Extras din referat
1. Descrierea produsului, a pieţii şi a companiei RAVA Tour
Agenţiile de turism comercializează pachete de servicii turistice complementare (cazare, alimentaţie, transport, agrement, tratament, asigurare) oferite sub forma unor produse turistice distincte în masură să atragă turiştii potenţiali. Produsul turistic presupune şi prestarea unor servicii suplimentare cum ar fi: serviciile de asistenţă turistică (ghizi), de informare, de intermediere (rezervări de locuri în mijloace de transport, unităţi de cazare), alte servicii cu caracter special: de secretariat (pe timpul congreselor), de traduceri (pe timpul sejurului în străinatate), de supraveghere a copiilor etc. Rolul agenţiei de turism este de a gestiona şi coordona aceste servicii complementare într-o ofertă complexă şi completă, adaptată preferinţelor turiştilor. Nivelul satisfacţiei obţinute de fiecare turist în urma consumului produsului turistic depinde de gradul lui de adecvare faţă de motivaţiile personale ale respectivului individ. Diversitatea preferinţelor şi motivaţiilor turiştilor determină ca şi cerinţele cu privire la structura unui produs turistic să difere de la o persoană la alta.
În general, cei care utilizează serviciile de turism pentru EUROPA sunt persoanele cu vârsta cuprinsă intre 18 şi 50 de ani , cu un venit situat peste 2000 euro, cu un nivel ridicat de cultură şi educaţie, care sunt dispuse sa incerce ceva nou.
Societatea SC RAVA TOUR SRL are sediu in Iaşi , fiind o firmă care oferă servicii de turism. Agenţia de turism RAVA TOUR a fost creată materializînd intenţiile unei echipe tinere de a vă oferi servicii de cea mai inaltă calitate şi de a vă provoca exigenţele. Dorim să ne adresăm persoanelor care s-au săturat de vacanţele călduroase în Turcia, Grecia, Spania şi Italia, la mare şi doresc să cunoască cultura, tradiţiile, obiceiurile ţărilor nordice.
Durata sejurului este între 10 zile , iar preţurile sunt următoarele:
- Pachet Norvegia : 2100 Euro (3stele); 2250E (4 stele); 2400E (5 stele)
- Pachet Danemarca: 1900 Euro (3stele); 2000E (4 stele); 2200E (5 stele)
- Pachet Finlanda: 2200 Euro (3stele); 2350E (4 stele); 2500E (5 stele)
- Pachet Suedia: 2100 Euro (3stele); 2250E (4 stele); 2400E (5 stele)
2. Prospectarea
Prima etapă in cadrul unui proces de vânzare este identificarea potenţialilor clienţi.
Vom începe cu o cercetare de piaţă ca sursă principal de informaţie, astfel vom putea contura profilul consumatorului de servicii turistice:
o Ce vârstă are?
o Din ce mediu provine?
o Ce venit are?
o Ce ţări preferă pentru excursii?
o Suma pe care ar plăti-o pentru o astfel de excursie-
După stabilirea profilului consumatorului, vom aduna datele despre potenţialii clienţi din următoarele surse:
- Reviste de turism : “Vacanţe şi călătorii”, “Travel week”, “Cool turism”, etc.
- Fiind o companie nouă pe piaţa din România vom folosi o bază de date (o posibilă variantă fiind baza de date a companiilor aeriene).
- Metoda bulgărelui de zăpadă
Preview document
Conținut arhivă zip
- Tehnici de Vanzari - Servicii Turistice Europa.doc