Târg de mobilă - Mobexpert

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2445
Mărime: 447.23KB (arhivat)
Publicat de: Sandu Bucur
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. 1. Analiza firmei expozante 3
  2. 1.1. Descrierea firmei 3
  3. 1.2. Linia de produse 3
  4. 1.3. Analiza preliminară a produselor 4
  5. 2. Alegerea expoziție conform domeniului de activitate 7
  6. 2.1. Numele, perioada și locația expoziției 7
  7. 2.2. Descrierea expoziției 7
  8. 2.3. Grupuri țintă 7
  9. 2.4. Rezultate anterioare(vizitatori,expozanți) 7
  10. 3. Stabilirea obiectivelor 8
  11. 4. Definirea strategiei de participare 8
  12. 4.1. Descrierea participării și a standului 8
  13. 4.2. Alegerea produselor 9
  14. 4.3. Infrastructura necesară 10
  15. 4.4. Selectarea personalului 10
  16. 5. Expunerea planului operațional 10
  17. Bibliografie 13

Extras din referat

AMBIENT EXPO – TÂRG INTERNAȚIONAL DE PRODUSE ȘI SISTEME PENTRU AMENAJĂRI INTERIOARE ȘI EXTERIOARE, DECORAȚIUNI, MOBILIER ȘI PISCINE

1. Analiza firmei expozante

1.1. Descrierea firmei

Mobexpert a fost înfiinţată în 1993 şi este o companie românească, deţinută de antreprenorul Dan Şucu. Astăzi, este liderul pieței româneşti de mobilier şi decoraţiuni, prin cele două mărci ale sale: Mobexpert – hipermagazine şi magazine de mobilier pentru casă şi decoraţiuni, şi Mobexpert Office – mobilier pentru birou şi colectivităţi.

Reţeaua regională a Mobexpert numără, în prezent, peste 30 de hipermagazine şi magazine. În România, reţeaua cuprinde hipermagazine în Bucureşti, Braşov, Suceava, Piteşti, Sibiu, Iaşi şi Oradea şi alte peste 20 de magazine de mai mici dimensiuni. În afara României, primul hipermagazin cu mobilier de casă şi decoraţiuni a fost inaugurat la Sofia, în 2007. Mobexpert Office este prezent, din 2005, cu magazine proprii în Sofia (Bulgaria) şi în Belgrad (Serbia).

Grupul Mobexpert are astăzi 2.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri anuală de aproximativ 115 milioane euro. Grupul Mobexpert deţine, de asemenea, nouă fabrici de mobilă care produc pentru piaţa românească şi pentru export. Investiţiile Mobexpert depăşesc 80 de milioane de euro în cei aproape 20 de ani de activitate.

1.2. Linia de produse

Unul dintre elementele distinctive ale Mobexpert stă în serviciile de design și consiliere pe care ne străduim să le oferim fiecărui client, astfel încât să îi putem livra nu numai produse de cea mai bună calitate, dar și o solutie personalizată care să corespundă cu stilul și nevoile sale.

Gama Mobexpert ne oferă mobilier pentru :

-dormitor (paturi, noptiere, commode, dulapuri, taburete și banchete, fotolii și sezlonguri)

-living ( canapele, commode, etajere, baruri, măsuțe, console, polite)

-dinning (mese, scaune, bufete)

-bucătărie (mese, scaune, bucătării)

-complementar

-camere tineret (birouri, etajere, taburete)

-home office (birouri, etajere)

-mobilier intrare ( ansamblu cuiere, comode pantofi)

-terasa și grădină

1.3. Analiza preliminară a produsului

Macromediu

Factori politici: Legislația specifică industriei mobilei din România este armonizată cu legislația corespondentă din Uniunea Europeana, au fost preluate standardele specifice și directivele care au incidență asupra sectorului. Directiva europeană privind produsele pentru realizarea de mobile a fost implementată.

Factori economici : potrivit reprezentanților Asociatiei Producătorilor de Mobila (APMR), criza a afectat producția de mobilă și tocmai de aceea această industrie trebuie susținută prin târguri și expoziții

Factori socio-culturali : numărul căsătoriilor a fost în creștere comparativ cu anul precedent, ceea ce conduce , de regulă, la creșterea cererii pentru mobilă.

Preview document

Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 1
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 2
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 3
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 4
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 5
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 6
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 7
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 8
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 9
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 10
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 11
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 12
Târg de mobilă - Mobexpert - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Targ de Mobila - Mobexpert.docx

Alții au mai descărcat și

Participarea la târguri și expoziții a firmei SC Elixdan Prod Com Impex SRL

Argument Ca prim argument pentru această alegere pot exemplifica pasiunea mea pentru mobilier. Simplitatea designului şi totuşi complexitatea...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Scuter Electric

Capitolul 1. INTRODUCERE În anii din urma, încercarile de a dezvolta noi mijloace de transport, eficiente si nepoluante, au condus la cresterea...

Perfecționarea sistemelor promoționale la SC Mobexpert SRL

INTRODUCERE Condiţiile economice contemporane în care asistăm la intensificarea luptei concurenţiale pe piaţa internaţională, la creşterea...

Cercetare Marketing Mobexpert

CAPITOLUL I CERCETAREA DE MARKETING I.1 Procesul şi caracteristicile cercetării de marketing “În condiţiile în care informaţiile de marketing...

Proiect Marketing - Mobexpert

1) Povestiti despre firma, scurt istoric, activitatea firmei si produsele Istoricul firmei Înfiintat în urma cu 13 ani, Grupul Mobexpert este...

Promovarea exportului produselor de mobilier pe piața UE

Introducere Dinamica exporturilor produselor de mobilier la nivelul Uniunii Europene este în continuă creştere în ultimii ani. Mari companii...

Mobexpert - tehnici promoționale în magazin și promovare

Infiintat în urmă cu 15 ani, Grupul Mobexpert este liderul pietei de mobilier din Romania. Afacerea Mobexpert în anul 1993, cu un magazin de...

Logistică - Mobexpert

1. Elemente de caracterizare ale Grupului Mobexpert 1.1 Date de identificare Mobexpert este o rețea regionala de magazine şi hipermagazine...

Participarea la expoziție - Mobexpert

1. Analiza preliminară Profilul companiei Mobexpert este o reţea regională de magazine şi hipermagazine specializate în vânzarea de mobilier şi...

Ai nevoie de altceva?