Strategie de Promovare si Publicitate

Extras din referat Cum descarc?

Garnier este unul dintre cei mai mari producatori de produse cosmetice din lume, in Europa situandu-se printre primii 10. Are un portofoliu de produse foarte variat, produse destinate tuturor categoriilor de portofele.
In luna martie 2008, Garnier a lansat pe piata gelul antibacterian pentru maini progien, iar pentru o mai buna recunoastere a acestuia si pentru apropierea de clienti, Garnier concepe o strategie combinata de publicitate si promovare ce are menirea de a crea si a creste awareness-ul in randul consumatorilor si nu numai.
Publicitate
Pentru a avea o campanie publicitara reusita, se analizeaza situatia curenta a produsului, analiza centralizata in tabelul de mai jos:
Puncte tari Puncte slabe Oportunitati Amenintari 
- formula chimica (proprietati antibacteriene, PH neutru)
-utilitatea ridicata,
-practic si usor de folosit
-ambalajul refolosibil si reciclabil -costuri relativ ridicate de productie
-ingrediente care pot crea alergii utilizatorilor -notorietatea brandului Garnier
-publicitatea si promovarea continua a brandului Garnier
-cresterea puterii de cumparare a populatiei -cerinte din partea pietei in continua schimbare
-concurenta
-puterea mare de negociere a intermediarilor
Dupa cum am spus anterior, produsul a fost lansat pe piata in luna martie a anului 2008, aflandu-se in faza de tranzitie lansare-crestere. Deoarece este o perioada foarte importanta din intregul ciclu de viata al produsului, se pun bazele unei campanii publicitate care are ca obiective:
- Cresterea notorietatii brandului Garnier cat si crearea celei pentru marca progien.
- Atragerea clientilor: 5% concurenta. 20% non-consumatori relativi, fidelizarea si recompensarea celor actuali Garnier.
Pentru atingerea acestor obiective se alege ca ax publicitar cel emotional, asociat cu trairi neplacute, senzatii de discomfort in momentul luarii la cunostinta de "realitatea din mainile tale".
Campania publicitara se desfasoara sub sloganul: "progien...si esti sigur ca dispar!"
Campania are ca mijloace de publicitate: televiziunea, printul si materilale la locul de vanzare.
Asadar, pentru fiecare dintre aceste mijloace s-au creat materiale corespunzatoare:
- Televiziune 
Spot publicitar: detalii si imagini
Pentru crearea spotului publicitar, compania Garnier apeleaza la agentia de publicitate "Publicis", cu care a mai semnat contracte si in trecut.
Spotul are o durata de 30 secunde si va fi difuzat pulsatoriu (3-4 difuzari/zi), pe posturile de televiziune: Acasa TV, PRO TV, PRO Cinema, Sport.ro.
Descrierea spotului: 
Spotul prezinta contactele cele mai frecvente pe care le au mainile pe parcursul unei zile, contacte care sunt cele mai mari purtatoare de bacterii: manerul usilor, cheile de la locuinta/masina, tastatura si mouse-ul si banii.
Mesajul spotului este rostit pe masura derularii prezentarii contactelor si are urmatoarea forma:
"...stiati ca pe durata unei zile pe maini se depun 100.000 de bacterii si ca cele mai multe contacte stabilite de corpul uman sunt cele cu mainile???
Cele mai multe bacterii se gasesc pe suprafetele si obiectele cu care intram cel mai des in contat:


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategie de Promovare si Publicitate.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!