Târg de cafea și ciocolată

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Viziunea

Supreme Group este constituit dintr-un numar de companii private ce actioneaza in domeniul alimentar, avand propriile unitati de productie si distributie. Prin inovatie si calitate dorim sa atingem noi frontiere in tot ceea ce intreprindem.

Cand vorbim de Supreme Group la ora actuala, cel mai important domeniu de activitate al grupului este, fara indoiala, ciocolata. In numai trei ani, compania a inregistrat o crestere spectaculoasa, ajungand sa se numere in primii patru producatori de ciocolata din Romania.

Secretul acestui succes ?

Calitatea superioara a tuturor produselor, bazate pe tehnologii de ultima ora si pe crearea si respectarea cu strictete a retetelor proprii.

Utilizarea unor ingrediente de calitate, atent selectionate in combinatii specifice ce au ca rezultat final un gust savuros, caracteristic produselor noastre.

Dezvoltarea si inovarea continua a produselor are la baza identificarea si satisfacerea nevoilor consumatorilor.

Diversificarea ofertei prin oferirea unei game de produse de ciocolata cat mai diversificata, potrivita diverselor momente de consum.

Misiunea

Fiind o companie dinamica, in crestere rapida, misiunea noastra este sa devenim un jucator major pe piata dulciurilor, prin imbunatatirea continua a produselor si serviciilor noastre.

Valorile Supreme Group

Grija pentru calitate. In tot ceea ce intreprindem, calitatea si imbunatatirea acesteia ghideaza actiunile noastre.

Inovatia. In vederea satisfacerii exigentelor consumatorilor si asteptarilor partenerilor nostri, dezvoltam noi produse si servicii.

Lucrul in echipa. Numai impreuna, gandind si actionand spre un singur obiectiv vom reusi sa ne indeplinim misiunea.

Responsabilitatea. Grija pentru lucrul bine facut, dorinta fiecaruia de a-si aduce contributia la succesul produselor si serviciilor pe piata, sunt o permanenta preocupare a angajatilor.

Initiativa. Incurajarea exprimarii ideilor la toate nivelele este o practica uzuala in cadrul Grupului.

Implicarea. Intelegerea rolului individual in cadrul Grupului contribuie la realizarea obiectivelor propuse.

Respectul. Fata de colegi, fata de consumatori si, nu in ultimul rand, fata de societate si mediul inconjurator, este aplicat in activitatea de zi cu zi.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Targ de Cafea si Ciocolata.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
6 pagini
Imagini extrase:
6 imagini
Nr cuvinte:
1 631 cuvinte
Nr caractere:
8 263 caractere
Marime:
90.19KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, servicii, piata
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Adrian Monoranu
Sus!