Definirea problemei Campania derulata in perioada martie-septembrie 2013 abordeaza ideea "Brand-ul Sibiului trebuie cladit in mod serios" prin reimprospatarea mesajului de promovare a orasului pana la un nivel international. Campania reprezinta,in fapt, procesul de identificare a mesajului de brand al orasului Sibiu, promovarea acestuia pe plan national si international, precum si evidentierea importantei mesajului comunicational al orasului. Un brand reprezinta totalitatea promisiunilor si sentimentelor pe care o organizatie intentioneaza sa le transmita clientilor. Brandul "Sibiu" inseamna toate mesajele menite sa prezinte o imagine unitara a Sibiului. 2.Analiza situatiei Pasi premergatori campaniei: Studii de piata cantitative cu privire la gradul de interes manifestat de potentialii turisti din tara si din strainatate cu ajutorul unor sondaje de opinie online. In urma analizei SWOT au rezultat urmatoarele: I Analiza interna: a. Puncte tari: - Sibiul este un oras vechi cu istorie si cultura bogata fiind numit in 2007 capitala culturala a Europei; - Situat intr-o zona montana centrala avand acces direct catre statiunele turistice ale Carpatilor, Sibiul dispune de legaturi directe la un drum european ( E81 ) dar si de prezenta unui aeroport; - Dispune de o varietate de obiective turistice si culturale. b. Puncte slabe: - In ciuda faptului ca s-a bucurat de privilegiul unei capitale culturale europene, Sibiul nu dispune de notorietatea necesara dezvoltarii propice; - Infrastructura orasului este precara din punct de vedere al serviciilor hoteliere sub nivelul optim. II Analiza externa a. Oportunitati: - Valorificarea obiectivelor turistice si culturale prezente in oras; - Atragerea de noi turisti si cresterea interesului pentru vizitarea zonei; - Posibilitatea dezvoltarii de noi atractii turistice; - Posibilitatea de a face investitii intr-o piata emergenta pentru imbunatatirea serviciilor. b. Amenintari: - Costuri mari, probleme de finantare , birocratie. - Probleme care pot aparea la organizarea unor evenimente de amploare (lipsa unui numar ridicat de localuri care sa gazduiasca o serie de concerte mari). 3. Stabilirea Obiectivelor Promovarea imaginii orasului Sibiu si atragerea de noi turisti in special straini dar si fidelizarea turistilor actuali. Creearea unor evenimente pentru promovarea brandului de oras. Prezentarea orasului Sibiu Sibiu este orasul capitala al Judetului Sibiu din Transilvania, Romania. Municipiul Sibiu a reprezentat si reprezinta unul dintre cele mai importante si infloritoare orase din Transilvania, fiind unul dintre principalele centre ale colonistilor sasi stabiliti in zona. A cunoscut in ultimii ani o renastere economica si culturala semnificativa, fiind astazi unul dintre orasele cu cel mai mare nivel de investitii straine din Romania. Sibiu a fost in anul 2007 Capitala Culturala Europeana, impreuna cu Luxemburg. Statiunea de iarna Paltinis se afla la 37 km distanta de centrul municipiului, iar lacul glaciar Balea se afla la aproximativ 100 km distanta de oras.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).