Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2227
Mărime: 3.34MB (arhivat)
Publicat de: Todor Bunea
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Magdalena Danilet

Extras din referat

1. Descrierea produsului, a pieţii şi a companiei RAVA Tour

Agenţiile de turism comercializează pachete de servicii turistice complementare (cazare, alimentaţie, transport, agrement, tratament, asigurare) oferite sub forma unor produse turistice distincte în masură să atragă turiştii potenţiali. Produsul turistic presupune şi prestarea unor servicii suplimentare cum ar fi: serviciile de asistenţă turistică (ghizi), de informare, de intermediere (rezervări de locuri în mijloace de transport, unităţi de cazare), alte servicii cu caracter special: de secretariat (pe timpul congreselor), de traduceri (pe timpul sejurului în străinatate), de supraveghere a copiilor etc. Rolul agenţiei de turism este de a gestiona şi coordona aceste servicii complementare într-o ofertă complexă şi completă, adaptată preferinţelor turiştilor. Nivelul satisfacţiei obţinute de fiecare turist în urma consumului produsului turistic depinde de gradul lui de adecvare faţă de motivaţiile personale ale respectivului individ. Diversitatea preferinţelor şi motivaţiilor turiştilor determină ca şi cerinţele cu privire la structura unui produs turistic să difere de la o persoană la alta.

În general, cei care utilizează serviciile de turism pentru EUROPA sunt persoanele cu vârsta cuprinsă intre 18 şi 50 de ani , cu un venit situat peste 2000 euro, cu un nivel ridicat de cultură şi educaţie, care sunt dispuse sa incerce ceva nou.

Societatea SC RAVA TOUR SRL are sediu in Iaşi , fiind o firmă care oferă servicii de turism. Agenţia de turism RAVA TOUR a fost creată materializînd intenţiile unei echipe tinere de a vă oferi servicii de cea mai inaltă calitate şi de a vă provoca exigenţele. Dorim să ne adresăm persoanelor care s-au săturat de vacanţele călduroase în Turcia, Grecia, Spania şi Italia, la mare şi doresc să cunoască cultura, tradiţiile, obiceiurile ţărilor nordice.

Durata sejurului este între 10 zile , iar preţurile sunt următoarele:

- Pachet Norvegia : 2100 Euro (3stele); 2250E (4 stele); 2400E (5 stele)

- Pachet Danemarca: 1900 Euro (3stele); 2000E (4 stele); 2200E (5 stele)

- Pachet Finlanda: 2200 Euro (3stele); 2350E (4 stele); 2500E (5 stele)

- Pachet Suedia: 2100 Euro (3stele); 2250E (4 stele); 2400E (5 stele)

2. Prospectarea

Prima etapă in cadrul unui proces de vânzare este identificarea potenţialilor clienţi.

Vom începe cu o cercetare de piaţă ca sursă principal de informaţie, astfel vom putea contura profilul consumatorului de servicii turistice:

o Ce vârstă are?

o Din ce mediu provine?

o Ce venit are?

o Ce ţări preferă pentru excursii?

o Suma pe care ar plăti-o pentru o astfel de excursie-

După stabilirea profilului consumatorului, vom aduna datele despre potenţialii clienţi din următoarele surse:

- Reviste de turism : “Vacanţe şi călătorii”, “Travel week”, “Cool turism”, etc.

- Fiind o companie nouă pe piaţa din România vom folosi o bază de date (o posibilă variantă fiind baza de date a companiilor aeriene).

- Metoda bulgărelui de zăpadă

Preview document

Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 1
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 2
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 3
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 4
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 5
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 6
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 7
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 8
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 9
Tehnici de vânzări - servicii turistice Europa - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Vanzari - Servicii Turistice Europa.doc

Te-ar putea interesa și

Promovarea Turismului Cultural în Europa de sud-vest

Introducere Ca alternativă a turismului clasic, turismul cultural sau turismul de cunoaştere reprezintă un subiect amplu promovat şi de mare...

Operațiunile Tehnice și Organizarea Agenției de Turism

INTRODUCERE Dezvoltarea turismului implică asigurarea unei game largi de servicii şi facilităţi care sunt furnizate, direct sau indirect, de o...

Tendințe în Evoluția Transporturilor Turistice Interne și Internaționale

Introducere Turismul a constituit la începutul secolului XX un privilegiu al claselor avute, pentru ca în ultimile decenii sa înregistreze o...

Turism România Franța

INTRODUCERE Actualitatea temei. Turismul reprezintă, atât prin conţinut cât şi prin rolul său, un fenomen care s-a impus pregnant în epoca...

Strategia de revitalizare a structurii de primire împăratul românilor

INTRODUCERE În zilele noastre turismul a devenit o activitate la fel de importantă precum cea desfăşurată în alte sectoare din economia mondială...

Strategia României de adoptare a monedei euro

1.EURO - SCURT ISTORIC După ultima conflagraţie mondială, când economiile statelor participante aveau nevoie de „resuscitare", marile puteri...

Turismul în partea de V și N-V României

CAP. I NOTIUNI DE TURISM Turismul a devenit in zilele noastre o activitate la fel de importanta precum cea desfăşurată în alte sectoare-chei din...

Implicațiile adoptării monedei euro asupra comerțului exterior al României

Introducere Uniunea Europeana isi propune drept obiectiv asiguraraea unui comert liber si echitabil, respective a unui sistem commercial in cadrul...

Ai nevoie de altceva?