Studui de caz KFC

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Societatea comercia aleasa de mine este KFC ( Kentucky Fried Chicken ). Aceasta societate este producatoare de bunuri alimentare. Este un lant de restaurante fast-food.

KFC ( Kentucky Fried Chicken ) opereaza sub un contract de franciza prin care licenta este acordata companiei US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in aprilie 1997 pe Blvd. Magheru din Bucuresti. In 2004 KFC deschide al saptelea restaurant al sau, in Constanta, la Tomis Mall, primul in afara capitalei. In prezent Compania US Food Network SA detine 30 restaurante KFC in Romania.

Calitatea produselor, modul exceptional de servire si standardele mentinute la un nivel constant ridicat au indreptatit echipele KFC din Romania sa castige numeroase premii europene si mondiale in competitia cu celelalte restaurante KFC din lume pentru Restaurant Excellence.

Insa cea mai importanta distinctie este data de cel mai bun scor (100%) obtinut in numeroase randuri de fiecare restaurant, incepind cu anul 2000, an de infiintare a CHAMPSCHECK, un sistem de verificare, de catre echipe de profesionisti, a experientei clientilor in localurile noastre. Aceasta performanta a introdus echipele manageriale din Romania in Champions Club si le-a oferit participarea la galele anuale de la Reykjavik, Sevilla, Paris, Limassol, Atena, Mauritius.

In prezent colectivul KFC Romania cuprinde peste 800 de oameni.

Evolutia conjuncturii de piata intr-o anumita perioda de timp este efectul actiunii conjugale a factorilor de influenta a pietei. Aceasta conjunctura poate fii influentata de factori de durata, factori sezonieri, factori cu actiune ciclica, factori cu actiune accidentala. Indicatorii utilizati in analiza conjuncturii economice mondiale. Targetul principal de clienti al restaurantului KFC este reprezentat de persoane cu venituri medii si peste medie, cu o frecventa mare a meselor luate in oras.

Conform datelor furnizate de companie, in fiecare zi, circa 26.000 de clienti trec pragul restaurantelor KFC din Romania. Anual, aceasta cifra se ridica la 9.500.000 de clienti. Ca numar de clienti, saptamana fara weekend are o pondere in total de 70%, iar weekend-ul de 30%.

La nivel global, reteaua KFC serveste zilnic circa 8 milioane de clienti.

Preparatele aflate in topul vanzarilor in Romania sunt diferite de la un oras la altul. Nu exista ceva specific. Totusi, aripioarele se consuma in medie o tona pe zi, crispy strips aproximativ doua tone, iar intervalele de pranz si seara sunt cele mai aglomerate.

In ceea ce priveste orarul de functionare, acesta este de 11.00-23.00 pentru restaurantele individuale. Locatiile amplasate in centre comerciale sau mall-uri, respecta programul acestora.

Printre cele mai eficiente modalitati de pastrare a clientilor se numara cardurile de fidelizare si mentinerea unei calitati constante a preparatelor.

Strategia de piata a KFC-ului este foarte bine elaborata, deoarece duce la un raport optim intre firma si piata, valorofica la maxim potentialul firmei si oportunitatiile pietei. KFC decand a ajuns la maturitate, incearca strategii de piata noi, prin care ofera produse pentru satisfacerea necesitatiilor clientilor sai. Ca de exemplu servetele umede, internet wireless, jucarii pentru copii, etc.

Produsele oferite de KFC, sunt urmatoarele: la categoria pui & sandwichuri--Produs specific KFC. Reteta originala consta intr-un amestec de 11 ierburi si condimente. Bucatile de pui sunt preparate in ulei vegetal. Aripioare picante, crispy strips, Twister- Fasii de piept de pui picant, salata iceberg, rosii si maioneza invelite intr-o tortilla pufoasa. ,sandwichuri- Colonel's Fillet- piept de pui condimentat, salata iceberg si maioneza intr-o chifla cu susan, Zinger - piept de pui picant, salata iceberg si maioneza intr-o chifla cu susan, Tower Burger - piept de pui condimentat sau picant, cartof rumen, branza, salata , maioneza intr-o chifla cu

Bibliografie:

www.google.com

www.referate.ro

www.kfc.ro

www.capital.ro

www.customer.kinecto.ro

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studui de caz KFC.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
945 cuvinte
Nr caractere:
5 093 caractere
Marime:
10.72KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, alimente, vanzari
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!