Tehnici promoționale

Previzualizare referat:

Extras din referat:

capitalul companiei), unul din liderii mondiali in industria alimentara (numarul 1 mondial pe piata lactatelor proaspete si a apei imbuteliate, numarul 2 mondial pe piata biscuitilor si produselor cerealiere).

In Romania, compania si-a inceput activitatea de import s distribute in anul 1996, iar primele iaurturi produse in Romania au fost lansate pe piata in 1999 (Natural, Delicios, Natural de Baut). Compania Danone Romania face parte din grupul alimentar francez Danone, unul dintre liderii mondiali ai industriei alimentare, prezent in 120 de tari.

Principalii producatori de pe piata iaurturilor cu fructe au fost in ordinea cotelor de piata (in volum): Danone (80%), Friesland (12,2%), Napolact (3,6%). Si pe piata iaurtului natural, Danone se afla tot pe primul loc intre producatori, cu o cota de piata de 24% in volum, in conditiile in care iaurtul facut in casa ocupa 52% din aceasta piata (in volum).

Marcile companiei Danone sunt: Activia in variantele Activia Natur (150 g si 370 g), Activia Musli si Activia Germeni de Grau (la 125 g), Activia Musli Capsuni si Activia Musli Piersici (la 125 g si 370 g), Activia de Baut Natur (330 g), Nutriday, Actimel, Delicios, Frutisima, Danonino, Danette, Casa Buna, Cremoso, Danao si gama traditionala Danone: Lapte Batut, Smantana si Lapte Proaspat.

1.1 Identificarea cauzei

Compania Danone are o experienta vasta in prelucrarea iaurtului, iar prin activitatea Institutului Danone care prin filialele sale din mai multe tari sustine, prin informatii stiintifice relevante legate de produsele lactate, necesitatea corelarii dintre o alimentatie echilibrata si sanatate.

Un iaurt consumat zilnic contribuie la mentinerea sistemului muscular si osos, la buna functionare a organismului prin continutului sau bogat de calciu, proteine si fermenti selectionati.

De aceea , Danone Romania initiaza campania "Putere si sanatate" avand ca scop final ajutorarea copiilor cu dizabilitati locomotorii care provin din institutii ale statului sau din familii defavorizate atat din mediul urban, cat si din cel rural si care nu au posibilitati financiare de a-si procura proteze sau scaune rulante atat de necesare deplasarii.

Danone promoveaza sanatatea si echilibrul vietii si considera ca posibilitatea de a te misca, de a te deplasa este un dar ce ne-a fost dat, insa care din pacate nu toti il detinem. De aceea, Danone vine in ajutorul copiilor cu probleme locomotorii si iin acest fel ii ajuta sa se dezvolte, sa socializeze cu mediul in care traiesc, sa interactioneze si sa invete. Danone se gandeste in acest mod la copiii din Romania care vor schimba ziua de maine!

Prezenta campanie este initiata in colaborare cu Fundatia

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Tehnici Promotionale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 641 cuvinte
Nr caractere:
8 998 caractere
Marime:
19.08KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
promotii, promovare, produse, piata
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Nistor Cristi
Sus!