Previzualizare referat:

Extras din referat:

Ciocolata calda produsa la standarde inalte de calitate de La Festa International ocupa o cota de 92% pe segmentul de piata caruia se adreseaza.

Portofoliul firmei La Festa pe segmentul ciocolatei calde cuprinde urmatoarele sortimente: ciocolata calda clasic, alba, caramel si arome exotice (banane si portocale).

La Festa International, lider de piata pe segmentul specialistilor de cafea, cat si pe cel al ciocolatei calde, lanseaza La Festa Almond Chocolatta. Noul sortiment de ciocolata calda are un gust deosebit si fin de migdale si ciocolata amaruie obtinut din cele mai bune seminte.

Studiile de piata efectuate la nivel national cu privire la ciocolata calda au dezvaluit dorinta consumatorilor de a se delecta cu un produs mai dens, mai putin dulce.

La Festa Almond Chocolatta se adreseaza consumatorilor care apreciaza calitatea superioara a ciocolatei calde, celor care doresc sa evadeze din cotidian si sa aiba propriile lor clipe de reverie.

Analiza S.W.O.T.

Puncte tari Puncte slabe

Brand de renume pe piata romaneasca;

Preocuparea continua pentru diversificarea gamei de produse si folosirea unor ingrediente de calitate;

Pret accesibil; Nu are aceleasi proprietati revigorante precum cafeaua si de aceea nu reprezinta un inlocuior de succes al acesteia.

Oportunitati Amenintari

Fiind in etapa de lansare, produsul beneficiaza de multiple posibilitati de promovare, dar samplingul este varianta optima pentru un produs aflat in etapa de lansare. Alte brand-uri producatoare de cafea care si-au extins gama de produse si catre segmentele cappuccino si ciocolata calda.

Obiectve

Prin programul sampling La Festa International isi propune familiarizarea consumatorilor fideli cu noul tip de produs dar si castigarea unui numar de 1000 de noi cilenti inca din primele zile ale lansarii produsului.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Sampling.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
6/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
829 cuvinte
Nr caractere:
4 464 caractere
Marime:
21.12KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, vanzari, consumatori
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Adrian Monoranu
Sus!