Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL

Extras din referat Cum descarc?

1. Scurt istoric al firmei
Intemeiata oficial in anul 2003 de dl. Marian Coman, Framinor Grup este o companie progresiva bazata pe crestere constanta si adaptare la conditiile economice. Dl.Coman a aliniat viziunea de progres al companiei numai intr-o cultura oraganizationala moderna bazata pe comunicare si respect reciproc.
Relatia de start oficiala cu Odorite International Inc. a oferit o baza de crestere a liniei de distributie nationala, oferind produse de calitate superioara realizate de un lider cu reputatie mondiala.
Cu sediul central in Bucuresti, Framinor Grup a crescut constant in fiecare perioada de analiza. In anul 2009 Framinor Grup si-a dublat atat numarul de salariati si colaboratori cat si spatiile administrative si depozitul.
2004 - distributie nationala Odorite International Inc, USA
2005 - distributie nationala Lotus Professional, Franta 
2006 - distributie nationala Rochester Midland Co., USA
2007 - distributie nationala Bay West Inc, USA
2008 - distributie nationala ROLLA RAMP Inc., USA
2009 - distributie nationala GOJO Industries, USA
2009 - distributie nationala Gritte Professional, Lituania
2009 - distributie nationala Ambielectric, Spania
2009 - distributie nationala Aire Scent International, USA
2010 - distributie nationala Uberloo International, Canada
2010 - distributie nationala Avmor, Canada
2010 - distributie nationala Hyso, USA
Departamentul Comercial al Ambasadei SUA din Romania a intocmit "Succes Stories" pentru urmatoarele actiuni : 
2005 pentru implementarea in piata a brandului Odorite.
2006 pentru implementarea in piata a brandului Lotus Professional.
2007 pentru introducerea produselor companiei Rochester Midland Corp.
2008 pentru implementarea in piata a produselor companiei Bay West Corp.
2008 pentru implementarea in piata a produselor companiei Rolla Ramp Inc
2. Misiunea si obiectivele principale
FRAMINOR GRUP srl dezvolta si propune Produse si Servicii care genereaza Sanatatea oamenilor, Curatenia si Siguranta spatiilor publice. (Produse de igiena personala)
Suntem specializati in :
o Odorizarea profesionala a spatiilor.
o Neutralizarea si inhibarea mirosurilor neplacute.
o Aromamarketing ; Aroma branding ; Personalizarea exclusiva prin miros
o Igiena mainilor.
o Distributia echipamentelor de igiena.
o Distributia de hartie pentru igiena ; prosoape de hartie; detergenti; dezinfectanti.
o Identificarea nevoilor si analizarea reducerilor de costuri generate de mentenanta spatiilor dvs.
o Servicii integrate de igiena.
o Consultanta post vanzare.
Misiunea companiei Framinor Grup srl este de a oferi solutii complete de igiena, servicii de consultanta, servicii vanzare si post - vanzare la standarde internationale.
Avand ca obiective : Igiena;Calitate;Controlul costurilor;Confort suntem in permanenta preocupati de imbunatatirea calitatii serviciilor oferite.
Ca obiectiv general firma are cresterea cifrei de afaceri pentru anul 2011, ca obiective derivate asimilarea de noi servicii, ca avantaj competitiv firma detine calitatea
produselor, buna relatie cu clientii si posibiliatea de a oferi preturi scazute dezvoltarea unui program de igiena individualizat pe nevoile si bugetul consumatorilor si construirea 
unui portofoliu de Furnizori - Lideri mondiali in domeniu care au traditie in cercetare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!