypermarket

JOYFUL ~Hypermarket~ Prezentare generală De ce “ Joyful” ? Noi am ales ca hypermarket-ul nostru să poarte denumirea de ‘’Joyful‘’ pentru că...

Mixul de marketing - trepied pentru aparat foto

În realizarea mixului de marketing pornim de la studiul pieţei şi de la rezultatele cercetării de marketing identificate anterior. În studiul...

Proiect marketing - trepied aparat foto

INTRODUCERE Acest proiect de marketing evidentiaza perspectivele de consolidare, de dezvoltare si de extindere a segmentului de piata detinut de...

Ai nevoie de altceva?