Tehnici promoționale - scutece

Referat
6/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 968
Mărime: 11.12KB (arhivat)
Publicat de: Romina Ciobotaru
Puncte necesare: 5

Extras din referat

GUGHIS produce in prezent scutece superabsorbante pentru copii si absorbante igienice pentru femei.

Scutecele pentru bebelusi marca GUGHIS confera protectie maxima din prima zi de la nastere venind in ajutor mamicilor cu categoria pentru nou-nascuti MINI(3-5kg), apoi urmarind dezvoltarea sanatoasa a copilului prin pachetele MIDI (4-9kg) si MAXI (8-18kg), ajungand pana la incheierea perioadei de folosinta a scutecelor prin pachetul JUNIOR (12-25kg).

Ambalajele pachetelor GUGHIS nu difera, in acelasi tip de punga sunt puse toate cele patru categorii de scutece dar in functie de marime sunt mai multe sau mai putine:

. MINI(3-5kg.)  76 buc. pe punga

. MIDI(4-9kg.)  16 buc. / 68 buc. pe punga

. MAXI(8-18kg.)  14 buc. / 56 buc. pe punga

. JUNIOR(12-25kg.)  12 buc. / 50 buc. pe punga

GUGHIS ofera scutece confectionate din materiale non-toxice pentru pielea copilului, conform standardelor de calitate ale Uniunii Europene.

Societatea distribuie scutece GUGHIS superabsorbante pentru copii, scutece superaborbante pentru adulti si pacientii cu incontinenta, traverse absorbante, absorbante igience feminine pentru perioada postnatala precum si cele de zi cu zi. GUGHIS este de asemenea si distribuitor de hartie, cartoane si produse de papetarie.

Oferta noastra cuprinde:

GUGHIS NEW BABY  create pentru a asigura cea mai buna protectie a pielii delicate a nou-nascutilor (0-3 luni);

GUGHIS ACTIVE BABY  cu sistemul unic 3-WAY FIT, pentru orice miscare a bebelusului (4-11 luni);

GUGHIS LETS GO  exista acum scutece in forma de chilotel cu putere superioara de absorbtie (12-24 luni);

Obiectivul : GUGHIS isi propune ca obiectiv o crestere a vanzarilor pe piata romaneasca cu 60% in perioada 01.06.2007  01.01.2009. Obiectivul este propus pentru noile scutece GUGHIS LETS GO in forma de chilotel cu putere superioara de absorbtie, pastrand pielea copilului mereu uscata, confortabile si usor de folosit fata de cele clasice cu arici.

Strategiile adoptate in atingerea obiectivului sunt

1.Tehnici de advertising prin spoturi publicitare care sa informeze populatia de aparitia noului produs pe piata romaneasca;

2.Discount-uri la scutecele superabsorbante GUGHIS;

3.Sampling prin livrarea la domiciliul tinerelor mamici;

4.Lansarea unei campanii pentru promovare a scutecelor GUGHIS LETS GO, prin angajarea unor promoteri ce vor distribui flyere cu oferta disponibila.

5.Programul in scop caritabil in centrele pentru nou nascuti abandonati si distribuirea scutecelor in fiecare din aceste centre de plasament;

In urma unor studii se ajunge la concluzia ca programul in scop caritabil este cel mai adecvat pentru atingerea obiectivului prin vanzarile noului produs disponibil pe piata romaneasca a scutecelor superabsorbante GUGHIS LETS GO in forma de chilotei.

Preview document

Tehnici promoționale - scutece - Pagina 1
Tehnici promoționale - scutece - Pagina 2
Tehnici promoționale - scutece - Pagina 3
Tehnici promoționale - scutece - Pagina 4
Tehnici promoționale - scutece - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Scutece.doc

Te-ar putea interesa și

SC Carefully SRL - scutece de unică folosință

INTRODUCERE În ziua de astăzi din ce în ce mai multe firme încearcă să inoveze, să creeze un produs unic atât prin concepţie cât şi prin calitate,...

Supermarket Smyles Shop

Enunt Suprafata de vanzare a unui magazin amplasat la nivelul solului este de 2400 m patrati. iar in anul precedent. magazinul a avut un randament...

Supermarketului Economic

Numele supermarketului ECONOMIC are un puternic impact asupra clientilor cu venituri mijlocii spre mici. Sloganul Calitatea este ieftina!...

Lansarea propriu-zisă a scutecelor Baby Smile

1. Alegerea strategiei de acoperire a pieţei - Acoperirea geografică Baby Smile îşi doreşte ca de produsele sale să se bucure fiecare bebeluş al...

Tehnici promoționale. Tombolă pentru produsul - scutece de unică folosință

1.BRAND si analiza pietei În acest moment, pe piaţa romanescă, PAMPERS este pricipalul brand pentru produsul scutece de unică folosinţă. Gama de...

Ai nevoie de altceva?