Studiu de Caz Kinder

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Reteta de succes a fost una singura: oul Kinder era de ciocolata, continea o jucarie, si putea fi oferit drept cadou-surpriza. Cele trei elemente au starnit o adevarata patima in lumea intreaga. Dincolo de bucuria copiilor, milioane de adulti au devenit peste noapte colectionari inraiti de jucarii Kinder, "vanand" fiecare nou model aparut. Surprizele din interiorul oului sunt fie figuri (jucarii dintr-o singura bucata), fie elemente asamblabile. Figurile de metal au aparut prima data in 1975, cand seria personajelor "Strumf" a fost foarte apreciata. Gama de jucarii este diversa: animale, puzzle, masinute, personaje din desene animate. Ferrero s-a impus in aproape toate tarile, dar nu si in Statele Unite, unde ouale de ciocolata nu sunt comercializate, fiind in neconcordanta cu legislatia privind jucariile ambalate in capsule comestibile.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de Caz Kinder.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
940 cuvinte
Nr caractere:
4 475 caractere
Marime:
195.87KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
kinder, studiu de caz
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!