Tehnici promoționale - Allianz AG

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 4745
Mărime: 19.01KB (arhivat)
Publicat de: Tiberiu Mina Marian
Puncte necesare: 7
UNIVERSITATEA AGORA

Cuprins

  1. 1. CARACTERISTICILE ÎNTREPRINDERII
  2. 1.1 Modul de constituire 1
  3. 1.2 Istoric 1
  4. 1.3 Cifra de afaceri 2
  5. 1.4 Obiective generale pe termen scurt, mediu sau lung privind cifra de afaceri, cota de piaţă şi profitul 2
  6. 1.5 Modul de organizare şi funcţionare 3
  7. 1.6 Organizarea biroului de publicitate 3
  8. 2. CARACTERISTICILE ŞI ISTORICUL PRODUSULUI
  9. 2.1 Clasificarea produselor 3
  10. 2.2 Scopurile în care au fost create aceste produse 4
  11. 2.3 Destinaţia principală în utilizare, durata medie de utilizare 4
  12. 2.4 Prezentarea produselor 4
  13. 2.5 Preţul de vânzare şi condiţiile de vânzare 9
  14. 3. POTENŢIALII CONCURENŢI 10
  15. 4. DIMENSIUNILE ŞI STRUCTURA PIEŢEI
  16. 4.1 Perspectivele de dezvoltare a pieţei 11
  17. 4.2 Structura pieţei 11
  18. 5. CARACTERISTICILE CONSUMATORILOR
  19. 5.1 Interacţiunile dintre cumpărător şi consumator 12a
  20. 5.2 Motivaţia cumpărării produselor de asigurări de viaţă 12
  21. 5.3 Motivaţiile negative care împiedică cumpărarea produselor de asigurări de viaţă 13
  22. 5.4 Obiceiurile de cumpărare 13
  23. 5.5 Caracteristici demografice 13
  24. 6. CARACTERISTICILE DISTRIBUŢIEI
  25. 6.1 Extinderea geografică 13
  26. 6.2 Avantajele oferite distribuitorilor 14
  27. 6.3 Forţa de vânzare folosită şi modul de organizare a acesteia 14
  28. BIBLIOGRAFIE 16

Extras din referat

1. CARACTERISTICILE ÎNTREPRINDERII

1.1 Modul de constituire

Allianz AG este un grup financiar de top mondial, înfiinţat în 1890, de către Carl Thieme şi Wilhem Finck, la Berlin, în Germania. În prezent sediul central al companiei este la Munchen.

Compania originară, Asigurări „Ion Ţiriac”S.A. (ASIT), s-a înfiinţat în România în 1994. La finalul lunii august 2000, Allianz AG a achiziţionat 51 procente din Asigurări „Ion Ţiriac” S.A. Noul nume al companiei a devenit Allianz Ţiriac Asigurări S.A.

1.2 Istoric

Cu un istoric de peste un secol, Allianz este astăzi unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare.

În 1922 Allianz lansează asigurările de viaţă.

În 1977 Allianz îşi extinde afacerile în Marea Britanie, Olanda, Spania şi Brazilia (1974) şi în SUA (1976).

În 1999 Allianz începe să se extindă şi în Asia (China, Coreea de Sud).

În 2000, grupul Allianz este cotat la bursa din New York.

În 2001, Allianz preia Banca Dresdner Bank, a treia ca mărime din Germania, plasând grupul Allianz în topul 5 al instituţiilor financiare din lume.

Grupul Allianz este apreciat de către agenţiile specializate de rating drept o entitate de prim rang cu un grad ridicat de siguranţă financiară şi stabilitate a afacerilor: Standard and Poor’s: AA-; AM Best: A +.

Din 1995 Asigurări „Ion Ţiriac” a devenit liderul companiilor private de asigurări din România.

Desemnări ale companiei Asigurări „Ion Ţiriac”, respectiv Allianz Ţiriac Asigurări S.A.:

- revista Piaţa Financiară: „Asigurătorul anului 1999”, „Asigurătorul anului 2001”, „Asigurătorul anului 2002”;

- Business Press Grup: „Compania anului 2004”;

- ziarul Bucharest Business Week: „Cea mai bună companie de asigurări 2002”; „Cel mai bun produs de asigurare 2003 – Partener”;

- revista PRIMM: „Compania anului 2000 – Asigurări non – viaţă”, „Compania anului 2001”, „Compania anului 2002”, „Compania anului 2003”, „Compania anului 2004”.

1.3 Cifra de afaceri

La nivelul anului 2006, cota de piaţă deţinută de companie s-a situat la un nivel de aproape 23 de procente. Veniturile din prime brute subscrise de Allianz – Ţiriac Asigurări pe segmentul asigurărilor generale au depăşit un miliard de lei.

1.4 Obiective generale pe termen scurt, mediu sau lung privind cifra de afaceri, cota de piaţă şi profitul

Creşterea spectaculoasă a veniturilor realizate din vânzarea poliţelor de asigurări de viaţă creează premisele atingerii obiectivului pe care managementul companiei îşi propune să îl realizeze pe termen lung: intrarea în topul celor mai importanţi trei furnizori locali de asigurări de viaţă.

Primele brute subscrise de Allianz – Ţiriac pe parcursul anului 2006, cumulat din activităţile de asigurări generale şi de viaţă, au atins valoarea de 1.115,8 milioane RON, evidenţiind o creştere de 29 % faţă de anul anterior. În valoare absolută, veniturile companiei din activitatea de bază s-au majorat cu aproape 250 milioane RON, adică echivalentul a peste 70 milioane de euro. Allianz – Ţiriac rămâne liderul pieţei asigurărilor din România, cu o cotă de piaţă situată în jurul a 20 de procente.

Valoarea afacerilor derulate de companie este dovedită de capacitatea Allianz –Ţiriac de a se dezvolta fără a face compromisuri în ceea ce priveşte eficienţa activităţii. Rezultatele financiare auditate confirmă obţinerea unei rate a profitului superioară mediei înregistrată la nivelul pieţei locale a asigurărilor. În anul 2006, randamentul capitalurilor proprii a depăşit 20 de procente, Allianz – Ţiriac Asigurări realizând un profit net de peste 31 milioane de RON.

1.5 Modul de organizare şi funcţionare

Grupul Allianz este organizat pe principiul descentralizării.

Activitatea Allianz – Ţiriac Asigurări este condusă de un Consiliu Director, format din şase membri. Acest comitet este responsabil cu definirea strategiei de dezvoltare a companiei şi implementarea acesteia.

În conformitate cu statutul companiei şi cu respectarea legislaţiei în vigoare, responsabilitatea administrării companiei Allianz - Ţiriac Asigurări revine Consiliului de Administraţie.

Preview document

Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 1
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 2
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 3
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 4
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 5
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 6
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 7
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 8
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 9
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 10
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 11
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 12
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 13
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 14
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 15
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 16
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 17
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 18
Tehnici promoționale - Allianz AG - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Allianz AG.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Comunicarea în marketingul direct - Studiu de caz

Marketingul direct reprezinta un ansamblu de concepte, tehnici si instrumente de marketing, concretizate intr-un demers orientat direct,...

Resurse umane și schimbare organizațională - SC Allianz-Tiriac Asigurări SA

CAP I. CONTEXTUL SCHIMBARII 1.1 Schimbarea organizationala Schimbarea organizationala vizeaza efectuarea unor modificari esentiale ale...

Raport Stagiu - Hotel Unirea

I. FIRMA 1. IDENTIFICARE Adresa Hotel Unirea Str. Piaţa Unirii Nr. 5 Cod 700056 Iaşi, România S.C. Complex Hotelier Unirea S.A....

Managementul promovării produselor la SC Allianz-Tiriac SA

Introducere Considerat de multi specialisti drept o functie a managementului, marketingul a devenit o disciplina de sine statatoare, dar se afla...

Advertising-ul și Strategia Comunicatională a Firmei Moderne

Publicitatea este o componentă importantă a mix-ului promoţional al firmei moderne, nervul politicii de comunicare, spun specialiştii, deoarece se...

Ai nevoie de altceva?