Tehnici promoționale Colgate

Extras din referat Cum descarc?

In 1870, pe fondul unui interes ridicat al consumatorilor fata de igiena orala, compania Colgate a inceput sa comercializeze atat pasta de dinti, cat si pudra pentru albirea dintilor.Astazi Colgate este lider mondial si local in igiena orala.
In 1992 compania a intrat si pe piata din Romania.
Ca lider mondial si local in domeniul produselor de igiena orala, Colgate-Palmolive Romania investeste atat in consolidarea si diversificarea produselor din portofoliu, cat si in educatia publicului larg.
Valorile promovate de acestia sunt:
-grija fata de ceilalti 
-munca in echipa la nivel global
-dezvoltare continua,progres constant
Produse Colgate:
-Pasta de Dinti:-Colgate Total 
-Colgate Sensitive 
-Colgate Max Fresh
-Colgate Max White
-Colgate Advanced Whitening
-Colgate Anticavity 
-Periute de Dinti:-Colgate 360?
-Colgate 360? Deep Clean 
-Colgate 360? Sensitive
-Colgate Max Fresh
-Colgate Advanced Whitening
-Colgate Classic
-Colgate Total Professional
-Pentru copii:-Pasta de Dinti Colgate Smiles 0-6 ani
-Pasta de Dinti Colgate Smiles 6+ ani
-Periuta de Dinti Colgate Smiles 0-2 ani
-Periuta de Dinti Colgate Smiles 2-6 ani
-Periuta de Dinti Colgate Smiles 6+ ani
-Apa de Gura:-Colgate Plax Ice
-Colgate Plax fara Alcool
-Colgate Plax Whitening
-Colgate Plax Sensitive
-Colgate Plax Multi Protection 
1. Analiza preliminara a produsului/brandului
- Analiza conjuncturii de piata a produsului respectiv (consumatorii, non-consumatorii)
o Consumatorii-sunt acele persoane care utilizeaza produsele Colgate-acestea din urma se adreseaza tuturor categoriilor de persoane care utilizeaza produse de ingrijire orala.
Nonconsumatorii pot fi impartiti in doua mari categorii:
o Nonconsumatori relativi-sunt persoanele care nu utilizeaza produsele Colgate din anumite motive:utilizeaza produse ale concurentei,considera ca produsele Colgate au un pret ridicat sau pur si simplu nu au incercat niciodata produsul.Acestia pot fi insa convinsi la un moment dat sa incerce produsul. 
o Nonconsumatorii absoluti-sunt persoanele care nu pot fi convinse sa achizitioneze produse Colgate fie pentru ca nu au nevoie(spre exemplu persoanele ce utilizeaza o proteza dentara) fie din alte motive.
o Mediul de marketing este alcatuit din doua mari componente:
Micromediul-este format din factorii externi care influenteaza in mod direct activitaea companiei:
-clientii-persoanele care cumpara produsele de igiena dentara Colgate
-distribuitorii-printre firmele care distribuie produsele Colgate in Romania se numara: Pronto Universal, LA-RO Impex, Prestige Trading si GEF Facilities.
-concurenta-alte companii care comercializeaza produse de igiena orala: Procter & Gamble(Blend-a-Med) GlaxoSmithKleine cu produsele Sensodyne si Aquafresh sau Henkel cu pasta de dinti Vademecum.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale Colgate.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!