Tehnici de Vanzare - Ceasurile Patek Philippe

Extras din referat Cum descarc?

Produsul: ceasurile Patek Philippe
Ceasurile Patek Philippe au in spate o vasta experienta de peste 70 de ani. Aceste ceasuri pretioase, eterne si elegante, transmise din generatie in generatie cu mandrie sunt rezultatul impletirii ultimei tehnologii cu trditionalul in ceea ce privestie stiinta ceasornicariei.
Patek Philippe a fost si este detinuta in mod unic de catre familia Stern din 1932. Independenta le da controlul destinului lor; filosofia, practicile, standardele si viziunile lor sunt toate in propriile lor maini ceea ce inseamna foarte mult. Independenta inseamna ca viziunea pe termen lung va fi intotdeauna o prioritate in fata cererilor comertului. Investitia necesara pentru a mentine varful tehnologic detinut nu va fi niciodata limitat de cererile actionarilor externi. Persoanele cele mai importante pentru cei de la Patek Philippe sunt cei care fac ceasurile si cei care le detin. Independenta le permite sa urmeze obiectivele pe termen lung 
Desi pretuie profund traditiile si traditionalul, viitorul este cel care ii inspira. Inovatia este forta cu care aceasta firma se propulseaza inainte. Sunt dedicati cu pasiune cercetarii si dezvoltarii creative. Ei dezvolta cea mai noua tehnologie necesara in procesul de creare a ceasurilor care poate imbunatati oriunde calitatea ceasurilor lor. Faptul ca au primit peste 70 de patente este testamentul acestei politici. 
Pentru ei inovatia face parte din traditie.
Multe elemente contribuie la unicitatea calitatii inerente acestor ceasuri, dar nici unul nu intrece carcaterul de opera de arta atribuit acestor ceasuri si controlul calitatii permanent. Sunt necesare cam 1200 de operatii pentru crearea unui astfel de ceas; intre trei si cinci ani se studiaza crerea unei noi miscari mecanice; 600 de ore de control calitativ sunt intreprinse in timpul manufacturierii, urmate de 30 de zile de observare si examinare riguroasa. Doar dupa acest intrg proces sunt gata sa isi puna numele pe un ceas. 
Fiecare ceas este asamblat manual, lustruit si reglat de mana. Doar aceasta dedicare perfectiunii a tinut reputatia acestei firme neegalata peste ani si ani.
O opera de arta implica devotamentul pentru un ideal.
Cele mai multe modele create de ei sunt produse in cantitati mici, de la 5 bucati pana la cateva sute pentru modelele mai cunoscute. Ei celebreaza faptul ca omul este capabil sa creeeze arta prin manufacturierea obiectelor rezistente in timp, dar si care dau notiunea de timp - Raritatea este esenta unei opere de arta.
Se straduie pentru perfectiune estetica eterna. Frumusetea este prezenta si acolo unde nu se poate vedea. Puntile sunt inclinate, lustruite manual si aspectul usor sidefat si sclipitor iti invaluie orice miscare. Faptul ca un proprietar poate nu va vedea toate aceste artificii estetice nu ii descurajeaza. Acesta este modul in care ei fac ceasuri. Ei stiu ca sutele de piese angrenate in armonie, fac aceste ceasuri sa mearga, dar frumusetea lui aduc ceasul la viata.
Un ceas Patek Philippe nu este pur si simplu o metoda de a masura timpul. Este o afirmatie tacita despre valorile tale. Fiecare ceas Patek Philippe este facut pentru a deveni istorie, o poveste a emotiilor, cine ti-a daruit ceasul, la ce rascruce a vietii, cu ce cuvinte, cui i-ai transmis mai departe ceasul. O munca din dragoste, primita si daruita cu dragoste. Toate ceasurile Patek Philippe au abilitatea de a crea un raspuns emotional in dreptul proprietarului lor. Aceasta emotie nu este doar la inima fiecarui ceas, ci la inima companiei. Un ceas Patek Philippe spune ceva despre tine. 
Persoanele carora se adreseaza aceste ceasuri sunt aceia care isi permit sa dea un pic mai mult pe un astfel de produs si sunt gata sa se bucure de toate avantajele aduse de acesta.
2. Cum se face prospectarea
Puncte cheie 
Prospectarea cuprinde 3 etape - Pregatirea, Contactul si Evaluarea
In etapa de Pregatire se urmareste:
- stabilirea scopurilor prospectarii tinand cont de nevoile clientilor precum si de fluxul de business;
- identificarea prospectilor prin cautarea de informatii din mai multe surse si evaluarea acestora conform criterilor de precalificare; 
- identificarea problemelor cu care prospectii se confrunta si clarificarea modului in care ii putem ajuta sa le resolve; 
- folosirea cercetarii pentru prioritizarea activitatilor de prospectare si folosirea eficienta a timpului;
- dezvoltarea unei abordari care sa permita accesul la prospectii dificil de gasit.
In etapa de Contact se urmareste: 
- construirea si furnizarea de informatii relevante pentru atragerea prospectilor; 
- folosirea intrebarilor pentru exploatarea oportunitatilor; 
- actionarea intr-un mod care sa permita stabilrea de mai multe intalniri; 
- calificarea prospectilor in timpul discutiei; 
- depasirea indiferentei prospectilor; 
- lucrul productiv cu receptionisti si asistentii; 
- utilizarea mesageriei vocale si a e-mail-ului ca instrumente eficiente de Prospectare.
In ultima etapa, cea de Evaluare se urmareste: 
- utilizarea instrumentelor pentru a evalua abilitatile folosite in timpul discutilor; 
- folosirea instrumentelor de masurare a succesului prospectarii; 
- revizuirea instrumentelor de planificare, continuarea actualizarii si imbunatatirea abordarii


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de Vanzare - Ceasurile Patek Philippe.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!