Structura planului de afacere al petshop-ului Lifepet plus

Previzualizare referat:

Cuprins referat:

1. PROFILUL ORGANIZATIEI
1.1. Date de identificare
1.2. Conducerea si personalul
1.3. Misiunea firmei
1.4. Activitatea curenta
1.5. Perspective de dezvoltare
2. PLANUL DE MARKETING
2.1. Piata tinta, beneficiarii
2.2. Politica de pret
2.3. Politica de distributie
2.4. Servirea clientilor
2.5. Politica de promovare(estimare a vanzarilor/a rezultatelor)
3. MANAGEMENT, ORGANIZARE, PERSONAL
3.1. Structura organizatorica
4. ANALIZA FINANCIARA
4.1. Stabilirea unui buget initial
4.2. Stabilirea unui prag de rentabilitate
5. EVALUAREA RISCULUI SI CONCLUZII

Extras din referat:

Petshop-ul care se va numi LifePet Plus, va fi condus in parteneriat de catre doi prieteni, X si Y. Spatiul de desfasurare a activitatii nu va fi foarte mare (de 100 metri patrati) deoarece o astfel de activitate, cel putin pentru inceput nu necesita foarte mult spatiu, insa se vor oferi diverse feluri de hrana pentru animalele de companie. Acest magazin se adreseaza celor care detin un animalut si caruia vor sa-i ofere hrana sanatoasa, celor care doresc sa-si achizitioneze unul si au nevoie de recomandari, si in special celor care se afla pe o raza de 20 km in apropierea magazinului. Deasemenea se va oferi serviciul de ingrijire a acestor animale (caini si pisici), ocazional, pe perioade de week-end pentru ca proprietarii sa poata pleca linistiti la iarba verde sau in alte locuri recreationale.

Petshop-ul este inconjurat de un magazin alimentar, un parc cu spatii de joaca pentru copii, un restaurant, doua birouri si un centru comercial, amplasat fiind in centrul orasului Targoviste, judetul Dambovita.

Preturile practicate vor fi asemanatoare cu ale concurentilor, insa clientilor li se va acorda o atentie deosebita atat prin ambianta cat si prin comportamentul vanzatorilor. Ingrijirea animalelor pe perioada sfarsitului de saptamana se va realiza din produsele magazinului si cu sprijinul angajatilor si nu va avea preturi ridicate, dat fiind faptul ca nu se mai practica astfel de servicii nicaieri in Targoviste.

In primul an, cei doi prevad o pierdere datorata costurilor de lansare ale afacerii si a costurilor de publicitate, insa in anii urmatori, incepand cu al doilea, se estimeaza deja 121e46b profit datorita cresterii notorietatii si a consumului. Imprumutul necesar va fi rambursat intergral in primul an de activitate.

Principalele obiective ale afacerii sunt, in primul rand atingerea previziunilor si apoi depasirea lor pentru a putea opera la capacitatea dorita, precum si extinderea afacerii, prin deschiderea altor asemenea petshop-uri in Ploiesi si Prahova si poate chiar deschiderea unei farmacii veterinare, aceasta dupa o perioada de 4 ani.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Structura planului de afacere al petshop-ului Lifepet plus.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
10 pagini
Imagini extrase:
10 imagini
Nr cuvinte:
2 311 cuvinte
Nr caractere:
13 520 caractere
Marime:
19.69KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Structura planului de afacere al petshop-ului Lifepet plus, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!