Aceasta companie are o imagine prin care doreste sa se conecteze cu ai sai consumatori prin creativitate, incantare, idei noi si la zi si sa fie atractiva pentru o piata cat mai larga. Compania Vodafone a reusit sa atinga un inalt grad de notorietate si datorita strategiei si politicilor de relatii publice combinate in mod eficient cu instrumentele specifice publicitatii. Fie pe strada, fie la televizor sau pe internet, este imposibil sa nu existe macar o urma a existentei acestui brand de succes. Afise publicitare stradale, reclame luminoase, bannere imense, toate atrag atentia si capteaza privirea, oferind cele mai noi promotii si servicii Vodafone. Reclamele TV si cele din magazine ating mari mase ale populatiei si fac cunoscut brandul Vodafone foarte eficace iar reprezentantii, la randul lor, ofera multe promotii insotite de puncte de loialitate celor care le pasesc pragul. Vodafone isi mentine intotdeuna imaginea si relatiile publice la cel mai inalt nivel, prin contactarea marilor trusturi de presa si colaborarea cu acestea in vederea comunicarii de noi oferte si idei populatiei. Vodafone investeste anual sume considerabile atat in derularea unor campanii de relatii publice, cat si in scopuri publicitare. Compania se preocupa de bunastarea societatii contribuind in mod semnificativ la rezolvarea sau ameliorarea unor probleme cu care se confrunta societatea in prezent. Campaniile variaza de la cele de informare si educare pana la cele de constientizare, dorind sa determine opinia publica sa se implice la randul ei in situatiile problematice. Publicitatea la randul ei a contribuit la obtinerea succesului, avand un efect pozitiv in ceea ce priveste stimularea achizitionarii produselor si serviciilor oferite de Vodafone. In acest fel valoarea capitalului companiei a crescut in mod remarcabil, fiind considerata una dintre cele mai de succes companii din lume, dar si din Romania. Impactul publicitatii este recunoscut si la nivel social, deoarece aceasta modalitate de comunicare a fost un instrument de baza in promovarea si sustinerea unor cauze si programe sociale. Strategia Vodafone si preocuparea de a investi in mod constant in inovatie, de a cauta si oferi idei si servicii noi, a determinat revista Business Week sa plaseze compania Vodafone pe locul 25 in topul celor mai inovatoare companii din lume. Acest top acorda recunoastere internationala tuturor companiilor care se axeaza pe creativitate si inovatie, oferind astfel o experienta unica clientilor sai prin posibilitatea de a beneficia de servicii si produse noi si performante. Vodafone se poate bucura de beneficiile publicitatii si pe telefonul mobil. In acest sens si-a extins serviciile de publicitate si prin acest canal de comunicare, fiind primul operator de telefonie mobila din Romania, care si-a putut tine la curent clientii cu cele mai noi oferte si servicii si prin acest mod. Vodafone si-a imbogatit portofoliul de mobile advertising prin intermediul serviciilor de Push SMS si Push MMS, cu ajutorul carora se pot trimite fie mesaje text SMS, fie mesaje MMS ce contin informatii publicitare. Bannerele in Vodafone Live, notificarile pentru clientii cartelei Vodafone si serviciile sponsorizate ,,Suna-ma" si ,,Transfera credit" sunt alte modalitati de comunicare folosite in scopuri publicitare. Pentru a determina clientii sa devina abonati Vodafone, firma foloseste o serie de oferte promotionale, care de obicei sunt valabile o perioada de timp limitata. De obicei, acestea au conditii foarte avantajoase, printer care se numara: oferirea de minute gratuite pe o numita perioada de timp, abonamente gratuite, gratuitate pentru optiuni de voce cu care clientul are posibilitatea sa-si personalizeze propriul abonament, telefoane la preturi promotionale si incearca sa convinga clientul ca aceasta este o ocazie unica si ca oferta nu poate fi ratata. Daca aceste campanii au efect, pot fi prelungite pe o perioada determinata. Pentru organizarea si sustinerea demersurilor sale comunicationale, compania Vodafone a ales, avand la baza diferitele criterii de clasificare enuntate de specialistii in domeniu, strategiile promotionale care vor fi prezentate in cele ce urmeaza. Astfel, la nivelul obiectivelor urmarite prin desfasurarea activitatii promotionale,Vodafone a optat pentru strategia promovarii imaginii sale globale .In functie de modul de desfasurare in timp a activitatii promotionale, Vodafone a avut in vedere strategia desfasurarii unei activitati promotionale permanente, alegerea acestei variante fiind facilitata de domeniul sau de activitate si de apartenenta sa la Centrul National Media, prin intermediul caruia se asigura promovarea prin mai multe mijloace media (National TV, N24). In privinta rolului pe care il atribuie activitatii promotionale, compania Vodafone urmareste atragerea clientilor companiilor concurente si, ca urmare, a adoptat o strategie promotionala ofensiva , implicand utilizarea masiva a majoritatii mijloacelor promotionale si un buget considerabil. Din punct de vedere al structurii pietei, sau, dupa cum numesc unii specialisti acest criteriu, al pozitiei ocupate de Vodafone in cadrul pietei, acesta a ales varianta strategiei promotionale nediferentiate, data fiind si natura obiectului sau de activitate si caracteristicile cererii de pe piata serviciilor de telefonie mobila. Avand in vedere criteriul sediului organizarii activitatii promotionale, Vodafone a optat pentru strategia organizarii activitatii promotionale cu forte proprii, in general.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).