SC PARTY STYLE SRL SC PARTY STYLE SRL infiintata in martie 2011 in judetul Iasi vine in intampinarea nevoilor dumneavostra cu o gama larga de posibilitati de aranjare si decorare a salilor sau spatiilor alese pentru petreceri.Imbinand utilul cu placutul si in acelasi timp adauga un plus de valoare evenimentelor dumneavoastra de orice natura, fie ele: nunti, botezuri, aniversari, petreceri corporate, petreceri tematice (Craciun, Revelion, Valentine`s Day, Halloween), petreceri pentru copii, Balul Bobocilor,banchete.Apeland la serviciile noastre va garantam un ambient deosebit, seriozitate si confindentialitate.Important pentru noi si colaboratorii nostrii, in dezvoltarea unei firme de success, este de a mentine un contact cu clientii nostrii bazat pe valori stabile si de a gasi solutiile cele mai bune. Mediul de Marketing al firmei Mediul de marketing al firmei este alcatuit din doua componente Macromediul si Micromediul. Atunci cand vorbim despre Macromediu ne referim la factorii variabili de mediu care afecteaza toate ramurile firmei si nu pot fi preveniti sau stapaniti prin activitatea acesteia.De aceea firma trebuie sa-si monitorizeze mediul si sa se pregateasca pentru inevitabilitatea schimbarilor.Acest lucru se poate realiza prin intuirea naturii si dimensiunii potentialelor schimbari si intocmirea de strategii si programe pentru a raspunde corect atunci cand ele se vor produce.Factorii care influenteaza macromediul sunt: 1.Factorii socio-culturali Cand vorbim de factorii socio-culturali ne referim la minoritatile nationale,menajul mediu si la distributia pe grupe de varsta a populatiei.Un exemplu ar fi scaderea ratei natalitatii in Romania care este responsabila pentru declinul pietei pentru copii, in cazul nostru scaderea cererii pentru organizarea petrecerilor pentru copii, iar cresterea grupului de varsta intre 15-30 de ani a dus la o crestere a cererii pentru organizarea de majorate si nunti. 2.Factorii economici Factorii economici formeaza mediul economic.Aceasta reprezinta baza de sustinere a puterii de cumparare a purtatorilor cererii, fie ei utilizatori sau consumatori finali.Pentru caracterizarea mediului economic se pot avea in vedere: nivelul PIB-ului, gradul de ocupare a fortei de munca, situatia financiar-valutara a tarii, fiscalitatea , inflatia, evolutia preturilor, evolutia si distributia veniturilor pe diferite categorii sociale.Tara noastra ca si celelalte tari a fost afectata in ultimii 2 ani de criza economica care a avut un impact major negativ in toate ramurile economiei.Scaderea salariilor, disponibilizarile si cresterea preturilor au dus la o scadere drastica a cererii pentru organizarea evenimentelor speciale. 3.Factorii politico-juridici Cand vorbim depre factorii politico-juridici ne referim la politica de investitii. Resursele financiare exterioare pot proveni din : -parteneriate ; -Uniunea Europeana ; -Statul Roman. In viitor se poate contracta un credit la o banca, aleasa in urma unui studiu de piata cum ar fi de exemplu Banca Transilvania care ofera credite destinate firmelor nou infiintate sau care functioneaza de cel mult 6 luni.Solicitantul trebuie sa indeplineasca cateva conditii minime cum ar fi sa posede un capital social minim prevazut de legislatia in vigoare, sa aiba deschise conturi in lei sau valuta la Banca Transilvania SA sau sa prezinte garantii materiale acoperitoare.Acest tip de credit este denumit Start Up iar valoarea sa maxima este de 35.000 RON.Durata finantarii este de 5 ani, incluzand si perioada de gratie de 6 luni iar avansul acordat este de 25% din valoarea investitiei.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).