Optiunea strategica de marketing, concretizata in decizia echipei manageriale exprima " a face ceea ce trebuie" dar pentru a face cel mai bine ceea ce trebuie este nevoie si de implementarea acesteia, adica de "a face cum trebuie", pentru a indeplini obiectivele propuse.
Implementarea strategiei de marketing este un proces dificil, ce se realizeaza printr-un complex de actiuni practice, ce reflecta viziunea organizatiei cu privire la modalitatile concrete de atingere a obiectivelor stabilite, concentrata in notiunea de mix de marketing.
Pentru aceasta, am stabilit anumite preturi. Ele reprezinta valoarea unor bun sau serviciu atat pentru firma noastra cat si pentru cumparatori. Valoarea atasata unui bun sau serviciu, pretul sau, se bazeaza atat pe elemente tangibile (calitatea produsului, avantaje oferite) cat si pe elemente intangibile (factorul feel-good).
Toti acesti factori sunt luati on considerare la stabilirea pretului unui bun, avand un rol determinant in desfasurarea etapelor planificarii strategiei de pret. Este necesara insa discutarea anumitor influente ce nu pot fi localizate precis intr-o etapa sau alta a acestui proces de elaborare a strategiei.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.