Tehnici promoționale - Wellaton

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 1970
Mărime: 312.26KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Monoranu Adrian

Extras din referat

Cap. I Analiză preliminară a brandului

Istoria Wella începe prin anii 1880 cu un tânăr frizer în vârstă de numai 26 de ani care decide să pună pe picioare propria afacere. Franz Stroher, a început să creeze peruci. La vremea respectivă cine purta perucă era considerat un gentleman, aşa că perucile lui Franz au dat lovitura mai ales că odată cu peruca celui care cumpără îi era oferit şi o soluţie menită să împiedice căderea perucii de pe cap.

Următorii 20 de ani au marcat deschiderea unei fabrici în estul Germaniei şi o producţie din ce în ce mai mare. Sfârşitul primul război mondial aduce însă o schimbare în ceea ce priveşte piaţa. Perucile nu mai sunt la modă, însă fii lui Franz, Karl şi Georg (rămăşi la cârmă afacerii) obţin licenţă de a dezvoltă produse care să asigură ondularea in permanenţă a părului. De aici şi denumirea companiei: Wella (derivat din termenul "welle", care în limbă germană înseamnă "val" - cu referire la ondule).

Prima soluţie permanent este produsă în serie iar succesul înregistrat în rândul femeilor propulsează Wella în topul celor mai de succes companii. În anii 50 Wella lansează Koleston Perfect, prima cremă coloranta cu efect de protejare a firului de păr.

Apoi urmează încă trei inovaţii: Accord (primul produs de fixare a culorii), Wella Form şi Life-tex Concentrate (balsam pentru păr). În tot acest timp Wella începe să comercializeze produsele în Australia, Africa de Sud, Brazilia şi în câteva ţări europene.

Anii 60 marchează o perioadă de experimente, de schimbări, în condiţiile în care femeile îşi schimbau coafura mai des ca niciodată. În aceste condiţii Wella propune o noua gamă sugestiv intitulată Wella Privat.

Gama cu pricina, disponibilă în saloanele de coafură, oferea posibilitatea ca pentru prima data clientele să poată cumpăra produsele Wella şi să le folosească acasă. În perioada următoare expasiunea Wella continuă şi noi produse sunt lansate. Un nou permanent pentru păr, o linie de produse profesionale destinată bărbaţilor (în anii a€™80), ceara pentru păr cu extracte din fructe şi accesorii destinate coafarii şi aranjării părului (plăci de întins părul profesionale, clame, perii etc).

Wella România avea la finele anului trecut un număr de 68 de angajaţi. Reprezentanţii companiei nu au putut fi contactaţi pentru a comenta rezultatele.

Pe plan internaţional, Wella este o divizie a Procter&Gamble, aici compania funcţionând, conform ultimelor informaţii disponibile, ca entitate separată.

Wella România importă gamele profesionale, a căror destinaţie sunt saloanele de înfrumuseţare. Wella România aduce pe piaţă vopsele şi produse de îngrijire a părului.

Cu o istorie de peste 125 de ani, Wella Professionals este prima alegere a stilistilor.Inovaţia şi competenţă în colorate sunt doar câteva dintre atributele ce deosebesc Wella Professionals de ceilalţi concurenţi.Cu Wella Professionals stilistii obţin cele mai bune rezultate în colorare şi cunosc tendinţele anului prin participarea la seminariile echipei Wella.

Piaţă ţintă a produsului Wellaton este formată din femei cu vârstă cuprinsă în tre 16 şi 50 ani (şi peste) care doresc să se simtă frumoase şi tinere cu o nuanţa de păr care să li se potrivească personalităţii lor.

Wella oferă o multitudine de produse de colorare şi îngrijire a părului dar cele mai importante g.ame de colorare sunt: Coleston Perfect, Color Touch, Magma şi Blondor.

Koleston Perfect este prima vopsea cremă din lume, lansată de Wella în 1950. Acum, după mai bine de 50 de ani este imposibil de imaginat lumea culorilor fără Koleston Perfect. 2007 este anul Koleston Perfect - cu o formulă îmbunătăţită obţii culorile perfecte la care visai.

Străluceşte cu Koleston Perfect

Fie că îţi doreşti doar câteva şuviţe sau o noua culoare, te vei simţi mai frumoasă şi mai strălucitoare. Te simţi fantastic, ca şi cum ai purta o haină pentru prima data. Cu o culoare strălucitoare eşti mai atrăgătoare, mai puternică şi mai încrezătoare. Noul Koleston Perfect oferă cele mai expresive culori iar părul tău va căpăta cu până la 69% mai multă strălucire faţă de părul netratat. Alege din cele 110 nuanţe minunate,cu siguranţă vei găsi ceva pe gustul tău. Pure Naturals, Rich Naturals, Vibrant Reds, Deep Browns Special Mix sau Special Blonde... fiecare familie de culoare de la Koleston Perfect are farmecul ei şi îţi scoate în evidenţă personalitatea. Noul Koleston Perfect este mai delicat şi durează mai mult - acum te poţi bucura de culoare mai mult timp.

Color Touch Plus este o nouă sub-gamă pentru rezultate de culoare intense şi

Preview document

Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 1
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 2
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 3
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 4
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 5
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 6
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 7
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 8
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 9
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 10
Tehnici promoționale - Wellaton - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Wellaton.doc

Te-ar putea interesa și

SC Joy SRL

S.C. Joy S.R.L. are ca obiect de activitate producerea şi comercializarea de produse cosmetice. Este o firma relativ tanara, fiind înfiintata în...

Ai nevoie de altceva?