Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 3188
Mărime: 535.96KB (arhivat)
Publicat de: Iosif Albu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Toyota Motor Corporation a apărut în luna septembrie a anului 1933, atunci când compania Toyoda Automatic Loom a creat o nouă divizie dedicată producerii de automobile sub conducerea fiului fondatorului, Kiichiro Toyoda. La puţin timp după aceea, divizia producea deja primul motor (Type A Engine), în 1934, care a fost folosit la propulsarea primului autovehicul (Model A1) în luna mai 1935 şi a camionului G1 în august 1935. Producţia autovehiculelor Model AA a început în 1936.

Deşi grupul Toyota este cunoscut azi îndeosebi pentru autovehiculele produse, are o prezenţă activă în industria textilă, producând războaie de ţesut automate (acum complet computerizate), şi maşini de cusut electrice, disponibile în toată lumea.

Toyota Motor Corporation s-a despărţit de compania mamă, devenind o entitate independentă în 1937. Deşi numele de familie al fondatorilor este Toyoda, numele companiei a fost modificat pentru a marca separarea muncii fondatorilor de viaţa casnică, pentru simplificarea pronunţiei şi pentru a fi de bun augur noii firme. Toyota este considerat un nume mai norocos decât Toyoda în Japonia, unde cifra opt este considerată una norocoasă, opt fiind numărul de linii necesare pentru a scrie Toyota cu caracterele katakana.

Producţia de autovehicule de pasageri a fost reluată în 1947 cu modelul SA. În 1950 a fost înfiinţată o companie separată specializată în vânzări, Toyota Motor Sales Company, care a funcţionat până în anul 1982. În aprilie 1956 a fost creat lanţul de reprezentanţe de vânzări Toyopet.

Toyota Motor Corporation (sau TMC) este o companie multinaţională care produce automobile, camioane, autobuze şi roboţi, cu sediul principal în oraşul Toyota, Japonia. Toyota este cel mai mare producător de autovehicule din Asia şi al doilea producător mondial.

Toyota este unul din cei trei mari producători asiatici de autovehicule care concurează producătorii americani pe piaţa mondială, ceilalţi doi fiind Nissan Motors şi Honda Motor. Compania oferă de asemenea servicii financiare prin filiala sa Toyota Financial Services, şi activează şi în alte domenii de activitate. Autovehiculele produse sunt vândute sub denumirile de Toyota, Scion şi Lexus. Toyota deţine majoritatea acţiunilor în cadrul companiilor Daihatsu şi Hino, şi 8,7% din Fuji Heavy Industries, producătorul automobilelor Subaru.

În anul 2005, Toyota împreună cu Daihatsu Motor Company a produs 8,54 milioane de vehicule, cu aproape 500.000 mai puţin decât General Motors în acel an. În luna iulie 2006 Toyota depăşise Ford în vânzările de automobile, însă producătorul american şi-a recâştigat poziţia o lună mai târziu. Toyota deţine o importantă cotă de piaţă în Statele Unite, Europa şi Africa şi este liderul de piaţă în Australia.

Toyota deţine fabrici în toată lumea, unde se produc şi asamblează autovehicule pentru pieţele locale. Compania deţine fabrici de producţie sau asamblare în Japonia, Statele Unite, Australia, Canada, Indonezia, Polonia, Africa de Sud, Turcia, Marea Britanie, Franţa, Brazilia, cele mai recente fiind cele din Pakistan, India, Argentina, Republica Cehă, Mexic, Malaezia, Tailanda, China şi Venezuela.

Primul vehicul Toyota construit în afara Japoniei a fost un Land Cruiser FJ-251 construit în São Paulo, Brazilia, în luna mai a anului 1959.

De-a lungul timpului Toyota s-a confruntat cu mai multe probleme legate de siguranţa maşinilor. Constructorul japonez de autoturisme Toyota Motor a retras de pe pieţele mondiale 1,35 milioane de vehicule, din cauza unor defectiuni tehnice la centurile de siguranta sau la sistemele de eşapament. Măsura vizează mai multe modele Yaris, fabricate între ianuarie 2005 şi aprilie 2008. Defecţiunile afectează sistemele de rulare ale centurilor de siguranţă, ce pot lua foc dacă centura se desfaşoară rapid în timpul unei coliziuni

Vehiculele retrase în Japonia sunt afectate şi de o defecţiune a tobei de eşapament, care se poate rupe din cauza temperaturii ridicate a gazelor.

În anul 2009, oficialii Toyota au recunoscut într-o conferinţă de presă care a avut loc în Japonia, că au probleme la sistemul de frânare a modelului “Prius”. Această defecţiune fiind semnalată de oficialii guvernelor japonez şi american în urma unor plângeri ale clienţilor, problema datorându-se unor defecte de fabricaţie.

În urma zecilor de plângeri semnalate de clienţi cu privire la faptul că fâanele lui Prius nu au efect atunci când este calcată pedala de frână; din punctul meu de vedere reacţia oficialilor a fost una neadecvată iar răspunsul reprezentanţilor Toyota a fost halucinant: "Da, frânele sunt lente, însă dacă continui sa le apeşi, maşina se opreşte. Atunci când ABS-ul esteîn funcţiune, există o mică întârziere la schimbarea de la modul de captură a energiei utilizate la frânare la frâna hidraulică. Dar maşina se opreşte dacă apeşi pedala cu putere".

Pe lângă problema legată de sistemul de frânare la modelul Prius au fost semnalate şi următoarele probleme legate de:

- covoraşele care pot apasa involuntar pe pedala de acceleraţie(Toyota anunţa că recheamă în service-urile din SUA peste 4 milioane de maşini)

- Toyota China anunţa recheamarea în service a 43.000 de maşini din cauza unor scurgeri de ulei;

Preview document

Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 1
Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 2
Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 3
Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 4
Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 5
Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 6
Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 7
Toyota Apelează la Twitter pentru a-și Repara Imaginea - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Toyota Apeleaza la Twitter pentru a-si Repara Imaginea.doc

Ai nevoie de altceva?