Studiu de caz - Thai Insurance - ING Asigurări de Viață

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1421
Mărime: 9.25KB (arhivat)
Publicat de: Sorin Gherasim
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Diaconescu Mihai
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE Facultatea de Comerţ

Cuprins

  1. Cuprins:
  2. Prezentarea companiei Thai p.1
  3. Prezentarea companiei ING p.1
  4. Compararea campaniilor de promovare şi publicitate a celor două companii p.2
  5. Analiza spoturilor publicitare a celor două companii p.5

Extras din referat

Prezentarea companiei THAI

Compania Thai a fost înfiinţată la data de 22 ianuarie 1942,având o experienţă în domeniul asigurărilor de viaţă mai bine de 60 de ani şi fiind prima întreprindere care încheia asigurări de viaţă în Thailanda.La ora actuală este prima companie în domeniul asigurărilor de viaţă în Thailanda,dobândind premii cum ar fii:”Cel mai de încredere brand”,”Premiul pentru alegerea consumatorilor thailandezi”,Compania de asigurări de viaţă a anului”,şi altele.

Filozofia companiei este:

Pentru fiecare an în care am lucrat mult,

Pentru fiecare pas pe care l-am făcut,

Pentru fiecare ţel pe care l-am atins,

Pentru fiecare schimbare în bine

Am depus eforturi pentru un singur motiv:

Am lucrat pentru viaţa oamenilor,viaţa oamenilor din Thailanda,

Şi pentru acest motiv,

Nu vom modifica niciodată obiectivul nostru,

De acum pentru totdeauna.

Misiunea companiei este:Thai Asigurări de viaţă este angajată să fie o companie de asigurări thailandeză ce se ridică la standarde internaţionale,ce asigură securitate financiară fiecărei familii prin servicii rapide,eficienţă şi înţelegere în întreaga ţară.

Prezentarea companiei ING

Ing este o companie internaţională din domeniul financiar care oferă o gamă largă de servicii printre care şi asigurări de viaţă.În anul 1997,ING intra pe piaţa asigurărilor de viaţă din România.La doi ani de la înfiinţare,a devenit lider al pieţei locale,având o cotă de piaţă de 32,3%.Cu o experienţă pe piaţa asigurărilor de viaţă de mai bine de 10 ani, ING oferă pachete de asigurări avantajoase pentru fiecare client care solicită serviciile acestei companii.

Compararea campaniilor de promovare şi publicitate a celor două companii

1.ING

ING a început o campanie de educare a publicului cu privire la beneficiile produselor de asigurare de viaţă care a început în 2006,când a desfăşurat o campanie de planuri financiare pentru copii al cărei scop a fost de a sensibiliza şi de a responsabiliza publicul din România în privinţa nevoii de protecţie financiară a familiei.

Timp de 4 luni,începând cu luna mai 2009,acţiunile de educare financiară în domeniul asigurărilor de viaţă au fost concentrate în cadrul unui proiect de amploare desfăşurat în colaborare cu HotNews.ro,unul dintre cele mai cunoscute portaluri de ştiri din România.

În cadrul aceluiaşi proiect,Directorul General al ING Asigurări de Viaţă,Cornelia Coman,a răspuns întrebărilor adresate în direct de cititorii HotNews,în cadrul unor întâlniri interactive,pentru care cititorii au manifestat un real interes.În cadrul rubricii pe portal,cititorii au avut oportunitatea de a adresa întrebări care îi preocupă în ceea ce priveşte asigurările de viaţă.Răspunsurile au fost oferite în cel mai scurt timp de specialiştii ING.

ING Asigurări de Viaţă a demarat o campanie “Plant a Tree” ,cu sprijinul Asociaţiei “Mai Mult Verde” care şi-a propus să refacă Bucureştiul prin plantări desfăşurate în zone localizate în apropierea capitalei.Având drept scop completarea fondului forestier deja existent în zonă,plantarea a avut loc pe un teren administrat de RNP Romsilva.

De asemenea,în 2005 a fost înfiinţată fundaţia ING “O lume mai bună”,care se concentrează pe programe cum ar fi :

- Prevenirea abandonului şcolar

- Dezvoltare vocaţională

- Copii cu dizabilităţi

- Prevenirea abandonului copiilor

- Ajutor pentru oamenii în vârstă

2.THAI

Thai nu este doar o companie de asigurări de viaţă,ci este o companie de viaţă.Spoturile publicitare care au circulat în întreaga mass-media aveau slogane care atrăgeau publicul ţintă,slogane cum ar fi “The question is not why do we live, but who do we live for ”,” The miracle of love is never ending to take care”.Thai s-a axat în strategia de publicitate prin evidenţierea unor probleme grave care afectează la ora actuală din ce în ce mai mult populaţia cum ar fi :cancerul,accidentele de maşină sau pur şi simplu moartea unei fiinţe dragi şi ce s-ar întâmpla cu familia celor care au astfel de sfârşituri.Thai nu îşi bazează promovarea imaginii doar pe aceste spoturi publicitare ci şi prin colaborarea cu organizaţii non-profit sau cu instituţii medicale din Thailanda.La data de 11 octombrie 1995 a fost înfiinţată Fundaţia Thai Asigurări de Viaţă care strângea fonduri pentru populaţiile cu venituri scăzute.De asemenea,Thai a mai colaborat şi cu societatea Crucea Roşie în Campania “Cadoul de viaţă al unuia pentru mai mulţi” sau “One’s gift of Life to Many” ,proiect care a luat fiinţă în 1998.Acesta avea obiectivul de a recolta cât mai mult sânge şi celule stem pentru Centrul Naţional de Sânge.Compania încurajează de asemenea,donaţiile de organe către Centrul de Donaţii de Organe.

Încă din 1987,compania a oferit asigurări de viaţă pentru ofiţerii şi cadeţii din armată şi a cooperat cu Facultatea de Medicină şi spitalul Siriraj pentru a crea o emisiune TV cu informaţii despre cum oamenii pot duce o viaţă cât mai sănătoasă.

Preview document

Studiu de caz - Thai Insurance - ING Asigurări de Viață - Pagina 1
Studiu de caz - Thai Insurance - ING Asigurări de Viață - Pagina 2
Studiu de caz - Thai Insurance - ING Asigurări de Viață - Pagina 3
Studiu de caz - Thai Insurance - ING Asigurări de Viață - Pagina 4
Studiu de caz - Thai Insurance - ING Asigurări de Viață - Pagina 5
Studiu de caz - Thai Insurance - ING Asigurări de Viață - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Studiu de Caz - Thai Insurance - ING Asigurari de Viata.doc

Alții au mai descărcat și

Sistemul de Pensii Private

Dupa 1990, numarul de pensionari a crescut cu 80%, iar cel al contribuabililor, de unde se string banii de pensii, a scazut la aproape jumatate....

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?