Servirea clienților

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In formularea sa traditionala, misiunea logisticii si a firmei xxxxxxxxxxx este de a oferi produsul potrivit, in locul potrivit, la timpul, in starea potrivita. Importanta firmei xxxxxxxxxxxx acordata in prezent servicii clientilor impune completarea acestei formulari. Este necesara asigurarea de catre firma xxxxxxxxxx a nivelului potrivit de servire, pentru clientul potrivit, pe piata potrivita.

Operationalitatea conceptului de servire a clientilor de catre firma xxxxxxxxx presupune masurarea nivelului serviciilor oferite. Cuantificarea performantelor operationale faciliteaza planificarea, realizarea si controlul procesului de servire a clientilor. Variabilele utilizate pentru masurarea nivelului de servire sunt fie marimi absolute, fie relative.

Sub aspect temporal, nivelul de servire a clientilor poate fi masurat in sectiune transversala sau longitudinala. Variabilele masurate in profil transversal reflecta situatia servirii la un anumit moment. Firma xxxxxxxxxxx ca unitate de masura a variabilelor sunt articolele la care are rupturi de stoc; nivelul stocului in tranzit; ponderea comenzilor; executate, in numarul total al comenzilor primite etc.

Variabilele masurate in sectiunea longitudinala indica evolutia in timp a capacitatii de servire a firmei. In procesul de evaluare a performantelor operationale, se utilizeaza indici de variatie ai variabilelor ce caracterizeaza nivelul de servire.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Servirea Clientilor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
849 cuvinte
Nr caractere:
4 823 caractere
Marime:
8.42KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
servire, performanta
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!