Tehnici promoționale

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1093
Mărime: 7.37KB (arhivat)
Publicat de: Felix Stoian
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Mara Ploiesteanu
Academia de Studii Economice Facultatea de Marketing

Extras din referat

PRODUSUL 1: Sampon si Balsam marca ELSEVE,L’OREAL

A.

Marca este perfect identificabila si respecta elementele de identificare a marcii si anume aceleasi culoare, grafica, design

Inserarea unei etichete promotionale ce acopera partial produsele, dar nu acopera numele marcii produslui si catre carui tip de par este destinat produsul.

B.

Oferta este prezentata intr-o maniera actractiva si poate fi identificata cu usurinta, deoarece exista un panou publicitar vizibil de la o distanta mare si care poate fi citit cu usurinta scris cu caractere mari de culoare rosie pe un fond galben;panoul este situat la nivelul ochilor pentru a fi usor de citit si identificat de posibili cumparatori.

Anuntul promotional este pus in valoare in raport cu celelalte elemente promotionale prin pozitionarea sa la un nivel vizibil ochilor, iar produsele sunt situate pe raftul de sus si ultimul care este de asemenea situat la nivelul ochilor, spre deosebire de rafturile situate mai jos unde sunt situate la promotie diskete demachiante pentru ochi.

C.

Avantajul oferit consumatorilor este perceput imediat, deoarece este specificat in anuntul publicitar ce tip de reducere se ofera si anume o reducere directa de tipul pret barat : Sampon+Balsam ELSEVE (marca L’OREAL) la pretul de 14,39 lei in loc de 17,30 lei.

Nu exista nici un fel de ambiguitate in formularea ofertei, deoarece este specificata reducerea clar si concis.

Este utilizata formula de reducere specifica magazinului si anume HiperOferta de Pret.

D.

Oferta este usor de inteles de catre toti consumatorii, este specificat tipul de reducere si anume pretul barat, iar textul referitor la mecanismul promotional este scris cu caractere mari de culoare rosie pe un fond galben; panoul este situat la nivelul ochilor pentru a fii usor de citit si identificat de posibili cumparatori.

Data de incheiere a operatiunii nu este specificata

PRODUSUL 2: Spuma+Fixativ marca Schwarzkofp

A.

Marca este perfect identificabila si respecta elementele de identificare a marcii si anume aceleasi culori, grafica, design

Inserarea unei etichete promotionale ce acopera partial produsele, dar nu acopera numele marcii produslui si carui tip de par este destinat produsul, iar pe spatele produselor se poate citi cu usurinta mai multe detalii despre produse.

B.

Oferta este prezentata intr-o maniera actractiva si poate fi identificata cu usurinta, deoarece exista un panou publicitar vizibil de la o distanta mare si care poate fi citit cu usurinta scris cu caractere mari de culoare rosie pe un fond galben; panoul este situat la nivelul ochilor pentru a fi usor de citit si identificat de posibilii cumparatori.

Anuntul promotional nu este pus in valoare in raport cu celelalte elemente promotionale, dar prin pozitionarea sa la un nivel vizibil ochilor si a produselor situate pe toate cele 5 rafturi (toate continand fixativ si spuma cu diferite sortimente).

C.

Avantajul oferit consumatorilor nu este perceput imediat , desi este specificat in anuntul publicitar ce tip de reducere se ofera si anume o reducere directa de tipul pret barat : Spuma+Fixativ la pretul de 17,43 lei in loc de 18,99 ,dar pe produs este aplicat un abtipild in care este specificat -30% din al doilea produs si nu este specificata clar reducerea.

Preview document

Tehnici promoționale - Pagina 1
Tehnici promoționale - Pagina 2
Tehnici promoționale - Pagina 3
Tehnici promoționale - Pagina 4
Tehnici promoționale - Pagina 5
Tehnici promoționale - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Punerea în valoare a produselor la locul vânzării în magazinele Cash and Carry - SC Selgros Cash and Carry SRL

INTRODUCERE În economia contemporană, supusă deopotrivă cerinţelor şi constrângerilor legilor pieţei, caracterizată de un pronunţat dinamism şi...

Tehnici promoționale - Wembley Dry Gin

1. Analiza preliminară a produsului/brandului 1.1 Analiza conjuncturii de piaţă a produsului Pe o piaţa cu un consum ridicat de băuturi alcoolice...

Tehnici promoționale în comerțul electronic

INTRODUCERE Am ales să abordez tema „Tehnici promoționale în comerțul electronic” în cadrul acestei lucrări deoarece sunt două domenii tot mai...

Organizarea activității de marketing la SC Plus SA

Capitolul I MAGAZINUL – LOCUL ÎNTALNIRII CERERII CU OFERTA 1.1 SPECIFICUL COMERTULUI CU AMANUNTUL Reteaua comerciala cu amanuntul, un loc...

Tehnici Promotionale Specifice Unitătilor de Alimentatie și Hotelărie

Argument Marketingul turistic este activitatea de comunicare si promovare a ofertei turistice responsabilă de indentificarea, anticiparea si...

Proiect tehnici promoționale

1. Prezentarea politicii comunicationale in cadrul unei companii In conditiile economiei contemporane, ale sporirii si divesificarii neintrerupte...

Tehnici promoționale, eficiențe pentru extinderea vânzărilor la produse și servicii ale unei SC

Capitolul 1 TEHNICI PROMOŢIONALE -Aspecte teoretice- 1.1 Conceptul de promovare Realizarea unui comerţ eficient, într-o concepţie de marketing...

Proiect tehnici promoționale - OMV Bixxol

PARTEA I – TEHNICI PROMOTIONALE 1. PACHETELE SPECIALE – PACHETUL BONUS 1.1. ANALIZA OMV BIXXOL o noua generatie de uleiuri de motor cuprinde o...

Ai nevoie de altceva?