Tehnici Promotionale Lipton Ice Tea

Extras din referat Cum descarc?

Lipton este unele dintre marcile de inviorare din lume, facand lansarea in piata de bautura globala cu ceai S-a bazat pe bauturile incluzand ceaiul de frunza, infuzii, ready-to-drink tea ; improspatand alternative la bauturile moi 
Marca Lipton Ice Tea se remarca printr-o traditie indelungata la nivel international, fiind un simbol in domeniul ceaiurilor. Sir Thomas Lipton a facut din ceai o filozofie de viata, sub un nume care va intra definitiv in istorie: Lipton. Acesta a ajuns in timp record preferinta numarul unu a milioane de oameni. Oferta de ceai Lipton s-a diversificat cu rapiditate, continand azi marci ca "Royal Ceylon", "English Breakfast", "Darjeeling Himalaya", "Earl Grey", "Orange Windsor" sau "Golden Vanilla". Marca Lipton Ice Tea este varianta "cool" a ceaiului Lipton, care insa pastreaza traditia si naturaletea ceaiului Lipton.
Lansat in 1999 pe piata din Romania avand ca sursa de provenienta importul, Lipton Ice Tea a devenit o bautura foarte apreciata si moderna, piata impunand stabilirea unei baze de productie in Romania.
Lipton Ice Tea, prima marca de ceai rece de renume international produsa in Romania, conduce in topul vanzarilor de ice tea in 2004.In raport cu anul anterior (2004 vs 2003), cifra de afaceri a Lipton Ice Tea a avut o crestere de 129%.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale Lipton Ice Tea.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!