Succesul în Vânzări

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2095
Mărime: 10.83KB (arhivat)
Publicat de: Patricia Gherasim
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Ce îl face pe un agent de vânzări să aibă succes? Cele nouă caracteristici cel mai des întâlnite sunt:

1. Foamea

2. Dragoste pentru slujba sa;

3. Dorinţa de a munci din greu;

4. Nevoia de a atinge succesul;

5. Viziune optimistă;

6. Cunoaşterea şi stăpânirea meseriei;

7. Folosirea atentă a timpului destinat vânzării;

8. Atenţia la detalii

9. Capacitatea de a pune întrebări şi de a asculta clienţii;

10. Deservirea clientului;

11. Pregătire fizică şi mentală necesară pentru a face faţă vieţii şi

muncii din acest domeniu.

Foamea Nu este vorba de forma negativă a avidităţii, ci de

elementele ce conduc la comfort financiar şi stabilitate care sunt nevoi naturale ale oricărei persoane. Îţi poţi imagina un agent de vânzări ajuns la saţietate ? Cel mai bun agent de vânzări este cel veşnic doritor să câştige mai mult, să reuşească să încheie o super – vânzare, să găsească un nou client şi, uneori, să înfrunte concurenţa.

Plăcerea de a vinde Agentul de vânzări de succes este un individ căruia îi place să vândă, găseşte această activitate excitantă, şi este convins că produsul vândut oferă ceva de mare valoare. Pentru a avea succes ai nevoie de “un agajament profund faţă de produsul tău şi de ceea ce ştie el să facă” Alţi agenţi de vânzări consideră că entuziasmul pentru munca lor îi ajută să aibă succes. Ei posedă un “ neastâmpăr “de a face treaba bine, care îi face să muncească din greu pentu a vinde.

Aptitudinea de a Există un singur cuvânt care înseamnă totul

munci din greu, de pentru succesul în viaţă. Acest cuvânt transformă

a munci cu cap, şi o minte greoaie într- o minte vioaie. Transformă

de a mai munci ceva mintea vioaie intr- o minte strălucită. El transformă o persoană strălucită într- o persoană de neclintit. Acest cuvânt deschide uşi pentru oricine. Acest cuvânt aşterne covoare roşii în faţa oricui. Cuvântul acesta te pune în legătură cu unii dintere cei mai frumoşi şi cei mai puternici oameni din lume. El aduce succesul oricui. Acest miraculos cuvânt magic este M-U-N-C-A. O atitudine pozitivă asupra muncii face minuni! Agenţii de vânzări de succes sunt adeseori descrişi ca fiind norocoşi. Totuşi ei silabisesc cuvântul noroc astfel: M-U-N-C-Ă. Cu cât muncesc mai mult, cu atât sunt mai norocoşi.

Agenţii de vânzări buni spun că, deşi le place, munca în vânzări cere lungi ore de efort susţinut, zi de zi, în scopul atingerii ţelurilor proprii. Aceasta înseamnă, de regulă, să munceşti seara la planificarea zilei următoare, multe Sâmbete şi chiar unele Duminici.

Un agent de vânzări de la IBM spunea odată: “Dacă ai face fiecare vizită, prezentare sau propunere de afaceri ca şi cum aceasta ar fi unicul eveniment prin care ţi- ai atinge cota din planul de vânzări, ai fi apreciat, sau promovat, vei fi întotdeauna cu kilometrii înaintea concurenţei tale.”

Nevoia de a reuşi Fiecare dintre noi doreşte să aibă succes; şi totuşi, anumiţi indivizi se pare că au o mai mare nevoie de succes. Agenţii foarte buni au, ca parte a personalitaţii lor, o puternică deontologie profesională şi o nevoie stringentă de a atinge succesul. Dar acă oamenilor le place munca lor, sunt dispuşi să muncească din greu, şi au o dorinţă acută de a reuşi, credeţi că vor avea succes?

Nevoia de a reuşi implică perseverenţă. Edificatoare în acest sens sunt celebrele vorbe ale fostului preşedinte american Calvin

Preview document

Succesul în Vânzări - Pagina 1
Succesul în Vânzări - Pagina 2
Succesul în Vânzări - Pagina 3
Succesul în Vânzări - Pagina 4
Succesul în Vânzări - Pagina 5
Succesul în Vânzări - Pagina 6
Succesul în Vânzări - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Succesul in Vanzari.doc

Alții au mai descărcat și

Politica de produs turistic. studiu de caz agenția de turism Best Travel

Capitolul I.Produsul turistic I.1. Conceptul de produs turistic In general, in literatura de specialitate produsul turistic este definit ca fiind...

Succesul în vânzări - strategia spin

1.Titlul cartii : Succesul în vânzari- Strategia SPIN Titlul original : S.P.I.N. Selling Autor : Neil Rackham Traducere : Cristina Grivei,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Forța de Vânzare și Politica de Comunicare - Factori Cheie în Asigurarea unei Vânzări Inteligente

Introducere În condiţiile actuale ale dinamismului economico – social, prezenţa cu succes a unei firme pe piaţă este din ce în ce mai dificilă....

Posibilități de Raționalizare a Managementului Vânzărilor în Întreprinderile de Prelucrare a Lemnului

INTRODUCERE Ideea realizarii unui studiu privind managementul vânzãrilor, mai corect a posibilitãtilor de rationalizare a acestuia a fost...

Mixul de Marketing - Pepsi

Capitolul 1 ROLUL ŞI IMPORTANŢA POLITICII PROMOŢIONALE 1.1 Mix-ul de marketing Tranziţia spre economia de piaţă, proces aflat în plină derulare...

Distribuția mărfurilor Elite

INTRODUCERE Economia de piaţă reprezintă acel tip de economie în care piaţa şi concurenţa hotărăsc ce bunuri şi ce servicii se produc, în care...

Plan de afaceri florărie

Prezentare generala: Nume companie: SC.ZAMBETE.SRL Nume proprietar: Iordache Elena Adresa: str Septimiu Albini, nr 99, bl B1 Numar telefon:...

Posibilități de Raționalizare a Managementului Vânzărilor în Întreprinderile de Prelucrare a Lemnului

Capitolul I. MANAGEMENTUL VÂNZĂRII ÎN CADRUL MANAGEMENTULUI FIRMEI Managementul vânzărilor face parte din managementul general al firmei fiind...

Promovarea Vânzărilor la Orange

CAPITOLUL I Prezentarea generală a firmei I.1. Istoric Orange România MobilRom S.A. este o firmă de telecomunicaţii mobile, înfiinţată în 1996...

Prezentarea unei idei de afaceri - Is My Delicious SRL

CAPITOLUL 1 PREZENTAREA SOCIETATII 1.1 COORDONATELE AFACERII Sigla firmei este reprezentata de o zana care isi savureaza prajitura mult visata...

Ai nevoie de altceva?