Relatii Publice

Cuprins referat Cum descarc?

CUPRINS
CUPRINS 0
ARGUMENT 1
I. RELATII PUBLICE - CADRU TEORETIC GENERAL 4
1. Evolutia relatiilor publice 5
2. Controverse in jurul conceptului de relatii publice 15
3. Definitii ale asociatiilor de relatii publice 17
4. Rolul relatiilor publice 20
5. Clasificarea relatiilor publice 20
5.1. Relatii publice interne 21
5.2. Relatii publice externe 21
II. TEORII ALE RELATIILOR PUBLICE 23
1. Teorii ale comunicarii 23
1.1 Modele ale comunicarii 23
1.2. Medii calde si medii reci 25
1.3. Agenda-setting 25
2. Teorii ale persuasiunii, motivatiei si comportamentului 26
2.1. Ierarhia nevoilor 26
2.2. Ierarhia efectelor 27
3. Teorii ale organizatiilor si comunicarii organizationale 28
3.1. Teoria sistemelor 28
4. Roata lui Bernstein 29
III. PUBLICUL 33
1. Publicurile si specificitatile 33
2. Publicurile lui Bernstein si Hendrix 36
3. Publicul si opinia publicasuport al relatiilor publice 44
IV. STRUCTURI DE RELATII PUBLICE 51
1. Departamente de relatii publice 51
1.1. Departamente interne 51
1.2. Departamente externe 53
1.3. Solutii mixte 55
2. Specialistul in relatii publice 55
2.1. Aria de acoperire a activitatii de relatii publice 55
2.2. Formarea specialistilor in relatii publice 56
2.3. Zone de competenta ale specialistilor in relatii publice 57
3. Activitati ale relatiilor publice 58
STUDIU DE CAZ 61
ANEXE 67
CONCLUZII 71
BIBLIOGRAFIE 73


Extras din referat Cum descarc?

Argument
La nivelul local, national, intre granitele unei tari, cat si in relatiile internationale, exista o activitate care se ghideaza dupa teorii si principii bine precizate, care o claseaza de mai mult de o jumatate de secol in categoria stiintelor sociale. Aceasta activitate miraculoasa, deosebit de actuala, se defineste prin doua cuvinte: RELATII PUBLICE.
Lucrarea este conceputa dupa tiparul modelului palnie (implica dezbaterea unei teme de la general la particular). Astfel daca impartim teza in doua parti rezulta urmatoarele:
- In prima parte accentul cade pe dimensiunea teoretica a relatiilor publice (istoric, definitii, teorii, clasificari, publicuri, departamente, etc.), evidentiindu-se punctele de intersectare cu istoria, dar si importanta acestei ramurii;
- In partea a doua parte elementele descrise initial, sunt particularizate intr-un studiu de caz imaginar, realizat pentru societatea Generali Asigurari S.A.
Am ales acest tip de analiza deoarece cred ca o promovare activa a relatiilor publice va contribui cu siguranta la progresul firmelor de asigurari si nu numai. Viitorul acestui domeniu depinde in buna masura si de profesionalismul celor care imbratiseaza activitatea de relatii publice.
Asimilata tot mai mult in comunitatea de afaceri din Romania, activitatea de RELATII PUBLICE (RP) are insusirea de a aduce succesul atat de mult asteptat pentru cel care crede in el.
Faptul ca Romania trece printr-o perioada mai dificila este un aspect absolut evident. Dar, privind problema din latura pozitiva reiese ca, din ce in ce mai multe companii sau institutii romanesti descopera nevoia de relatii publice. Prin urmare, nevoia pentru acest serviciu este in crestere. Este adevarat ca aceste firme, companii sau institutii au bugete mici. La fel de adevarat este ca foarte putine dintre firme sunt dispuse sa aloce mai multi bani pentru comunicare. Cred ca pe piata romaneasca este nevoie de relatii publice.
Exista o legatura foarte stransa intre comunicare, publicitate, jurnalism si relatii publice. Aceste domenii se intrepatrund, de multe ori se determina reciproc. 
Fiecare individ poate observa ce crestere a inregistrat publicitatea. De asemenea, dupa 90 presa a cunoscut o dezvoltare exponentiala. De aceea, este absolut normal ca aceeasi tendinta sa o inregistreze si relatiile publice.
Intreprinzatorul roman incepe sa descopere nevoia de relatii publice. El a inteles cum este cu publicitatea, iar partea de relatii publice abia acum se lamureste. 
Acestea sunt instrumente complementare. Nu se suplinesc unul pe celalalt. Publicitatea se adreseaza direct consumatorului, iar acesta poate sa reactioneze fata de ea cu incredere sau neincredere. In relatii publice ne adresam indirect cumparatorului prin intermediul cuiva, cel mai adesea prin intermediul presei. Pe jurnalist trebuie sa-l convingem de ceea ce-i spunem, trebuie sa-i dam un element de noutate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Relatii Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!