Studiu de Caz - Thai Insurance - ING Asigurari de Viata

Cuprins referat Cum descarc?

Cuprins:
Prezentarea companiei Thai p.1
Prezentarea companiei ING p.1
Compararea campaniilor de promovare si publicitate a celor doua companii p.2
Analiza spoturilor publicitare a celor doua companii p.5


Extras din referat Cum descarc?

Prezentarea companiei THAI
Compania Thai a fost infiintata la data de 22 ianuarie 1942,avand o experienta in domeniul asigurarilor de viata mai bine de 60 de ani si fiind prima intreprindere care incheia asigurari de viata in Thailanda.La ora actuala este prima companie in domeniul asigurarilor de viata in Thailanda,dobandind premii cum ar fii:"Cel mai de incredere brand","Premiul pentru alegerea consumatorilor thailandezi",Compania de asigurari de viata a anului",si altele.
Filozofia companiei este:
Pentru fiecare an in care am lucrat mult,
Pentru fiecare pas pe care l-am facut,
Pentru fiecare tel pe care l-am atins,
Pentru fiecare schimbare in bine
Am depus eforturi pentru un singur motiv:
Am lucrat pentru viata oamenilor,viata oamenilor din Thailanda,
Si pentru acest motiv,
Nu vom modifica niciodata obiectivul nostru,
De acum pentru totdeauna.
Misiunea companiei este:Thai Asigurari de viata este angajata sa fie o companie de asigurari thailandeza ce se ridica la standarde internationale,ce asigura securitate financiara fiecarei familii prin servicii rapide,eficienta si intelegere in intreaga tara.
Prezentarea companiei ING
Ing este o companie internationala din domeniul financiar care ofera o gama larga de servicii printre care si asigurari de viata.In anul 1997,ING intra pe piata asigurarilor de viata din Romania.La doi ani de la infiintare,a devenit lider al pietei locale,avand o cota de piata de 32,3%.Cu o experienta pe piata asigurarilor de viata de mai bine de 10 ani, ING ofera pachete de asigurari avantajoase pentru fiecare client care solicita serviciile acestei companii.
Compararea campaniilor de promovare si publicitate a celor doua companii
1.ING
ING a inceput o campanie de educare a publicului cu privire la beneficiile produselor de asigurare de viata care a inceput in 2006,cand a desfasurat o campanie de planuri financiare pentru copii al carei scop a fost de a sensibiliza si de a responsabiliza publicul din Romania in privinta nevoii de protectie financiara a familiei.
Timp de 4 luni,incepand cu luna mai 2009,actiunile de educare financiara in domeniul asigurarilor de viata au fost concentrate in cadrul unui proiect de amploare desfasurat in colaborare cu HotNews.ro,unul dintre cele mai cunoscute portaluri de stiri din Romania. 
In cadrul aceluiasi proiect,Directorul General al ING Asigurari de Viata,Cornelia Coman,a raspuns intrebarilor adresate in direct de cititorii HotNews,in cadrul unor intalniri interactive,pentru care cititorii au manifestat un real interes.In cadrul rubricii pe portal,cititorii au avut oportunitatea de a adresa intrebari care ii preocupa in ceea ce priveste asigurarile de viata.Raspunsurile au fost oferite in cel mai scurt timp de specialistii ING.
ING Asigurari de Viata a demarat o campanie "Plant a Tree" ,cu sprijinul Asociatiei "Mai Mult Verde" care si-a propus sa refaca Bucurestiul prin plantari desfasurate in zone localizate in apropierea capitalei.Avand drept scop completarea fondului forestier deja existent in zona,plantarea a avut loc pe un teren administrat de RNP Romsilva.
De asemenea,in 2005 a fost infiintata fundatia ING "O lume mai buna",care se concentreaza pe programe cum ar fi :
- Prevenirea abandonului scolar
- Dezvoltare vocationala
- Copii cu dizabilitati
- Prevenirea abandonului copiilor
- Ajutor pentru oamenii in varsta
2.THAI
Thai nu este doar o companie de asigurari de viata,ci este o companie de viata.Spoturile publicitare care au circulat in intreaga mass-media aveau slogane care atrageau publicul tinta,slogane cum ar fi "The question is not why do we live, but who do we live for "," The miracle of love is never ending to take care".Thai s-a axat in strategia de publicitate prin evidentierea unor probleme grave care afecteaza la ora actuala din ce in ce mai mult populatia cum ar fi :cancerul,accidentele de masina sau pur si simplu moartea unei fiinte dragi si ce s-ar intampla cu familia celor care au astfel de sfarsituri.Thai nu isi bazeaza promovarea imaginii doar pe aceste spoturi publicitare ci si prin colaborarea cu organizatii non-profit sau cu institutii medicale din Thailanda.La data de 11 octombrie 1995 a fost infiintata Fundatia Thai Asigurari de Viata care strangea fonduri pentru populatiile cu venituri scazute.De asemenea,Thai a mai colaborat si cu societatea Crucea Rosie in Campania "Cadoul de viata al unuia pentru mai multi" sau "One's gift of Life to Many" ,proiect care a luat fiinta in 1998.Acesta avea obiectivul de a recolta cat mai mult sange si celule stem pentru Centrul National de Sange.Compania incurajeaza de asemenea,donatiile de organe catre Centrul de Donatii de Organe.
Inca din 1987,compania a oferit asigurari de viata pentru ofiterii si cadetii din armata si a cooperat cu Facultatea de Medicina si spitalul Siriraj pentru a crea o emisiune TV cu informatii despre cum oamenii pot duce o viata cat mai sanatoasa.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz - Thai Insurance - ING Asigurari de Viata.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!