Strategia de piata Hotel Majestic București

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Cladirea in care se afla in prezent Hotel Ramada Majestic a fost construita in anul 1920, iar in anul 1960 a devenit un hotel de 2*. Prima consolidare si renovare a cladirii, pe atunci anexa a teatrului Odeon a fost facuta in anul 1970. In anul 1993 s-a infiintat Societatea Majestic, iar hotelul era cotat la categoria 2*. Incepand cu anii 1994-1995, hotelul a devenit de 4*.

Hotel Majestic (4*) este amplasat in Bucuresti, in centrul comercial, financiar si cultural al capitalei, intre Pasajul Comedia, care leaga Calea Victoriei de strada Academiei, fapt care face ca acesta sa fie considerat hotelul "oamenilor de afaceri".

Dotarile Hotelului Majestic constau in: 111 de camere de 1-2 paturi, suite, sauna, sala de conferinta, centru de afaceri, salon de coafura si frizerie, restaurant si salon pentru servit micul dejun; Cafe-Bar, Bar de zi si camera bar; magazin; spalatorie, uscatorie si calcatorie; centrala termica; centrala de ventilare; centrala telefonica proprie. Totalul suprafatelor utile in Hotel Majestic este de 4601, 38 mp. De asemenea cuprinde camere pentru handicapati si nefumatori, unde se poate intalni stilul traditional intr-o armonie perfecta cu cele mai moderne facilitati.

Ramada Majestic Bucharest Hotel ofera un numar de 111 incluzand:

4 single rooms

31 rooms with 2 beds (Twins)

50 rooms with double bed (French Bed)

15 Junior Suites

10 Executive Suites

1 Presidential Suite: Majestic Suite

Executive Suite Spatii de cazare de lux, dispuse pe doua etaje, cu scara interioara, avand facilitati speciale: cafetiera cu dotarile aferente, posibilitatea de a servi micul dejun in camera, la cerere, gratuit, cadouri de intampinare, ziar gratuit livrat dimineata la camera, acces gratuit la Wellness Club (Piscina, Fitness Centre, Sauna), acces Internet de mare viteza gratuit, acces gratuit la Business Centre / sau posibilitatea de a utiliza computerul hotelului in una din salile de conferinta disponibile ale hotelului, presa de pantaloni, halat de baie si papuci.

In anul 2000, Societatea Majestic Turism S.A., care administreaza Hotel Majestic, a finantat o investitie prin care sa mareasca numarul de camere, noua aripa a hotelului avand etaje cu 55 de camere si unitati Food&Beverage, piscina, schimbarea configuratiei restaurantului, construirea unei sali de conferinta multifunctionala, cu pereti mobili (pentru a mari sau micsora spatiul in functie de situatie) si echipata cu aparatura ultramoderna, cu instalatie de tradus automata si cu grup sanitar propriu. Structurarea noii cladiri beneficiaza de o instalatie unica in Romania, un sistem care foloseste energia apei ce produce caldura si aer conditionat.

Hotel Majestic este o unitate hoteliera de 4*, amplasat in centrul comercial, financiar si cultural al capitalei, are o activitate permanenta si este mereu disponibil clientilor, oferind servicii de calitate buna si tarife pe masura.

Structura serviciilor oferite de hotel este urmatoarea:

? camere dotate cu aer conditonat;

? TV color si sistem Pay-Tv;

? mini-bar;

? telefon cu facilitati Voice Mail;

? sistem automat de trezire;

? posibilitati de a utiliza computer LEPTOP in toate camerele hotelului;

? mini-safe;

? Restaurantul Majestic ofera preparate culinare cu specific romanesc, turcesc si international;

? Drink Bar si Snack Bar ofera cele mai variate bauturi; ? room-service la dispozitia clientilor 24 de ore pe zi;

? Business Center;

? Meeting Room;

? computere, conectare internet, telex, fax, copiatoare, retroproiectoare, ecran Filip Chart, tv, video;

? centru de infrumusetare cu sauna, masaj, fitnes, coafura, frizerie;

? casa de schimb valutar;

? servicii medicale;

? angajatii (in special cei care intra in contact cu clientii) vorbesc franceza, germana, engleza si turca;

? parcare mica limitata la spatiul din fata hotelului.

Tarifele practica de RAMADA MAJESTIC BUCURESTI sunt: de la 115 EUR. Tarifele includ TVA si micul dejun, nu includ taxa de oras 3%.

Hotel Majestic are numerosi colaboratori, cu ajutorul carora isi ofera serviciile, acestia fiind: agentii de turism (Marshal, Simpa), banci (Finas Banck), societati de asigurari (Astra), companii de transport aerian (Tarom), societati comerciale, furnizori straini.

Sistemul de tarifare este diferentiat in functie de tipul camerei, perioada de timp pentru care este ocupata camera, gradul de ocupare al camerelor.

Tarifele de cazare afisate reprezinta pretul inchirierii unei camere pentru 24 de ore. Pentru o camera dubla tarifele pot diferi in functie de cate persoane inchiriaza camera.

Sunt acordate si anumite facilitati pentru anumite segmente de clienti (grupuri de turisti care stationeaza un anumit numar de zile in hotel) sau se folosesc tarife degresive (tariful pentru o camera scade daca aceasta este inchiriata mai multe zile).

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Strategia de piata Hotel Majestic Bucuresti.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
3 873 cuvinte
Nr caractere:
22 876 caractere
Marime:
35.71KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
strategie, piata, hotel, bucuresti, cladire, societate, majestic
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!