Salamurile Cris-Tim

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2158
Mărime: 344.48KB (arhivat)
Publicat de: Panagachie Ioniță
Puncte necesare: 6

Extras din referat

CRIS-TIM este cea mai cunoscută marcă de mezeluri din România, cu o imagine foarte puternică pe piaţă şi foarte bine definită în percepţia consumatorilor.

CRIS-TIM oferă consumatorului ceea ce îşi doreşte, în funcţie de gustul şi starea de spirit:o gamă echilibrată de produse sănătoase, proaspete, regionale şi internaţionale, o gamă variată de mezeluri clasice, mezeluri vegetale şi mezeluri pentru copii.

Valorile mărcii i-au adus, în timp, notorietate, bună reputaţie şi loialitate.

Mezelurile CRIS-TIM sunt produse în trei fabrici specializate, la Filipeştii de Pădure.În cele trei unităţi de producţie distincte se obţin specialităţile şi şuncile, produsele crud-uscate şi mezelurile fiert afumate.

CRIS-TIM dispune de cele mai noi tehnologii din domeniu.În fabricile sale,liniile de producţie sunt proiectate după cele mai noi standarde europene.

CRIS-TIM are cel mai modern laborator fizico-chimic din ţară, laborator în care s-a investit un million de euro.

CRIS-TIM s-a dezvoltat în timp, iar la acest moment există 5 companii care aparţin acestuia.

- Compania CRIS-TIM 2 Prodcom: logistică şi vânzări

- Compania Prodcom Impex:3 fabrici la Filipeştii de, judeţul Prahova, cu 800 de angajaţi.

- Compania Impex CRIS -TIM: lant de magazine proprii CRIS-TIM secţia de produse şi distribuţie produse de catering.

- Compania Eco-Ferm: 4 ferme pentru creşterea porcilor, a bovinelor, a ovinelor, o ferma piscicola, precum şi o ferma de culturi vegetale pe o suprafata de 1500ha.

- Compania Sensconstruct: dezvoltare imobiliara si construcţii.

Companiile sunt organizate ca linii de business separate cu indicatori obiective clare de dezvoltare măsurare a performanţei.Astfel se poate urmări si gestiona eficient afacerea CRIS-TIM.

În anul 2002, CRIS-TIM lansează marca “Salam Săsesc” şi devine cel apreciat şi cunoscut producător de mezeluri.

Valorile fundamentale care au dus la succesul şi împlinirea de a fi cei mai buni sunt:munca, dăruirea, lucrul în echipă. Acestea toate dau sens oamenilor şi idealurilor unei companii .

CRIS -TIM oferă calitate şi are dovada calităţii.

CRIS-TIM are implementat şi certificat sistemul de management al calităţii conform standardului internaţional ISO 9001: 2008. eliberat de către Germanischer Lloyd, precum şi sistemul HACCP,ceea ce vine să întărească faptul că toată organizaţia respectă exigenţele de siguranţă alimentară cerute de Comunitatea Economică Europeană, îndeplineşte cerinţele de reglementare aplicabile precum şi cerinţele de calitate ale clientului şi creşte satisfacţia clientului

Mezelurile CRIS-TIM sunt transportate şi comercializate în condiţii care respectă cu stricteţe normele igienico-sanitare în vigoare,astfel încât consumatorii de toate vârstele să se poată bucura de alegerea lor în deplină siguranţă.

1.Analiza preliminara a produsului/brandului

- Analiza conjuncturii de piaţă a produsului respective(consumatori,non-consumatori)

Din categoria salamurilor CRIS-TIM fac parte:Salam de şuncă ţărănesc, Salam ţărănesc de casă, Salam ţărănesc de porc, Salam turist extra, Salam Italian extra, Salam de casă,Salam de vară extra, Salam de porc, Salam victoria,Salam rustic,Salam pikant extra, Ham Salami, Salam ardelenesc, Salam săsesc, Salam săsesc cu piper verde, Mini Salam Săsesc pikant, Salam haiducesc, Salam uscat, Salam făgăraş uscat.

Preview document

Salamurile Cris-Tim - Pagina 1
Salamurile Cris-Tim - Pagina 2
Salamurile Cris-Tim - Pagina 3
Salamurile Cris-Tim - Pagina 4
Salamurile Cris-Tim - Pagina 5
Salamurile Cris-Tim - Pagina 6
Salamurile Cris-Tim - Pagina 7
Salamurile Cris-Tim - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Salamurile Cris-Tim.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Logistica companiilor moderne - politica de distribuție a companiei Cris-Tim

INTRODUCERE Într-un mediu economic aflat într-o permanentă schimbare,agentii economici recurg din ce în ce mai mult la instrumentele şi tehnicile...

Analiza comparativă a mărcilor Cris-Tim și Caroli pe piața mezelurilor

Partea I: Elemente definitorii ale pietei mezelurilor 1. Caracterizare generala 1.1 Capacitatea pietei. In cadrul acestei lucrari ne propunem sa...

Mezeluri Cris-Tim

1. Analiza pietei CRIS-TIM este o afacere de familie administratã cu seriozitate si responsabilitate. În 1992 afacerea era reprezentatã doar de...

Piața mezelurilor în România

1.Mezelurile In acest capitol vor fi prezentate: scurt istoric al produselor;gama sortimentala existent pe piata. Un prim pas in abordarea...

Fundamentarea strategiei de dezvoltare a firmei S.C. Cristim 2 Prodcom S.R.L.

S.C. CRISTIM 2 PRODCOM S.R.L. este o afacere construita de o familie adevarata, exemplara, in care grija, iubirea, responsabilitatea, daruirea sunt...

Managementul procesării și eficiența economică la SC Cristim Prodcom SA

INTRODUCERE Managementul procesării şi conservării producţiei agricole s-a dezvoltat ca disciplină ştiinţifică relativ recentă, având în vedere că...

Produși de sinteză - parizerul de porc

Capitolul 1 Scurt istoric Mezelurile au aparut din cele mai indepartate vremuri, cele mai vechi si raspandite preparate de acest fel din intreaga...

Analiza de marketing, Cris-Tim

1. PREZENTARE GENERALĂ Cris-Tim este o afacere construita de o familie adevarata, exemplara, in care iubirea, grija, responsabilitatea, daruirea...

Ai nevoie de altceva?