Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 1494
Mărime: 17.87KB (arhivat)
Publicat de: Romulus Tătaru
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dorin Sorin
Am facut un referat la care am luat nota 10.Succes!

Extras din referat

1.CICLUL DE VIATA

In cadrul ciclului de viata al produsului pot fi indentificate faze avand caracteristici si cerinte distincte.

Pot fi identificate cel putin patru faze:

a)faza de lansare

b)faza de crestere

c)faza de maturitate

d)declinul

a) Faza de lansare in cadrul societatii Eurotrading a avut loc in momentul in care a aparut produsul pe piata.

b)Faza de crestere a reprezentat cunoasterea produselor de catre medici si farmacisti prin intermediul reprezentantilor medicali.

Cresterea a fost garantata si de umbrela unei marci de prestigiu ducand astfel la o faza de maturitate.Aceasta faza incepe in momentul in care ritmul de crestere al vanzarilor incepe sa scada iar volumul vanzarilor tinde sa se stabilizeze.

2.MARCI CONCURENTE

Pentru gama Relaxan Benefic: - Scudotex

-Sano

-Ortoprofil

Pentru gama Relax Maternity: -Sano

3. DIFERENTIEREA MARCII

Diferentierea produselor din gama Relaxsan se face in functie de atuurile pe care le are in comparatie cu marcile concurente.

Aceste diferentieri nu fac decat sa atraga o piata cat mai mare de pretentii din piata produsului.

RELAX MATERNITY- reprezinta o gama de lenjerie destinata tuturor gravidelor si proaspetelor mame ,de foarte buna calitate ,realizate cu o tehnologie moderna si conceputa sa ofere maxima eficienta ,frumusete si protectie igienica.

Tratamentul antibacterian cu 2 Sanitized garanteaza:

-o protectie igienica sigura si constanta in timp

-lipsa aparitiei alergiilor de contact

COLECTIA cuprinde:

1.Relax Maternity PRE

Chilotul pentru gravide ce a fost conceput special pentru a se putea largi in mod progresiv odata cu evolutia sarcinii

Datorita conformatiei sale speciale ,avand incorporata o banda de suport sustine sarcina,o comprima si o dilata pe masura dezvoltarii sarcinii.

De asemenea sustine coloana vertebrala la nivelul regiunii lombare zona care este solicitata puternic in timpul sarcinii.

Este lipsit de cusaturi etichete si confera maxim de confort,protectie si sustinere.

2.Relax Maternity SLIM

Chilot post natal lipsit de cusaturi si are incorporate o banda elastica pentru strangerea ferma a abdomenului .

Chilotul post natal favorizeaza procesul natural de readaptare a corpului la talia dinaintea sarcinii.

Conformatia speciala a chilotului ajuta la recuperarea elasticitatii tesuturilor sustinind abdomenul si spatele.

3. Relax Maternity SUPPORT:

- maiou cu sutien intarit pentru gravide

Maieul pentru gravide sustine sanul in timpul graviditatii si in primele luni dupa nastere,urmareste forma si cresterea lui naturala ,fara a-l comprima.

Partea care acopera abdomenul este supraelastica si mulata pentru a evita presiunea.

Compozitia: Bumbac 60%

Poliamida micro 32%

Elastan 8%

Marimi: S,M,L,XL

Culori: alb. bej, negru

Ciorapii compresivi BENEFIC RELAXSAN:

Compresie 6 mm Hg 40 Den :

Ciorapi cu compresie diferenta usoara(talpa,gamba,coapsa)cu efect impotriva oboselii.

Realizati dintr-o tesatura moale,foarte transparenti si eleganti ,cu elasticul incorporat in tesatura ,potriviti pentru cine practica munci sedentare si pentru cine acuza adesea greutatea si oboseala picioarelor.

Preview document

Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 1
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 2
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 3
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 4
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 5
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 6
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 7
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 8
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 9
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 10
Stadiul de Viață a unui Produs Existent pe Piață în Funcție de Politica de Marketing - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Stadiul de Viata a unui Produs Existent pe Piata in Functie de Politica de Marketing.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing Restaurant SC Coral SRL

Prezentarea firmei S.C.CORAL S.R.L . este o firma a carei principala afacere este în sectorul tertiar (servicii), respectiv un restaurant. Acesta...

Planul de Marketing pentru KFC

INTRODUCERE Termenul de marketing este de origine anglo-saxonă (to market) şi presupune a desfăşura tranzacţii pe piaţă, a cumpăra şi a vinde....

Lansarea unui Produs

I Conceptul de produs în domeniul marketingului Marketingul defineşte drept produs orice realizare materială sau nematerială, destinată...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Strategii în Promovarea unui Produs

Introducere Pentru a avea succesul dorit pe piaţă, înainte de lansarea unui produs, trebuie să analizezi piaţa actuală, săobservi care sunt...

Ciclul calitate - produs - piață

I. CALITATEA Introducere „Măsura exactă a sănătăţii mentale constă în dispoziţia de a găsi ceva bun în toate” R.W.Emerson* România este o ţară...

Politică de preț la SC Cisam SA

Referinţe bibliografice 59 CAP.I. PREŢUL ÎN CONCEPTUL DE MARKETING 1.1 DEFINIREA PREŢULUI Preţul alături de produs, pe care-l însoţeşte de-a...

Strategii de marketing pe piața unică europeană

Capitolul 1. DIMENSIUNILE PIEŢEI UNICE EUROPENE – PREZENT ŞI PERSPECTIVE Integrarea economică interstatală, care a debutat în perioada...

Studiu bancar - Unicredit Țiriac Bank

Introducere Importanţa studiului pieţii bancare este demonstrată în condiţiile în care, pe de-o parte concurenţa din sectorul financiar-bancar...

Strategii de Preț în Mixul de Marketing al Întreprinderii

CE ESTE PREŢUL? În activitatea oricărei întreprinderi producătoare de bunuri şi servicii, preţul deţine un rol special, de maximă importanţă...

Practică marketing - SC Hardware Psionic SRL

1. PREZENTAREA GENERALA A SOCIETATII COMERCIALE HARDWAREPSIONIC S.R.L. CADRUL LEGISLATIV, PARTICULARITATILE ACTIVITATII SI ALE STRUCTURII...

Strategii de Distribuție

1.1 Distributia: definire, abordari teoretice Distributia reprezinta ansamblul activitatilor ce au ca scop transferul produsului de la firma...

Ai nevoie de altceva?