Serviciile de Salubrizare Stradala si Menajera Amenajarea si Intretinerea Spatiilor Verzi

Extras din referat Cum descarc?

1. Mediul extern al S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A.
1.1. Influente macroeconomice
Factorii globali
Societatea romano-germana a fost infiintata la data 01.04.1996 in Oradea care ani de ani deserveste un numar mai mare de agenti economici, primarii si persoane fizice sau asociatii de locatari. Prin integrarea Romaniei in Uniunea Europeana, protectia mediului inconjurator a devenit nu doar o cerinta, ci si o obligatie asumata. S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A. a demarat actiunea de implementarea colectarii selective a deseurilor, prin care cetatenii sunt invatati sa separe gunoiul diferentiat in recipienti speciale, resturile strict menajere de cele reciclabile.
Factorii nationali 
In Romania societatea este prezenta din anul 1994 in capitala tarii. La nivel national societatea are contracte in multe localitati diferite din Romania. Astfel ani de ani deserveste un numar tot mai mare de clienti, activitatea tot extinde si in provincii si in judete invecinate (ex: punctul de lucru de la Chisineu de Cris din judetul Arad) astfel se confirma prin fapte ca lucrarile pe care le presteaza sunt de buna calitate, serviciile sunt livrate nu numai in judetul Bihor ci si in alte judete din Romania (Arad-Pitesti-Buzau).
Factorii regionali
Societatea fiind infiintat in municipiul Oradea in 1996, este definit ca un centru de importanta judeteana cu functii, dotari si echipari diversificate si complexe. Este mediul viitoarei Zone Metropolitane Oradea, formata din cooperarea municipiul Oradea si a comunelor invecinate. Pe plan local, odata cu infiintarea societatii, s-au creat numeroase locuri de munca cu norma intreaga si in regim part-time. 
1.2. Cicluri de viata ale pietei 
Structura ciclului de viata, profitabilitatea in cadrul ciclului de viata, criterii de cumparare a serviciului de la S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A. 
Piata fiind dinamica, cunoaste o evolutie de-a lungul unei perioade timp asemanatoare cu cea a ciclului de viata al unui produs. Intre ciclul de viata a produsului si evolutia pietei exista o legatura stransa. Odata cu lansarea unui produs incepe si evolutia pietei. Ciclul de viata al pietei cuprinde cinci etape distincte: 
1. Etapa de ofertant unic - putem vorbi de etapa de ofertant unic cand exista un singur sau foarte putini furnizori existenti pe piata pe o anumita perioada iar pozitia este protejata impotriva concurentei. In Oradea, S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A. s-a aflat in etapa de ofertant unic la infiintarea societatii din data de 01.04.1996.
2. Etapa de crestere a pietei - acesta etapa apare cand si alti furnizori intra pe piata iar perspectivele de crestere sunt foarte bune. In aceasta etapa s-a incadrat S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A. de la data de infiintare pana in anul 2008, momentul disparitiei firmei concurente S.C. URBANA S.A. 
3. Etapa de maturitate - in momentul in care rata de crestere nu mai este ca la inceput si clientii incep sa fie mai putini, vanzarile nu mai sunt asa de mari, iar profitul incepe sa scada putem vorbi de etapa de maturitate. Asadar putem spune ca in prezent, S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A., inca nu a atins etapa de maturitate, dar se apropie de acesta din ce in ce mai repede deoarece clientii noi incep sa fie din ce in ce mai putini iar vanzarile nu au pondere a cresterii asa de mari ca si in anii anteriori.
4. Etapa de marfa - un client achizitioneaza produsul dupa criteriile urmatoare: pret, disponibilitate si servicii aferente. Foarte multe din pietele globale par sa fie in supra-oferta, iar libertatea de optiune a clientului a devenit o trasatura dominanta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Serviciile de Salubrizare Stradala si Menajera Amenajarea si Intretinerea Spatiilor Verzi.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!