Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 28 în total
Cuvinte : 7995
Mărime: 96.35KB (arhivat)
Publicat de: Silvia Mihaela G.
Puncte necesare: 6

Extras din referat

1. Scurt istoric al firmei

Intemeiata oficial in anul 2003 de dl. Marian Coman, Framinor Grup este o companie progresiva bazata pe crestere constanta si adaptare la conditiile economice. Dl.Coman a aliniat viziunea de progres al companiei numai intr-o cultura oraganizationala moderna bazata pe comunicare si respect reciproc.

Relatia de start oficiala cu Odorite International Inc. a oferit o baza de crestere a liniei de distributie nationala, oferind produse de calitate superioara realizate de un lider cu reputatie mondiala.

Cu sediul central in Bucuresti, Framinor Grup a crescut constant in fiecare perioada de analiza. In anul 2009 Framinor Grup si-a dublat atat numarul de salariati si colaboratori cat si spatiile administrative si depozitul.

2004 - distributie nationala Odorite International Inc, USA

2005 - distributie nationala Lotus Professional, Franta

2006 - distributie nationala Rochester Midland Co., USA

2007 - distributie nationala Bay West Inc, USA

2008 - distributie nationala ROLLA RAMP Inc., USA

2009 - distributie nationala GOJO Industries, USA

2009 - distributie nationala Gritte Professional, Lituania

2009 - distributie nationala Ambielectric, Spania

2009 - distributie nationala Aire Scent International, USA

2010 - distributie nationala Uberloo International, Canada

2010 - distributie nationala Avmor, Canada

2010 - distributie nationala Hyso, USA

Departamentul Comercial al Ambasadei SUA din Romania a intocmit “Succes Stories” pentru urmatoarele actiuni :

2005 pentru implementarea in piata a brandului Odorite.

2006 pentru implementarea in piata a brandului Lotus Professional.

2007 pentru introducerea produselor companiei Rochester Midland Corp.

2008 pentru implementarea in piata a produselor companiei Bay West Corp.

2008 pentru implementarea in piata a produselor companiei Rolla Ramp Inc

2. Misiunea si obiectivele principale

FRAMINOR GRUP srl dezvolta si propune Produse si Servicii care genereaza Sanatatea oamenilor, Curatenia si Siguranta spatiilor publice. (Produse de igiena personala)

Suntem specializati in :

• Odorizarea profesionala a spatiilor.

• Neutralizarea si inhibarea mirosurilor neplacute.

• Aromamarketing ; Aroma branding ; Personalizarea exclusiva prin miros

• Igiena mainilor.

• Distributia echipamentelor de igiena.

• Distributia de hartie pentru igiena ; prosoape de hartie; detergenti; dezinfectanti.

• Identificarea nevoilor si analizarea reducerilor de costuri generate de mentenanta spatiilor dvs.

• Servicii integrate de igiena.

• Consultanta post vanzare.

Misiunea companiei Framinor Grup srl este de a oferi solutii complete de igiena, servicii de consultanta, servicii vanzare si post - vanzare la standarde internationale.

Avand ca obiective : Igiena;Calitate;Controlul costurilor;Confort suntem in permanenta preocupati de imbunatatirea calitatii serviciilor oferite.

Ca obiectiv general firma are cresterea cifrei de afaceri pentru anul 2011, ca obiective derivate asimilarea de noi servicii, ca avantaj competitiv firma detine calitatea

produselor, buna relatie cu clientii si posibiliatea de a oferi preturi scazute dezvoltarea unui program de igiena individualizat pe nevoile si bugetul consumatorilor si construirea

unui portofoliu de Furnizori - Lideri mondiali in domeniu care au traditie in cercetare.

Preview document

Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 1
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 2
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 3
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 4
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 5
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 6
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 7
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 8
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 9
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 10
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 11
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 12
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 13
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 14
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 15
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 16
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 17
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 18
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 19
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 20
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 21
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 22
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 23
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 24
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 25
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 26
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 27
Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL - Pagina 28

Conținut arhivă zip

  • Strategii de marketing pentru firma SC Framinor Grup SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Strategii și Politici de Marketing. Studiu de Caz - Dacia Duster

Capitolul 1. Prezentare generală Automobile Dacia După 20 de ani de la căderea comunismului, direcţia de dezvoltare a României este una incertă,...

Politica de Distribuție

1. Conţinutul şi rolul distribuţiei în cadrul activităţii de marketing a firmei Distribuţia este un element important al mixului de marketing...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?