Strategii de Marketing Unilever vs Procter&Gamble

Extras din referat Cum descarc?

Prezentarea firmei Procter & Gamble 
Procter & Gamble este un trust multinational cu sediul in Statele Unite ale Americii. Numele firmei vine de la cei doi fondatori ai sai, William Procter si James Gamble. Sediul central este in orasul american Cincinnati, Ohio. Acest oras este si locul unde s-a infiintat firma, in anul 1837. 
Compania Procter & Gamble (P&G) este recunoscuta drept lider in dezvoltarea, producerea si comercializarea unor produse superioare, precum: produse de curatat, de ingrijire a bebelusilor, de ingrijire pentru femei, produse din hartie, cosmetice, medicamente, alimente si bauturi. 
Prezentarea firmei Unilever 
Unilever este o companie anglo-olandeza care produce diverse bunuri de larg consum, printre care se numara: bauturi, alimente, sapunuri, detergenti 
Analiza SWOT a firmei Procter & Gamble 
Puncte tari :
Produse variate - 22 categorii de produse;
Produse de calitate si valoare superioara . scopul P&G este acela de a oferii produse si servicii de marca si de inalta calitate si valoare care sa contribuie la imbunatatirea vietii consumatorilor; 
Vasta experienta profesionala: P&G este recunoscuta drept lider in dezvoltarea, producerea si comercializarea unor produse de inalta calitate;
Inovatia - piatra de temelie a succesului lor. Sunt deschisi la nou, este prima firma care a introdus pe piata detergentii concentrati, tendinta moderna in tarile europene;
Angajati competenti: P&G atrage si angajeaza cei mai buni oameni din lume si au incredere in abilitatile lor ;
Promovare prin: programele locale educationale, televiziune, promotii, pliante;
detinerea pozitiei de lider sau de varf de piata pentru anumite produse (Always, Pampers );
poseda o baza tehnico-materiala moderna;
existenta unei imagini favorabile despre firma;
Puncte slabe:
Neadecvarea pret-calitate la unele produse. Unele produse au pretul mai ridicat fata de cel al concurentilor in raport calitate pret ceea ce duce la pierderea clientilor ;
Desi au multe produse, ele fac parte din aceiasi gama sortimentala, de exemplu principala lor concurenta ,firma Unilever, are si produse culinare (Knorr, Rama, Delma).;
Oportunitati:
Cresterea nivelului de educatie, astfel consumatorii acorda o mai mare atentie ingrijirii si alegerii produselor in functie de calitatea oferita de producatori;
Deschiderea de noi filiale in mai multe zone ale lumii;
posibilitati de extindere a nomenclatorului de produse;
existenta cererii de noi produse pe pietele existente sau pe piete noi;
existenta cererii pe noi piete a produselor existente;
posibilitati de incheiere a unor aliante, acorduri etc. avantajoase;
Amenintari:
Amenintari directe si indirecte din partea concurentilor si grupurilor de interese;
Numarul mare de firme concurente;
Aparitia de produse similare pe piata ;
adoptarea unor reglementari legislative sau normative restrictive cu impact nefavorabil;
intrarea intr-o perioada de recesiune economica la nivel national sau international;
schimbari demografice nefavorabile


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii de Marketing Unilever vs Procter&Gamble.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!