Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 4061
Mărime: 122.14KB (arhivat)
Publicat de: Martin-Sandu Soare
Puncte necesare: 7

Extras din referat

Societate romano-britanica cu capital 100% privat, infiintata in 1998

"Rafinamentul gustului" este moto-ul acestei crame, intr-o continua ascensiune.

Recunoasterea vinurilor de Recas aduce multumire producatorilor cat si o deosebita satisfactie consumatorilor lor, dovedind ca "vinul aduce cu el bucuria, puterea, tineretea, sanatatea, imaginatia si creatia"

Ca o recunoastere a valorii vinurilor poduse de Cramele Recas, in decursul anilor, aceste vinuri au obtinut peste 100 de medalii de aur si argint, la diverse concursuri nationale si internationale.

Cramele Recas a obtinut un rezultat cu mult superior celor obtinute pana acum - MEDALIA DE ARGINT la prestigioasa competitie London International Wine Challenge 2006. Recunoscuta ca fiind cea mai exigenta si cea mai acerba competitie din lume, aici sunt degustate in fiecare an peste 6000 din cele mai renumite vinuri din toata lumea din care doar cateva primesc medalii. Vinul de Recas, mai exact Pinot Noir V 2005, este singurul vin romanesc care a obtinut vreodata Medalia de Argint in aceasta competitie.

Vinurile de Recas vor fi prezentate din nou anul acesta la Targul de Vin de la Londra, unul din targurile de elita ale Europei care se va desfasura in perioada 16 - 18 mai la Dockland Excel Center.

Firma dispune de un compleax de vinificatie, dotat cu utilaje de ultima generatie si cu un spatiu de depozitat de circa 7 milioane litri vin.

Garantia calitatii vinurilor este asigurata de specialisti de renume, romani si straini.

Existenta inca din anul 1945, crama a devenit la 23 mai 2003, un nou reper al turismului viticol, parte integranta din programul "Drumul Vinului/Romania Tara Vinului"

Sala de vinoteca gazduieste tezaurul cramei, o rezerva pretioasa de vinuri albe si rosii, produse in anii de exceptie.

1.1 NECESARUL DE PERSONAL

Penru a-si putea desfasura activitatea, compania dispune de urmatoarea structura de personal, compus din 30 de persoane:

Departament Management /Marketing

-manager vanzari / marketing

- asistent manager

Departament administrativ

- manager economic

- operaor contabilitate primara

- responsabil resurse umane

- responsabil parc auto si operatiuni administrative

Departament Vanzari

- manager vanzari zonal Vest

- manager vanzari zonal Nord Vest

- manager vanzari zonal Centru

- manager vanzari zonal Sud si Sud Est

- manager vanzari zonal Est

- manager vanzari Bucuresti clienti Horeca (Alimentatie Publica)

- manager vanzari Retele si clienti Cheie (Key Accounts)

- reprezanti vanzari clienti Cheie (Key Accounts) -7 persoane

- reprezentanti vanzari directe Timisoara - 2 persoane

- reprezentanti vanzari directe Bucuresti - 5 persoane

- sofer livratori vanzari directe Timisoara

- sofer livratori vanzari directe Bucuresti - 2 persoane

Departament Logistic

- manager Logistic Companie, care are in subordine:

- coordonator Centru Llogistic Recas

- gestionar/facturare Centru logistic Recas

- soferi livratori Recas

- coordonator Centru Logistic Bucuresti

- gestionar/facturare Centru logistic Bucuresti

- soferi livratori Bucuresti

1.2 OBIECTIVELE FIRMEI

Obiectivul principal al companiei este cresterea cotei de piata a produselor proprii.

Indicatorul obiectivului este reprezentat de cifra de afacere pe care compania o va inregistra prin vanzarea produselor proprii.

Nivelul vizat este de minim 3% din totalul pietei, ceea ce repriznta in valoare absoluta o cifra de afacere de peste 4,8 milioane Euro.

Termenul de indeplinire a obiectivului este finalul anului 2007.

Al 2-lea obiectiv al companiei este dezvoltarea unei cifre de afaceri cu produse de import, produse pentru care compania va avea rol de reprezentanta si distribuitor in Romania.

Indicatorul obiectivului este reprezentat de cifra de afacere pe care compania o va inregistra cu aceasta parte a portofoliului sau de produse.

Nivelul vizat este de minim 0,6% din totalul pietei, ceea ce reprezinta in valoare absoluta 1 million Euro.

Termenul de indeplinire a obiectivului este finalul anului 2007.

Firma noastra si-a propus sa faciliteze accesul cumparatorilor la produse de calitate cu un pret accesibil, sa ridice nivelul de educatie si de respect al consumatorului pentru produse de calitate, sa promoveze si sa ridice nivelul de consum pentru produsele pe care le comercializeaza.

Depasirea unei cote de piata de 3% din punct de vedere valoric strict prin vanzarea produselor proprii, cresterea disponibilitatii produselor pe intreg teritoriul tarii, in conditiile obtinerii unui rezultat financiar pozitiv.

Preview document

Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 1
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 2
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 3
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 4
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 5
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 6
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 7
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 8
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 9
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 10
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 11
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 12
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 13
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 14
Studiul preferințelor consumatorilor Cramelor Recaș - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Studiul Preferintelor Consumatorilor Cramelor Recas.doc

Alții au mai descărcat și

Cramele Recaș

CAPITOLUL I. ANALIZA PIEȚEI, A FIRMEI ȘI A PRODUSUL 1.1 ANALIZA PIEȚEI Marile descoperiri geografice și cuceririle coloniale care au avut loc la...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?