Tehnici promoționale

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In aceasta reclama emitatorul este chiar distribuitorul, adica ,,DANPRECO".

Receptorul este chiar cititorul acestui cotidian, care automat poate fi un posibil cumparator al acestui produs (daca detine un autovehicul).

b) Ideea principala a acestui mesaj este instiintarea populatiei de existenta acestui produs care se bucura de calitati deosebite si anume:

-are doua modele de prezentare fiecare cu calitatile sale, astfel cumparatorul va putea alege varianta care i se potriveste mai bine sau care ii permite buzunarul.

-cele doua variante Super si Extra B contin agenti protectori impotriva coroziunii motoarelor, integului bloc motor sau a radiatorului.

-substantele active din Genantin previn depunerile de calcar de apa folosita in amestec.

-acest produs este cu 50% mai concentrat fata de un antigel obisnuit.

-este singurul produs de acest tip care se dilueaza cu apa potabila obistuita

-cu un litru de Genantin si 2 litri de apa masinile vor fi in siguranta si la -22? C.

c) Acest mesaj este transmis prin intermediul revistei Capital avand in cele doua numere in care au fost prezentate diferite asezari in pagina.

d) Canalul pentru feedback este asigurat de adresa data sub anunt si numarul de telefon.

Faptul ca Danpreco este trecut ca unic distribuitor ii determina pe cei interesati sa apeleze doar la el fara sa crceteze piata de alti distribuitori.

e) Mesajul poate fi inteles gresit datorita acelei imagini care infatiseaza un caine.

Cititorul neinteresat la o simpla privire ar putea crede ca este o reclama legata de caini sau de produse legate de acestia.

Un simplu produs afisat in coltul imagnii cred ca ar indrepta aceasta eroare.

Acea imagine are si calitati:

-modul in care este asezat acel caine atrage foarte mult atentia cititorului si te face sa il citesti

-acel caine inspira siguranta fiind un caine salvator de vieti

-interesul cainelui pentru autovehicule atrage foarte mult atentia creaza chiar uimire.

f) Parerea mea este ca cel de-al doilea anunt este cel mai bine conceput deoarece:

-imaginea mult mai mare iti atrage atentia, pasul urmator fiind acela de a citi anuntul publicitar

-probabil ca dupa prima reclama facuta nu au obtinut cererile estimate si de aceea au apelat la o modificare a imaginii.

-o masina cu capota ridicata sugereaza defectiune, se putea alege alta imagine care sa sugereze eficienta acestui produs.

Suportul publicitar Audienta Structura populatiei feminine pe grupe de varsta Audienta dubla a suportorilor

20 - 25 de ani: 12% 1.500.000

3.250.000 26 - 30 de ani: 14% cititori

Vogue citirori 31 - 35 de ani: 18%

din care 90% 36 - 40 ani: 16% din care

femei > 40 de ani: 40 % 85%femei,

20 - 25 de ani: 5%

3.500.000 26 - 30 de ani: 10% din care 55%

Cosmopilitan citirori 31 - 35 de ani: 14% peste 40 de ani

din care 90% 36 - 40 de ani: 26%

femei > 40 de ani: 45%

2.7 Indicatori de caracterizare a planului media

1. Audienta utila a fiecarui suport:

a) 3.750.000 (cititorii revistei) x 90% (ponderea femeilor care citesc revista) x 60% (proportia femeilor intre 20 si 40 de ani care citesc revista) = 2.025.000 femei intre 20 si 40 de ani.

b) 3.500.000 x 90% x 55% = 1.732.500 femei intre 20 si 40 ani

2. Audienta utila dubla:

1.500.000 (cititorii comuni ai celor doua reviste) x 85% (proportia femeilor care citesc revistele) x 55% (ponderea femeilor intre 20 si 40 de ani care citesc ambele reviste) = 701.250 femei intre 20 si 40 de ani

3. Audienta neta globala:

3.750.000 (cititori ai reviste Vogue) + 3.500.000 (cititori ai revistei Cosmopolitan) - 1.500.000 (cititori comuni ai celor doua reviste) = 5.750.000 cititori

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Tehnici Promotionale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
19 pagini
Imagini extrase:
19 imagini
Nr cuvinte:
4 675 cuvinte
Nr caractere:
28 983 caractere
Marime:
29.63KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, promotii, promovare
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!