SC Mobexpert SRL

Cuprins referat Cum descarc?

CAPITOLUL I
-Prezentarea societatii comerciale
CAPITOLUL II
-Prezentarea micromediului firmei:
-Furnizorii
-Clientii
-Concurentii
CAPITOLUL III
-Mixul de marketing:
-Politica de produs
-Politica de pret
-Politica de distributie
-Politica de promovare
CAPITOLUL V
-Concluzii


Extras din referat Cum descarc?

CAPITOLUL I
Prezentarea firmei
Societatea cu denumirea S.C MOBEXPERT SRL este o societate cu raspundere limitata inscrisa la Registrul Camerei de Comert sub numarul: C.U.I J17/207/29.03.1993
Cod Fiscal R1321157 si se organizeaza potrivit legilor romane in vigoare, ca societate cu raspundere limitata, in conditiile prezentului statut, de catre Dan Sucu si Camelia Sucu.
In toate facturile, publicatiile si alte acte emanind de la societate, denumirea va fi precedata sau urmata de cuvintele "Societate cu raspundere limitata" sau de initialele "S.R.L.", de capitalul social si de numarul de inmatriculare in Registrul Comertului.
Sediul societatii S.C MOBEXPERT SRL este in ROMANIA, orasul Bucuresti, Sos. Fabrica de Glucoza, Nr. 21. Sediul societatii poate fi schimbat in alta localitate din Romania, pe baza hotararii asociatului unic, care poate decide si asupra infiintarii de sucursale, filiale reprezentante sau agentii si in alte localitati din tara si din strainatate.
Capitalul social al societatii S.C MOBEXPERT SRL initial este fixat la suma de 404.353.148 mii lei si apartine in intregime asociatului unic.
Infiintat in urma cu 15 ani, Grupul Mobexpert este liderul pietei de mobilier din Romania. Mobexpert se plaseaza intre primele 12 intreprinderi europene din industria mobilei. Numai in Bucuresti si in orasele mari, Mobexpert detine 18% din piata de mobilier de casa si 30% din cea a mobilierului de birou. Ambele divizii sunt lider pe pietele de profil din Romania.
Dan Sucu a inceput afacerea Mobexpert in anul 1993, cu un magazin de mobilier de birou. Activitatea de productie a fost demarata in 1994, odata cu fabricarea scaunelor de birou, fiind apoi dezvoltate sectiile de canapele si mobilier modern melaminic. In 1995, compania a inceput sa distribuie prin reteaua proprie de magazine si mobilier importat de la marii producatori europeni. Ulterior, achizitionand de la Fondul Proprietatii de Stat pachetele majoritare de actiuni de la trei importante fabrici de mobilier - Samus Dej, Ilefor Targu Mures si Mobstrat Suceava, compania si-a dezvoltat activitatea de productie si export. Grupul Mobexpert cuprinde in prezent 8 fabrici in patru centre de productie din Bucuresti, Dej, Targu Mures si Suceava, printre acestea numarandu-se: Samus Mex, Studio Mex, Ilefor Mex, Modulo Mex, Confo Mex, Ergo Mex, Mures Mex si Moldo Mex.
Personalul
S.C MOBEXPERT SRL dupa ce a pornit in 1993 cu 4 angajati, in 2008 Grupul are un numar de 3.500 de angajati (dintre care peste 2.400 in fabrici) si inregistreza o cifra de afaceri de 168 de milioane EURO pe an.
Angajatii societatii raspund de calitatea activitatii pe care o desfasoara si a produselor realizate in sectia in care isi desfasoara activitatea. 
Tipul activitatii curente
Societatea are urmatoarele obiecte de activitate:
- asigura consultanta tehnica si economica in domeniul industriei lemnului
- activitate de proiectare si cercetare in domeniul industriei lemnului
- executii si comercializare de produse din lemn
- amenajari de interioare comerciale si locuinte
- proiectare, executie si comercializare de decoruri interioare
CAPITOLUL II
Analiza micromediului
Clienti
Clientii reprezinta cel mai important factor al micromediului deoarece nevoile lor reprezinta punctul de plecare al activitatii firmei.
In ultimii ani, firmele trebuie sa faca fata unei concurente crescande. Acestea pot face fata concurentei daca trec de la politica bazata pe produs si vanzari la o politica bazata pe client si pe marketing, pe cunoasterea si satisfacerea nevoilor consumatorilor.
Succesul Companiei Mobexpert se datoreaza faptului ca politica sa este indreptata catre client, oferindu-i o calitate superioara. Specializarea in crearea clientelei si sprijinirea acesteia reprezinta puncte esentiale in succesul obtinut. Clientul ocupa un loc foarte important printre obiectivele si deciziile ce urmeaza a fi luate, firma asigurand servicii si asistenta de specialitate.
Piata tinta vizata de Mobexpert sunt familiile, respectiv persoanele cu venituri medii si ridicate. Cu toate acestea firma a conceput si a lansat pe piata si variante mai ieftine de produse care sunt accesibile tuturor categoriilor, respectand totodata calitatea impusa de Mobexpert.


Fisiere in arhiva (1):

  • SC Mobexpert SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!