Extras din referat
SC PARTY STYLE SRL
SC PARTY STYLE SRL înfiinţată în martie 2011 în judeţul Iaşi vine în întâmpinarea nevoilor dumneavostră cu o gamă largă de posibilităţi de aranjare şi decorare a sălilor sau spaţiilor alese pentru petreceri.Îmbinând utilul cu plăcutul şi în acelaşi timp adaugă un plus de valoare evenimentelor dumneavoastră de orice natură, fie ele: nunţi, botezuri, aniversări, petreceri corporate, petreceri tematice (Crăciun, Revelion, Valentine`s Day, Halloween), petreceri pentru copii, Balul Bobocilor,banchete.Apelând la serviciile noastre vă garantăm un ambient deosebit, seriozitate şi confindenţialitate.Important pentru noi şi colaboratorii noştrii, în dezvoltarea unei firme de success, este de a menţine un contact cu clienţii noştrii bazat pe valori stabile şi de a găsi soluţiile cele mai bune.
Mediul de Marketing al firmei
Mediul de marketing al firmei este alcătuit din două componente Macromediul și Micromediul.
Atunci când vorbim despre Macromediu ne referim la factorii variabili de mediu care afectează toate ramurile firmei și nu pot fi preveniți sau stăpâniți prin activitatea acesteia.De aceea firma trebuie să-și monitorizeze mediul și să se pregătească pentru inevitabilitatea schimbărilor.Acest lucru se poate realiza prin intuirea naturii și dimensiunii potențialelor schimbări și întocmirea de strategii și programe pentru a răspunde corect atunci când ele se vor produce.Factorii care influențează macromediul sunt:
1.Factorii socio-culturali
Când vorbim de factorii socio-culturali ne referim la minoritățile naționale,menajul mediu și la distribuția pe grupe de vârstă a populației.Un exemplu ar fi scăderea ratei natalității în România care este responsabilă pentru declinul pieței pentru copii, în cazul nostru scăderea cererii pentru organizarea petrecerilor pentru copii, iar creșterea grupului de vârstă între 15-30 de ani a dus la o creștere a cererii pentru organizarea de majorate și nunți.
2.Factorii economici
Factorii economici formează mediul economic.Aceasta reprezintă baza de susținere a puterii de cumpărare a purtătorilor cererii, fie ei utilizatori sau consumatori finali.Pentru caracterizarea mediului economic se pot avea în vedere: nivelul PIB-ului, gradul de ocupare a forței de muncă, situația financiar-valutară a țării, fiscalitatea , inflația, evoluția prețurilor, evoluția și distribuția veniturilor pe diferite categorii sociale.Țara noastră ca şi celelalte țări a fost afectată în ultimii 2 ani de criza economică care a avut un impact major negativ în toate ramurile economiei.Scăderea salariilor, disponibilizările și creșterea prețurilor au dus la o scădere drastică a cererii pentru organizarea evenimentelor speciale.
3.Factorii politico-juridici
Când vorbim depre factorii politico-juridici ne referim la politica de investiții.
Resursele financiare exterioare pot proveni din : -parteneriate ;
-Uniunea Europeană ;
-Statul Român.
În viitor se poate contracta un credit la o bancă, aleasă în urma unui studiu de piaţă cum ar fi de exemplu Banca Transilvania care oferă credite destinate firmelor nou înfiinţate sau care funcţionează de cel mult 6 luni.Solicitantul trebuie să îndeplinească cateva condiţii minime cum ar fi să posede un capital social minim prevăzut de legislaţia în vigoare, să aibă deschise conturi în lei sau valută la Banca Transilvania SA sau să prezinte garanţii materiale acoperitoare.Acest tip de credit este denumit Start Up iar valoarea sa maximă este de 35.000 RON.Durata finanţării este de 5 ani, incluzând şi perioada de graţie de 6 luni iar avansul acordat este de 25% din valoarea investiţiei.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Servicii de Amenajare a Salilor de Party.docx