Toyota Apeleaza la Twitter pentru a-si Repara Imaginea

Extras din referat Cum descarc?

Toyota Motor Corporation a aparut in luna septembrie a anului 1933, atunci cand compania Toyoda Automatic Loom a creat o noua divizie dedicata producerii de automobile sub conducerea fiului fondatorului, Kiichiro Toyoda. La putin timp dupa aceea, divizia producea deja primul motor (Type A Engine), in 1934, care a fost folosit la propulsarea primului autovehicul (Model A1) in luna mai 1935 si a camionului G1 in august 1935. Productia autovehiculelor Model AA a inceput in 1936.
Desi grupul Toyota este cunoscut azi indeosebi pentru autovehiculele produse, are o prezenta activa in industria textila, producand razboaie de tesut automate (acum complet computerizate), si masini de cusut electrice, disponibile in toata lumea.
Toyota Motor Corporation s-a despartit de compania mama, devenind o entitate independenta in 1937. Desi numele de familie al fondatorilor este Toyoda, numele companiei a fost modificat pentru a marca separarea muncii fondatorilor de viata casnica, pentru simplificarea pronuntiei si pentru a fi de bun augur noii firme. Toyota este considerat un nume mai norocos decat Toyoda in Japonia, unde cifra opt este considerata una norocoasa, opt fiind numarul de linii necesare pentru a scrie Toyota cu caracterele katakana.
Productia de autovehicule de pasageri a fost reluata in 1947 cu modelul SA. In 1950 a fost infiintata o companie separata specializata in vanzari, Toyota Motor Sales Company, care a functionat pana in anul 1982. In aprilie 1956 a fost creat lantul de reprezentante de vanzari Toyopet.
Toyota Motor Corporation (sau TMC) este o companie multinationala care produce automobile, camioane, autobuze si roboti, cu sediul principal in orasul Toyota, Japonia. Toyota este cel mai mare producator de autovehicule din Asia si al doilea producator mondial.
Toyota este unul din cei trei mari producatori asiatici de autovehicule care concureaza producatorii americani pe piata mondiala, ceilalti doi fiind Nissan Motors si Honda Motor. Compania ofera de asemenea servicii financiare prin filiala sa Toyota Financial Services, si activeaza si in alte domenii de activitate. Autovehiculele produse sunt vandute sub denumirile de Toyota, Scion si Lexus. Toyota detine majoritatea actiunilor in cadrul companiilor Daihatsu si Hino, si 8,7% din Fuji Heavy Industries, producatorul automobilelor Subaru.
In anul 2005, Toyota impreuna cu Daihatsu Motor Company a produs 8,54 milioane de vehicule, cu aproape 500.000 mai putin decat General Motors in acel an. In luna iulie 2006 Toyota depasise Ford in vanzarile de automobile, insa producatorul american si-a recastigat pozitia o luna mai tarziu. Toyota detine o importanta cota de piata in Statele Unite, Europa si Africa si este liderul de piata in Australia. 
Toyota detine fabrici in toata lumea, unde se produc si asambleaza autovehicule pentru pietele locale. Compania detine fabrici de productie sau asamblare in Japonia, Statele Unite, Australia, Canada, Indonezia, Polonia, Africa de Sud, Turcia, Marea Britanie, Franta, Brazilia, cele mai recente fiind cele din Pakistan, India, Argentina, Republica Ceha, Mexic, Malaezia, Tailanda, China si Venezuela.
Primul vehicul Toyota construit in afara Japoniei a fost un Land Cruiser FJ-251 construit in Sao Paulo, Brazilia, in luna mai a anului 1959.
De-a lungul timpului Toyota s-a confruntat cu mai multe probleme legate de siguranta masinilor. Constructorul japonez de autoturisme Toyota Motor a retras de pe pietele mondiale 1,35 milioane de vehicule, din cauza unor defectiuni tehnice la centurile de siguranta sau la sistemele de esapament. Masura vizeaza mai multe modele Yaris, fabricate intre ianuarie 2005 si aprilie 2008. Defectiunile afecteaza sistemele de rulare ale centurilor de siguranta, ce pot lua foc daca centura se desfasoara rapid in timpul unei coliziuni
Vehiculele retrase in Japonia sunt afectate si de o defectiune a tobei de esapament, care se poate rupe din cauza temperaturii ridicate a gazelor.
In anul 2009, oficialii Toyota au recunoscut intr-o conferinta de presa care a avut loc in Japonia, ca au probleme la sistemul de franare a modelului "Prius". Aceasta defectiune fiind semnalata de oficialii guvernelor japonez si american in urma unor plangeri ale clientilor, problema datorandu-se unor defecte de fabricatie. 
In urma zecilor de plangeri semnalate de clienti cu privire la faptul ca faanele lui Prius nu au efect atunci cand este calcata pedala de frana; din punctul meu de vedere reactia oficialilor a fost una neadecvata iar raspunsul reprezentantilor Toyota a fost halucinant: "Da, franele sunt lente, insa daca continui sa le apesi, masina se opreste. Atunci cand ABS-ul estein functiune, exista o mica intarziere la schimbarea de la modul de captura a energiei utilizate la franare la frana hidraulica. Dar masina se opreste daca apesi pedala cu putere".
Pe langa problema legata de sistemul de franare la modelul Prius au fost semnalate si urmatoarele probleme legate de:
- covorasele care pot apasa involuntar pe pedala de acceleratie(Toyota anunta ca recheama in service-urile din SUA peste 4 milioane de masini)
- Toyota China anunta recheamarea in service a 43.000 de masini din cauza unor scurgeri de ulei;


Fisiere in arhiva (1):

  • Toyota Apeleaza la Twitter pentru a-si Repara Imaginea.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!