Tehnici promoționale

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Anul acesta, compania URBB a investit in publicitate cu 50% mai mult decat in 2004, astfel incat suma calculata la rate card a fost de 32.204.062 Euro. Pentru brandurile din portofoliu, compania URBB are o comunicare integrata si foloseste toate canalele: TV, presa scrisa, radio, outdoor, internet. Totodata, de opt ani de cand activeaza pe piata romaneasca, pentru comunicarea brand-urilor sale, URBB a abordat si tactici de publicitate neconventionala PR, BTL si direct mailing. Tuborg este una dintre putinele marci care in 1998 demara deja actiuni de marketing direct in Romania, intr-o perioada in care accentul in comunicarea catre consumatori cadea pe publicitatea ATL si BTL. Prin Clubul Tuborg, consumatorii fideli sunt informati in mod constant despre actiunile companiei.

Tuborg Romania a produs prima sticla de bere in 1998. Din 1989 pana in prezent, volumul de vanzari a crescut de cinci ori, iar capacitatea de productie a fabricii a ajuns in acest an la 1,4 milioane hl de bere. Cu o investitie totala de 102 milioane USD in singura unitate Tuborg de productie din Romania este totodata cea mai moderna fabrica de bere din Europa de Est, construita in sapte luni ca un proiect green field.

Dupa primele zece luni ale acestui an, compania Tuborg Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 20 de procente fata de perioada similara a anului trecut. Tuborg Gold continua sa fie liderul berilor internationale produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata mai mare de 50%.

Portofoliul companiei Tuborg Romania cuprinde exclusiv marci internationale de bere: Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny. Fabrica de bere Tuborg se numara printre cele mai performante zece fabrici ale Grupului Carlsberg din cele 55 detinute in intreaga lume. Numarul angajatilor Tuborg Romania depaseste 750 de persoane.

1. Obiective

Un prim obiectiv ar fi cresterea vanzarilor cu 70% in perioada Pastelui, 2-8 aprilie 2007, prin realizarea unui pachet special.

Un alt obiectiv propus: fidelizarea clientilor indiferenti.

2. Strategii

In prezent, Tuborg foloseste o strategie de dezvoltare a pietei prin urmatoarea campanie publicitara care se concretizeaza in spoturi TV, reclame la radio, panouri publicitare, sponsorizarea de concerte si alte activitati culturale.

Pentru consumatorii de bere si publicul larg, compania Tuborg Romania a pus in aplicare programul ,,Porti deschise" care a inceput cu sapte ani in urma. Este o strategie corporata de comunicare, evenimentul oferind de 1 Decembrie celor interesati prilejul de a vizita una din cele mai performante fabrici ale Grupului Carlsberg din cele

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Tehnici Promotionale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
1 090 cuvinte
Nr caractere:
6 248 caractere
Marime:
12.77KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
comsumatori de bere, evenimente, oferte, promotii
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!