1. Descrierea produsului, a pietii si a companiei RAVA Tour Agentiile de turism comercializeaza pachete de servicii turistice complementare (cazare, alimentatie, transport, agrement, tratament, asigurare) oferite sub forma unor produse turistice distincte in masura sa atraga turistii potentiali. Produsul turistic presupune si prestarea unor servicii suplimentare cum ar fi: serviciile de asistenta turistica (ghizi), de informare, de intermediere (rezervari de locuri in mijloace de transport, unitati de cazare), alte servicii cu caracter special: de secretariat (pe timpul congreselor), de traduceri (pe timpul sejurului in strainatate), de supraveghere a copiilor etc. Rolul agentiei de turism este de a gestiona si coordona aceste servicii complementare intr-o oferta complexa si completa, adaptata preferintelor turistilor. Nivelul satisfactiei obtinute de fiecare turist in urma consumului produsului turistic depinde de gradul lui de adecvare fata de motivatiile personale ale respectivului individ. Diversitatea preferintelor si motivatiilor turistilor determina ca si cerintele cu privire la structura unui produs turistic sa difere de la o persoana la alta. In general, cei care utilizeaza serviciile de turism pentru EUROPA sunt persoanele cu varsta cuprinsa intre 18 si 50 de ani , cu un venit situat peste 2000 euro, cu un nivel ridicat de cultura si educatie, care sunt dispuse sa incerce ceva nou. Societatea SC RAVA TOUR SRL are sediu in Iasi , fiind o firma care ofera servicii de turism. Agentia de turism RAVA TOUR a fost creata materializind intentiile unei echipe tinere de a va oferi servicii de cea mai inalta calitate si de a va provoca exigentele. Dorim sa ne adresam persoanelor care s-au saturat de vacantele calduroase in Turcia, Grecia, Spania si Italia, la mare si doresc sa cunoasca cultura, traditiile, obiceiurile tarilor nordice. Durata sejurului este intre 10 zile , iar preturile sunt urmatoarele: - Pachet Norvegia : 2100 Euro (3stele); 2250E (4 stele); 2400E (5 stele) - Pachet Danemarca: 1900 Euro (3stele); 2000E (4 stele); 2200E (5 stele) - Pachet Finlanda: 2200 Euro (3stele); 2350E (4 stele); 2500E (5 stele) - Pachet Suedia: 2100 Euro (3stele); 2250E (4 stele); 2400E (5 stele) 2. Prospectarea Prima etapa in cadrul unui proces de vanzare este identificarea potentialilor clienti. Vom incepe cu o cercetare de piata ca sursa principal de informatie, astfel vom putea contura profilul consumatorului de servicii turistice: o Ce varsta are? o Din ce mediu provine? o Ce venit are? o Ce tari prefera pentru excursii? o Suma pe care ar plati-o pentru o astfel de excursie- Dupa stabilirea profilului consumatorului, vom aduna datele despre potentialii clienti din urmatoarele surse: - Reviste de turism : "Vacante si calatorii", "Travel week", "Cool turism", etc. - Fiind o companie noua pe piata din Romania vom folosi o baza de date (o posibila varianta fiind baza de date a companiilor aeriene). - Metoda bulgarelui de zapada
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).