Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 1092
Mărime: 29.69KB (arhivat)
Publicat de: Vasile Maftei
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. I. Aria pietei
  2. II. Structura pietei
  3. III. Capacitatea pietei
  4. IV. Dinamica pietei
  5. V. Dezvoltarea pietei
  6. VI. Conjunctura pietei
  7. VII. Cererea si oferta
  8. VIII. Preturile si tarifele
  9. IX. Importuri

Extras din referat

Am ales in proiectul nostru o firma reprezentativa pentru piata echipamentelor de ridicat, pe care o vom studia in cele ce urmeaza, si anume :

ACMES PROD COM S.R.L - comercializeaza echipamentele bine cunoscutei firme Yale ; produsele comercializate sunt de cea mai buna calitate si sunt in conformitate cu cerintele clientilor lor. Diversitatea produselor asigura acoperirea unei game largi de echipamente.

Calitatea serviciilor oferite este confirmata de certificatul de calitate ISO 9002 al firmei.

Furnizorul acestor produse este:

- Yale Industrial Products GmbH

Societatea Comerciala "SC ACMES PROD COM SRL" a fost infiintata in anul 1992, cu capital privat integral romanesc, si are ca unic obiect de activitate comercializarea echipamentelor de ridicat si transportat sarcini grele.

Deviza Societatii a fost inca de la debut, este si va ramane:

CALITATE, COMPETENTA, SERIOZITATE.

In acest spirit, patronatul si echipa manageriala a societatii a cautat inca de la bun inceput un partener pe masura "DEVIZEI" sale. Acesta s-a dovedit a fi Yale Materials Handling, Firma Americana de prestigiu international incontestabil infiintata in anul 1868 in Stamford, Connecticut, prin Filiala sa Europeana din Germania:

Yale Industrial Products GmbH, producator al unei game diversificate de echipamente de ridicat si transportat sarcini grele cu actionari manuale, electrice, hidraulice si pneumatice.

In anul infiintarii sale, SC ACMES PROD COM SRL a primit exclusivitatea distribuirii echipamentelor Germane pe teritoriul Romaniei.

I. Aria pietei

Produsele firmei Acmes au fost si sunt , in continuare , comercializate numai pe teritoriul Romaniei ; deci si la nivelul anului 2003 s-a respectat acest fapt.

Structura vanzarii produselor pe regiuni geografico-istorice , la nivelul anului 2003 arata astfel:

- Moldova – 10%

- Muntenia – 40%

- Dobrogea – 10%

- Ardeal – 30%

- Banat – 10%

Vanzarile pe categorii de produse , calculate ca o medie (in procente) pentru cele cinci zone geografice, mentionate mai sus, au evoluat astfel:

- Palane si Electropalane – 50%

- Hidraulice – 25%

- Transpalete – 15%

- Centuri – 10%

II. Structura pietei

Pentru a defini principalele segmente de piata carora li se adreseaza produsele , trebuie luate in considerare , in cazul in speta, variabilele geografice , demografice si cele comportamentale.

Preview document

Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 1
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 2
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 3
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 4
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 5
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 6
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 7
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 8
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 9
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 10
Studiul pieței echipamentelor de ridicat și transportat sarcini - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Studiul Pietei Echipamentelor de Ridicat si Transportat Sarcini.doc

Te-ar putea interesa și

Întreprinderea în mediu competitiv studiu de caz realizat la Ursapan SRL

CAPITOLUL I PREZENTAREA FIRMEI 1.1 Scurt istoric Ursapan SRL s-a infiintat in anul 2008, ca si afacere de familie, pornind de la patru angajati...

Ai nevoie de altceva?