Tehnici de vânzare - ceasurile Patek Philippe

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 3006
Mărime: 19.25KB (arhivat)
Publicat de: Relu Manolache
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Madalina Danilet

Extras din referat

Produsul: ceasurile Patek Philippe

Ceasurile Patek Philippe au în spate o vastă experienţă de peste 70 de ani. Aceste ceasuri preţioase, eterne şi elegante, transmise din generaţie în generaţie cu mândrie sunt rezultatul împletirii ultimei tehnologii cu trdiţionalul în ceea ce priveştie ştiinţa ceasornicăriei.

Patek Philippe a fost şi este deţinută în mod unic de către familia Stern din 1932. Independenţa le dă controlul destinului lor; filosofia, practicile, standardele şi viziunile lor sunt toate în propriile lor mâini ceea ce înseamnă foarte mult. Independenţa înseamnă că viziunea pe termen lung va fi întotdeauna o prioritate în faţa cererilor comerţului. Investiţia necesară pentru a menţine vârful tehnologic deţinut nu va fi niciodată limitat de cererile acţionarilor externi. Persoanele cele mai importante pentru cei de la Patek Philippe sunt cei care fac ceasurile şi cei care le deţin. Independenţa le permite să urmeze obiectivele pe termen lung

Deşi preţuie profund tradiţiile şi tradiţionalul, viitorul este cel care îi inspiră. Inovaţia este forţa cu care această firmă se propulsează înainte. Sunt dedicaţi cu pasiune cercetării şi dezvoltării creative. Ei dezvoltă cea mai nouă tehnologie necesară în procesul de creare a ceasurilor care poate imbunătăţi oriunde calitatea ceasurilor lor. Faptul că au primit peste 70 de patente este testamentul acestei politici.

Pentru ei inovaţia face parte din tradiţie.

Multe elemente contribuie la unicitatea calităţii inerente acestor ceasuri, dar nici unul nu întrece carcaterul de operă de arta atribuit acestor ceasuri şi controlul calităţii permanent. Sunt necesare cam 1200 de operaţii pentru crearea unui astfel de ceas; între trei şi cinci ani se studiază crerea unei noi mişcări mecanice; 600 de ore de control calitativ sunt întreprinse în timpul manufacturierii, urmate de 30 de zile de observare şi examinare riguroasă. Doar după acest întrg proces sunt gata să işi pună numele pe un ceas.

Fiecare ceas este asamblat manual, lustruit şi reglat de mână. Doar această dedicare perfecţiunii a ţinut reputaţia acestei firme neegalată peste ani şi ani.

O operă de artă implică devotamentul pentru un ideal.

Cele mai multe modele create de ei sunt produse în cantităţi mici, de la 5 bucăţi până la câteva sute pentru modelele mai cunoscute. Ei celebrează faptul că omul este capabil să creeeze artă prin manufacturierea obiectelor rezistente în timp, dar şi care dau noţiunea de timp – Raritatea este esenţa unei opere de artă.

Se străduie pentru perfecţiune estetică eternă. Frumuseţea este prezentă şi acolo unde nu se poate vedea. Punţile sunt înclinate, lustruite manual şi aspectul uşor sidefat şi sclipitor îţi invăluie orice mişcare. Faptul că un proprietar poate nu va vedea toate aceste artificii estetice nu îi descurajează. Acesta este modul în care ei fac ceasuri. Ei ştiu că sutele de piese angrenate în armonie, fac aceste ceasuri să meargă, dar frumuseţea lui aduc ceasul la viaţă.

Un ceas Patek Philippe nu este pur şi simplu o metodă de a măsura timpul. Este o afirmaţie tacită despre valorile tale. Fiecare ceas Patek Philippe este făcut pentru a deveni istorie, o poveste a emoţiilor, cine ţi-a dăruit ceasul, la ce răscruce a vieţii, cu ce cuvinte, cui i-ai transmis mai departe ceasul. O muncă din dragoste, primită şi dăruită cu dragoste. Toate ceasurile Patek Philippe au abilitatea de a crea un răspuns emoţional în dreptul proprietarului lor. Această emoţie nu este doar la inima fiecărui ceas, ci la inima companiei. Un ceas Patek Philippe spune ceva despre tine.

Persoanele cărora se adresează aceste ceasuri sunt aceia care îşi permit să dea un pic mai mult pe un astfel de produs şi sunt gata să se bucure de toate avantajele aduse de acesta.

2. Cum se face prospectarea

Puncte cheie

Prospectarea cuprinde 3 etape – Pregătirea, Contactul şi Evaluarea

În etapa de Pregătire se urmăreşte:

- stabilirea scopurilor prospectării ţinând cont de nevoile clienţilor precum şi de fluxul de business;

- identificarea prospecţilor prin căutarea de informaţii din mai multe surse şi evaluarea acestora conform criterilor de precalificare;

- identificarea problemelor cu care prospecţii se confruntă şi clarificarea modului în care îi putem ajuta să le resolve;

- folosirea cercetarii pentru prioritizarea activităţilor de prospectare şi folosirea eficientă a timpului;

- dezvoltarea unei abordari care să permită accesul la prospecţii dificil de găsit.

În etapa de Contact se urmăreşte:

- construirea şi furnizarea de informaţii relevante pentru atragerea prospecţilor;

- folosirea întrebărilor pentru exploatarea oportunităţilor;

- acţionarea într-un mod care să permită stabilrea de mai multe întâlniri;

- calificarea prospecţilor în timpul discuţiei;

- depăşirea indiferenţei prospecţilor;

- lucrul productiv cu recepţionişti şi asistenţii;

- utilizarea mesageriei vocale şi a e-mail-ului ca instrumente eficiente de Prospectare.

În ultima etapă, cea de Evaluare se urmăreşte:

- utilizarea instrumentelor pentru a evalua abilităţile folosite în timpul discuţilor;

- folosirea instrumentelor de măsurare a succesului prospectării;

- revizuirea instrumentelor de planificare, continuarea actualizării şi îmbunătăţirea abordării

Preview document

Tehnici de vânzare - ceasurile Patek Philippe - Pagina 1
Tehnici de vânzare - ceasurile Patek Philippe - Pagina 2
Tehnici de vânzare - ceasurile Patek Philippe - Pagina 3
Tehnici de vânzare - ceasurile Patek Philippe - Pagina 4
Tehnici de vânzare - ceasurile Patek Philippe - Pagina 5
Tehnici de vânzare - ceasurile Patek Philippe - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Vanzare - Ceasurile Patek Philippe.doc

Ai nevoie de altceva?