Strategii Promotionale - Dolce Vita

Extras din referat Cum descarc?

Ciocolata este mesagerul dragostei, a simpatiei si a recunostintei fata de persoanele dragi din viata noastra. Tot ciocolata ne duce cu gandul la copilarie, la cadourile lui Mos Craciun sau la cele ale iepurasului de Paste. Energetic, afrodisiac, euforizant, antidepresiv, ciocolata este iubita deopotriva de cei mari si, mai ales de cei mici.
Scurt istoric:
In 1887, Carl Russ Suchard, ginerele, lui Philippe Suchard fondeaza prima fabrica de ciocolata din Imperiul Austro-Ungar de la acea vreme. La acel moment, ciocolatei (cu exceptia ciocloatei lichide), nu ii fusese adaugat lapte, astfel incat aceasta era o delicatesa inchisa la culoare si amaruie.
De ce mai este sanatoasa ciocolata neagra- Are efecte benefice asupra activitatii cerebrale. Cand consumam ciocolata neagra ajutam creierul sa lupte cu oboseala, insomnia sau imbatranirea. Ciocolata previne bolile de inima. Cacaoa este cea mai bogata sursa naturala de magneziu, care reduce riscul de diabet tip 2, hipertensiune si boli cardiovasculare. Sursa de energie- ciocolata neagra are un index glicemic scazut si din acest motiv nu va provoca o crestere rapida a nivelului de zahar din sange. Circulatia sanguina- s-a demonstrat ca antioxidantii continuti de ciocolata neagra imbunatatesc circulatia. Presiunea sanguine- studiile efectuate pana in prezent arata ca100g de ciocolata consumata zilnic stabilizeaza presiunea sanguina.
Ciocolata neagra este recomandata bolnavilor cu Parkinson. Cercetarile au aratat ca bolnavii cu Parkinson au tendinta de a consuma mai multa ciocolata neagra in comparatie cu persoanele sanatoase. Expertii cred ca acest obicei poate fi considerat un fel de auto-medicatie.
Sugestii de prezentare a produsului nostru 
Compania ,,Dolce Vita" lanseaza pe piata romaneasca o nou produs: ,,Ciocolata KARINA "din segmentul premium. Noul produs are un continut de 80% substanta uscata de cacao. Cu cat este mai ridicat continutul de cacao, cu atat cantitatea de zahar este mai mica, ceea ce ii confera acesteia un gust intens si foarte amarui. Este cea mai pura ciocolata si de aceea este tot mai preferata de iubitorii de dulciuri. Pentru a reusi sa reduca numarul de calorii, iubitorii de ciocloata amaruie vor opta pentru cateva patratele de ciocolata neagra, evitand sa manance o ciocolata cu lapte intreaga sau cu crema.
Acest produs se adreseaza consumatorilor de toate varstele, femei, barbati, copii care doresc sa savureze un moment dulce. Fiecare firma producatoare vizeaza un anumit segment si isi adapteaza produsele in functie de trasaturile comune ale consumatorilor carora li se adreseaza.
Noua marca de ciocolata se adreseaza "tuturor consumatorilor, care doresc sa incerce o ciocolata cu 80% cacao, un numar scazut de calorii, ducand astfel o viata mai dulce si mult mai sanatoasa".
Aroma si gustul ciocolatei sunt date de soiul boabelor de cacao. Praful de cacao este un produs obtinut din boabele arborelui cu acelasi nume, "Theobroma cacao", originar din America Centrala. Din totdeauna, ciocolata adevarata a fost preparata doar cu unt de cacao, acesta fiind secretul topirii sale atat de placute.
Ingredientele ,,Ciocloatei KARINA " sunt: 
- Un continut de 80% cacao;
- Unt de cacao;
- Zer praf;
- Lecitina din soia si vanilie;
- Zahar;
- Grasime vegetala hidrogenata;
- Lapte.
1. Elementele specifice ale mediului de marketing: micromediul si macromediul.
Analiza micromediului: 
*clientii: sunt principalii cumparatori ai ,,Ciocloatei KARINA ". 
In categoria clientilor putem include: femeile care isi doresc o viata sanatoasa si un corp de invidiat, copiii, barbatii si persoanele bolnave de diabet (deoarece au un continut scazut de zahar). Ciocolata amaruie ajuta la intarziera aparitiei ridurilor.
*concurentii: sunt celelalte firme care promoveaza ciocolate asemanatoare produsului nostru, cum ar fi: Kandia, Primola, Heidi, Novatini, Anidor.
*furnizorii: ,,Dolce Vita" sunt organizatiile si indivizii care ofera inputurile (materii prime si materiale, echipament tehnologic, energie, ambalaje, etichete, servicii, forta de munca, resurse financiare, informatii etc.), necesare fabricarii produselor noastre. In relatiile cu furnizorii, compania ,,Dolce Vita" trebuie sa aiba in vedere un anumit risc cu fiecare in parte, care poate sa apara daca: furnizorul detine patentul care constituie inputul esential pentru firma sau produsul ce constituie inputul esential nu este substituibil. Cel mai important furnizor pe piata din Romania este reprezentat de fabrica Poiana Produse Zaharoase de la Brasov, achizitionata de Kraft Foods International la inceputul anului 1994.
*distributia aleasa de ,,Dolce Vita"este cea intensiva prin intermediari de timpul detailistilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii Promotionale - Dolce Vita.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!