Strategii și tactici în relațiile publice ale unei companii

Extras din referat Cum descarc?

Campania de relatii publice este un efort sustinut al unei organizatii pentru a construi relatii sociale demne de incredere, cu scopul de a atinge anumite obiective, efort bazat pe aplicarea unor strategii de comunicare si evaluare a rezultatelor obtinute. 
nu este o activitate derulata sporadic,la intamplare si "dupa ureghe"
Este o activitate planificata, structurata
si coordonata.
1. STABILIREA STRATEGIILOR Strategia este un plan de actiune care prevede liniile directoare si temele majore ale unei campanii . 
Ideile pentru strategii pot sa se bazeze pe:
bagajul de experiente profesionale ale specialistului
studierea unor cazuri din relatiile publice
Alcatuirea unei liste cu posibile strategii.
Alegerea strategiei.
Construirea unei strategii
Tactica este un instrument in procesul de comunicare, instrument folosit cu scopul de a transmite, pe diferite canale, mesaje pentru categoriile de public vizat. 
Pentru fiecare tactica avem nevoie de urmatoarele informatii:
a) o descriere pe scurt
b) deadline-ul
c) bugetul estimat;
d) cerinte speciale
e) numele persoanei care raspunde de respectiva actiune.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii si Tactici in Relatiile Publice ale unei Companii.pptx

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!