Tehnici Promotionale - Allianz AG

Cuprins referat Cum descarc?

1. CARACTERISTICILE INTREPRINDERII
1.1 Modul de constituire 1
1.2 Istoric 1
1.3 Cifra de afaceri 2
1.4 Obiective generale pe termen scurt, mediu sau lung privind cifra de afaceri, cota de piata si profitul 2
1.5 Modul de organizare si functionare 3
1.6 Organizarea biroului de publicitate 3
2. CARACTERISTICILE SI ISTORICUL PRODUSULUI
2.1 Clasificarea produselor 3
2.2 Scopurile in care au fost create aceste produse 4
2.3 Destinatia principala in utilizare, durata medie de utilizare 4
2.4 Prezentarea produselor 4
2.5 Pretul de vanzare si conditiile de vanzare 9
3. POTENTIALII CONCURENTI 10
4. DIMENSIUNILE SI STRUCTURA PIETEI
4.1 Perspectivele de dezvoltare a pietei 11
4.2 Structura pietei 11
5. CARACTERISTICILE CONSUMATORILOR
5.1 Interactiunile dintre cumparator si consumator 12a
5.2 Motivatia cumpararii produselor de asigurari de viata 12
5.3 Motivatiile negative care impiedica cumpararea produselor de asigurari de viata 13
5.4 Obiceiurile de cumparare 13
5.5 Caracteristici demografice 13
6. CARACTERISTICILE DISTRIBUTIEI
6.1 Extinderea geografica 13
6.2 Avantajele oferite distribuitorilor 14
6.3 Forta de vanzare folosita si modul de organizare a acesteia 14
BIBLIOGRAFIE 16


Extras din referat Cum descarc?

1. CARACTERISTICILE INTREPRINDERII
1.1 Modul de constituire
Allianz AG este un grup financiar de top mondial, infiintat in 1890, de catre Carl Thieme si Wilhem Finck, la Berlin, in Germania. In prezent sediul central al companiei este la Munchen. 
Compania originara, Asigurari ,,Ion Tiriac"S.A. (ASIT), s-a infiintat in Romania in 1994. La finalul lunii august 2000, Allianz AG a achizitionat 51 procente din Asigurari ,,Ion Tiriac" S.A. Noul nume al companiei a devenit Allianz Tiriac Asigurari S.A.
1.2 Istoric
Cu un istoric de peste un secol, Allianz este astazi unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare.
In 1922 Allianz lanseaza asigurarile de viata.
In 1977 Allianz isi extinde afacerile in Marea Britanie, Olanda, Spania si Brazilia (1974) si in SUA (1976).
In 1999 Allianz incepe sa se extinda si in Asia (China, Coreea de Sud).
In 2000, grupul Allianz este cotat la bursa din New York.
In 2001, Allianz preia Banca Dresdner Bank, a treia ca marime din Germania, plasand grupul Allianz in topul 5 al institutiilor financiare din lume.
Grupul Allianz este apreciat de catre agentiile specializate de rating drept o entitate de prim rang cu un grad ridicat de siguranta financiara si stabilitate a afacerilor: Standard and Poor's: AA-; AM Best: A +.
Din 1995 Asigurari ,,Ion Tiriac" a devenit liderul companiilor private de asigurari din Romania.
Desemnari ale companiei Asigurari ,,Ion Tiriac", respectiv Allianz Tiriac Asigurari S.A.: 
- revista Piata Financiara: ,,Asiguratorul anului 1999", ,,Asiguratorul anului 2001", ,,Asiguratorul anului 2002";
- Business Press Grup: ,,Compania anului 2004";
- ziarul Bucharest Business Week: ,,Cea mai buna companie de asigurari 2002"; ,,Cel mai bun produs de asigurare 2003 - Partener";
- revista PRIMM: ,,Compania anului 2000 - Asigurari non - viata", ,,Compania anului 2001", ,,Compania anului 2002", ,,Compania anului 2003", ,,Compania anului 2004".
1.3 Cifra de afaceri 
La nivelul anului 2006, cota de piata detinuta de companie s-a situat la un nivel de aproape 23 de procente. Veniturile din prime brute subscrise de Allianz - Tiriac Asigurari pe segmentul asigurarilor generale au depasit un miliard de lei.
1.4 Obiective generale pe termen scurt, mediu sau lung privind cifra de afaceri, cota de piata si profitul
Cresterea spectaculoasa a veniturilor realizate din vanzarea politelor de asigurari de viata creeaza premisele atingerii obiectivului pe care managementul companiei isi propune sa il realizeze pe termen lung: intrarea in topul celor mai importanti trei furnizori locali de asigurari de viata.
Primele brute subscrise de Allianz - Tiriac pe parcursul anului 2006, cumulat din activitatile de asigurari generale si de viata, au atins valoarea de 1.115,8 milioane RON, evidentiind o crestere de 29 % fata de anul anterior. In valoare absoluta, veniturile companiei din activitatea de baza s-au majorat cu aproape 250 milioane RON, adica echivalentul a peste 70 milioane de euro. Allianz - Tiriac ramane liderul pietei asigurarilor din Romania, cu o cota de piata situata in jurul a 20 de procente.
Valoarea afacerilor derulate de companie este dovedita de capacitatea Allianz -Tiriac de a se dezvolta fara a face compromisuri in ceea ce priveste eficienta activitatii. Rezultatele financiare auditate confirma obtinerea unei rate a profitului superioara mediei inregistrata la nivelul pietei locale a asigurarilor. In anul 2006, randamentul capitalurilor proprii a depasit 20 de procente, Allianz - Tiriac Asigurari realizand un profit net de peste 31 milioane de RON.
1.5 Modul de organizare si functionare
Grupul Allianz este organizat pe principiul descentralizarii.
Activitatea Allianz - Tiriac Asigurari este condusa de un Consiliu Director, format din sase membri. Acest comitet este responsabil cu definirea strategiei de dezvoltare a companiei si implementarea acesteia.
In conformitate cu statutul companiei si cu respectarea legislatiei in vigoare, responsabilitatea administrarii companiei Allianz - Tiriac Asigurari revine Consiliului de Administratie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale - Allianz AG.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!