SC Conduard SRL - Mixul de Marketing

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 1778
Mărime: 19.94KB (arhivat)
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Micu Adrian
Analiza mixului de marketing in cadrul unei societati, ce are ca obiect de activitate spalarea si cosmetizarea auto. A fost prezentat in cadrul Facultatii de Marketing din Galati.

Extras din referat

CARACTERIZARE FIRMA

1. Numele firmei: Societatea Comerciala “CONDUARD “ SRL

2. Numarul si data înregistrarii în Registrul Comertului:J/17/855 Forma juridica de constituire: SRL

3. Tipul de activitate: prestari servicii

4. Natura capitalului: particular

5. Asociatii principali:

Nr. act. Numele si prenumele Vârsta

(ani) Adresa Starea civila

1. Niculescu Virgil 37 Micro 39 casatorit

2. Mihai Costin 35 Micro18 casatorit

Servicii:

- Spalare auto, polish-are, intretinere caroserie.

SC “CONDUARD” SRL ofera locuitorilor orasului Galati servicii de spalatorie auto de calitate si la preturi accesibile.

Consumatorii serviciului de spalatorie auto sunt toti cei care doresc sa aiba masini curate cu minimul de efort, timp si bani din partea lor. Firma “Conduard “ ofera servicii numai printr-un singur centru ce se afla situat in cartierul Micro 39.

Dezvoltarea rapida a societatii, dinamica cumpararilor de masini este un cadru propice pentru infiintarea, practicarea si dezvoltarea acestui tip de serviciu .

Datorita ritmului alert in care se desfasoara viata cotidiana a majoritatii posesorilor de autoturisme, a timpului liber foarte scurt pe care il au la dispozitie, aceasta activitate se bucura de un real succes.

Serviciile de spalatorie au avut si vor avea intotdeauna o piata foarte favorabila, dovada multitudinea unitatilor de profil din tara si din strainatate.

Firma ofera 24 ore din 24 servicii pentru satisfacerea clientilor in ceea ce priveste spalarea rapida, in conditii deosebite si la preturi accesibile.

Obiectivul firmei este sa vina in intampinarea unei nevoi reale a posesorilor de autoturisme si sa ofere solutia, prin deservirea la momentul oportun si in cel mai scurt timp.

Printre motivele, identificate de mine, pentru care clientii apelaza la serviciile firmei „Conduard” se numara :

Plasamentul firmei intr-o zona populata;

Comoditate;

Economisirea timpului;

Pret mic;

Conditii igienice foarte bune;

Rapiditate ;

Calitatea serviciilor ;

Amabilitatea personalului .

Referitor la parerile catorva consumatori putem aminti o parte din remarcile lor :

- e o idee buna, deoarece in zona nu exista alt serviciu similar:

- unii au aratat oarecare retinere fata de aceasta idee, altii au fost entuziasmati, dorind sa devina cat mai curand clienti fideli.

Structura organizatorica:

1. Manager general

2. Compartiment administrativ – 1 administrator

3. Compartiment contabilitate - 1 contabil

4. Compartiment productie – 1 sef echipa

- 10 muncitori

Preview document

SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 1
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 2
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 3
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 4
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 5
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 6
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 7
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 8
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 9
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 10
SC Conduard SRL - Mixul de Marketing - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • SC Conduard SRL - Mixul de Marketing.doc

Alții au mai descărcat și

Politică de marketing a companiei Nokia

Istoria Nokia înseamnă un secol şi jumătate de inovaţie - de la fabrica de hârtie de pe malul unui râu din sud-vestul Finlandei până la poziţia de...

Studierea imaginii produsului în rândul consumatorilor - La Fântâna

1. Identificarea problemei decizionale “LA FÂNTÂNA” este o societate cu răspundere limitată , care a fost înfiinţată printr-o investiţie cu...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?