Tehnici promoționale - mașina de spălat

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 838
Mărime: 3.24MB (arhivat)
Publicat de: Mona Deaconu
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Pachete speciale

Pachetul bonus este cel prin care se oferă o cantitate suplimentară gratuită la același preț.

Beneficiezi de 1kg suplimentar în capacitate sau o viteză de rotație mai mare la mașinele de spălat frontale.

Avantaje:

- primirea unor beneficii în plus

- prețul rămâne același cu cel de dinainte

- atragerea mai multor clienți

Dezavantaje:

- costuri mai mari pentru producători cu beneficiile aduse în plus

Pachetul cuplu constă în ataşarea unui produs diferit de cel de bază.

La achizițonarea unei mașini de spălat cu o capacitate de încărcare mai mare de 6 kg se primește gratis o cutie de detergent Persil.

Avantaje:

- promovarea brandului Persil

Dezavantaje:

- cooperarea cu distribuitorul Persil

Influența asupra consumatorilor:

1. Loiali: da, poate atrage cumpărarea produselor promoției

2. Loiali ai concurenței: - foarte loiali: nu

- din obișnuință: da, pot fi influențați de promoție

- valoare: nu

3. Indeciși: - diversitate: da, poate fi un punct de diferențiere față de celalte branduri

- valoare: nu

- ocazie: da

- disponibilitate: da, atâta timp cât produsul e tot timpul expus la vedere

4. Economi: da i-ar putea influența, gândind că au mai multe beneficii la același preț

5. Non-consumatori relativi: nu

Pro causa

Se donează 4% din vânzări Asociației Șansa Ta - un ONG non-profit care promoveză dreptul la o viață mai bună: ajută diferite categorii defavorizate - familiile cu copii aflate în situații de risc, prevenirea abandonului familiar, persoane fără adăpost, etc.

Avantaje:

- notorietate

- creșterea vânzărilor

- fidelizarea clienților datorită cauzei nobile

- o imagine pozitivă a brandului pe timp îndelungat

Dezavantaje:

- costuri cu publicitatea cauzei

- procentul donat din încasări

Influența asupra consumatorilor:

1. Loiali: da, poate atrage cumpărarea produsului

2. Loiali ai concurenței: - foarte loiali: nu

- din obișnuință: da, pot fi influențați de cauza nobilă

- valoare: nu.

Preview document

Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 1
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 2
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 3
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 4
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 5
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 6
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 7
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 8
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 9
Tehnici promoționale - mașina de spălat - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Masina de Spalat.docx

Alții au mai descărcat și

Tehnici promoționale - Danone

Capitolul 1: Tehnici promoționale - abordări teoretice 1.1. Scurt istoric al activităţii promoţionale în România La fel ca şi în alte ţări, şi în...

Tehnici promoționale - batonul de ciocolată Snickers

1.Alegerea produsului sau serviciului Produsul ales de echipa noastra este batonul “Snickers”, acesta reprezentand cel mai renumit baton de...

Simulări de marketing - SC Durainc SRL

Prezentarea generală a firmei Înfiinţată in anul 1996, S.C. DURAINC S.R.L. este situată în Galaţi, Judeţul Galaţi. Obiect de activitate: -...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Analiza Structurii Funcționale a Suprafeței de Vânzare

Introducere Comerţul reprezintă o categorie economică, proprie producţiei de mărfuri, care exprimă relaţiile economice ce se stabilesc între...

Merchandising HyperMarket-ul B-Smart

CAPITOLUL I Prezentarea generală a hypermarketului 1.1 Localizare, nume, slogan, siglă Hypermarketul B-SMART este localizat în Iaşi, cartierul...

Proiect Merchandasing Hypermarket

Supermarket Sun City - prezentare generală – „CUMPĂRĂTURI SUB SOARE” Supermarketul Sun City este amplasat la nivelul solului, având o suprafaţă...

Proiect Merchandising - Global Market

Descrierea generala a magazinului 1) Alegere – denumire si slogan Ca orice hypermarket, inainte de toate este nevoie de o marca si un slogan...

Activitatea Restaurantului Clasic în România

Argument Oferta de produse şi servicii din restaurante este în general foarte diversificată. Din acest punct de vedere se impune găsirea unor...

Tehnici promoționale - Nivea

1.Analiza preliminară a produsului / brandului: 1.1 Analiza conjucturii de piaţă a produsului Povestea NIVEA începe cu descoperirea revoluţionară...

Proiect Merchandising - Supermarket Voios

CAP. I. Prezentare generala a hipermarketului „VOIOS” 1.1. Localizare, nume, slogan, sigla Magazinul are forma unui dreptunghi, este amplasat in...

Proiect Hypermarket - Everest

Introducere “Everest” este un proiect prin care ne-am asumat misiunea de a crea un hypermarket unic, cu o suprafata de 4400m² valorificand la...

Ai nevoie de altceva?