Cuprins
- CAPITOLUL I
- -Prezentarea societații comerciale
- CAPITOLUL II
- -Prezentarea micromediului firmei:
- -Furnizorii
- -Clienții
- -Concurenții
- CAPITOLUL III
- -Mixul de marketing:
- -Politica de produs
- -Politica de preț
- -Politica de distribuție
- -Politica de promovare
- CAPITOLUL V
- -Concluzii
Extras din referat
CAPITOLUL I
Prezentarea firmei
Societatea cu denumirea S.C MOBEXPERT SRL este o societate cu raspundere limitată înscrisă la Registrul Camerei de Comerț sub numarul: C.U.I J17/207/29.03.1993
Cod Fiscal R1321157 și se organizează potrivit legilor române în vigoare, ca societate cu răspundere limitată, în condiţiile prezentului statut, de către Dan Sucu si Camelia Sucu.
În toate facturile, publicaţiile şi alte acte emanind de la societate, denumirea va fi precedată sau urmată de cuvintele “Societate cu răspundere limitată” sau de iniţialele “S.R.L.”, de capitalul social şi de numărul de înmatriculare în Registrul Comerţului.
Sediul societăţii S.C MOBEXPERT SRL este în ROMANIA, orașul București, Șos. Fabrica de Glucoză, Nr. 21. Sediul societăţii poate fi schimbat în altă localitate din România, pe baza hotărârii asociatului unic, care poate decide şi asupra înfiinţării de sucursale, filiale reprezentante sau agenţii şi în alte localităţi din ţară şi din străinătate.
Capitalul social al societătii S.C MOBEXPERT SRL iniţial este fixat la suma de 404.353.148 mii lei şi aparţine în întregime asociatului unic.
Înfiinţat în urmă cu 15 ani, Grupul Mobexpert este liderul pieţei de mobilier din România. Mobexpert se plasează între primele 12 întreprinderi europene din industria mobilei. Numai în Bucureşti şi în oraşele mari, Mobexpert deţine 18% din piaţa de mobilier de casă şi 30% din cea a mobilierului de birou. Ambele divizii sunt lider pe pieţele de profil din România.
Dan Şucu a început afacerea Mobexpert în anul 1993, cu un magazin de mobilier de birou. Activitatea de producţie a fost demarată în 1994, odată cu fabricarea scaunelor de birou, fiind apoi dezvoltate secţiile de canapele şi mobilier modern melaminic. În 1995, compania a început să distribuie prin reţeaua proprie de magazine şi mobilier importat de la marii producători europeni. Ulterior, achiziţionând de la Fondul Proprietăţii de Stat pachetele majoritare de acţiuni de la trei importante fabrici de mobilier - Samus Dej, Ilefor Târgu Mureş şi Mobstrat Suceava, compania şi-a dezvoltat activitatea de producţie şi export. Grupul Mobexpert cuprinde în prezent 8 fabrici în patru centre de producţie din Bucureşti, Dej, Târgu Mureş şi Suceava, printre acestea numărându-se: Samus Mex, Studio Mex, Ilefor Mex, Modulo Mex, Confo Mex, Ergo Mex, Mureş Mex şi Moldo Mex.
Personalul
S.C MOBEXPERT SRL după ce a pornit în 1993 cu 4 angajaţi, în 2008 Grupul are un numar de 3.500 de angajaţi (dintre care peste 2.400 în fabrici) și inregistreză o cifra de afaceri de 168 de milioane EURO pe an.
Angajații societații răspund de calitatea activitații pe care o desfășoară și a produselor realizate în secția în care își desfășoară activitatea.
Tipul activitații curente
Societatea are urmatoarele obiecte de activitate:
- asigura consultanță tehnică și economică în domeniul industriei lemnului
- activitate de proiectare și cercetare în domeniul industriei lemnului
- execuții și comercializare de produse din lemn
- amenajari de interioare comerciale și locuințe
- proiectare, execuție și comercializare de decoruri interioare
CAPITOLUL II
Analiza micromediului
Clienți
Clienții reprezintă cel mai important factor al micromediului deoarece nevoile lor reprezintă punctul de plecare al activității firmei.
În ultimii ani, firmele trebuie să facă față unei concurențe crescânde. Acestea pot face fața concurenței dacă trec de la politica bazată pe produs și vânzări la o politică bazată pe client și pe marketing, pe cunoașterea și satisfacerea nevoilor consumatorilor.
Succesul Companiei Mobexpert se datorează faptului că politica sa este îndreptată către client, oferindu-i o calitate superioară. Specializarea în crearea clientelei și sprijinirea acesteia reprezintă puncte esențiale în succesul obținut. Clientul ocupă un loc foarte important printre obiectivele și deciziile ce urmeaza a fi luate, firma asigurând servicii și asistență de specialitate.
Piața țintă vizată de Mobexpert sunt familiile, respectiv persoanele cu venituri medii și ridicate. Cu toate acestea firma a conceput și a lansat pe piață și variante mai ieftine de produse care sunt accesibile tuturor categoriilor, respectând totodată calitatea impusă de Mobexpert.
Preview document
Conținut arhivă zip
- SC Mobexpert SRL.doc